پارک آبی اُ پارک تهران
پارک آبی اُ پارک تهران

پارک آبی اُپارک (اوپارک) چیتگر تهران | Tehran

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پارک آبی اُپارک تهران

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با پارک آبی اُ پارک تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

اوپارک (O park) تهران را باید مجموعه‌ای دانست پر از امکانات تفریحی، ورزشی و وسایل بازی‌های آبی که در بزرگراه تهران کرج ساخته شده است. البته به دلیل قرارگیری در ورودی چیتگر به‌عنوان اوپارک چیتگر تهران نیز معروف شده است. سرزمین آبی اُپارک توانایی پذیرش بیشتر از 3000 نفر را دارد؛ بنابراین می‌توان آن را محلی برای تفریح‌ها و بازی‌های خانوادگی و دوستانه نیز دانست.

تجهیزات و سرسره‌های بازی این پارک را شرکت کانادایی White water اجرا کرده است. شرکت های کانادایی در حوزه طراحی و ساخت پارک‌های آبی تخصص دارند؛ پارک آبی آلبرتای کانادا بزرگترین مجموعه آبی در دنیاست که بسیار نیز شناخته شده است و به همین سبک و سیاق ساخته شده است.

پارک آبی اُ پارک تهران

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اوپارک تهران، مناسب آنهایی است که علاقه زیادی به تفریحات و بازیهای آبی دارند و می‌خواهند آخر هفته را به شنا بگذرانند. این پارک از جاذبه‌های تفریحی در تهران است که امکانات تفریحی و رفاهی عالی دارد و بسیار لوکس است و همیشه نیز افراد زیادی در آن مشغول به استفاده از این امکانات هستند و نهایت لذت را می‌برند.

در Opark تمامی اصول و استانداردهای مربوط به ساخت وسایل و تجهیزات در نظر گرفته شده است. طراحی‌های زیبا و منحر به فرد، امکانات عالی تفریحی و رفاهی، سرسره‌های هیجان‌انگیز و لوازم و وسایل جذاب و عالی از ویژگی‌های جالب و مثبت این پارک زیبا هستند. پارک آبی اوپارک بزرگترین مجموعه تفریحی و بازی‌های آبی در تهران واقع شده است.

سرسره های مهیج

در مجموعه اوپارک وسایل بازی و تفریحی بسیار متنوعی وجود دارد؛ یکی از این وسایل بازی های جذاب ابیس است که جزو بهترین تفریحات پارک آبی محسوب می شود و پای ثابت دورهمی های دوستانه ی اوپارک است. از دیگر وسایل تفریحی مهیج مانند رالی شیب، ابر شیب، اپیچ، ارنگ، آکوالوپ، استخر موج، بومرنگ، جزیره الوپیا ،جکوزی،رودخانه خروشان، گردالوپ و گوگولیا هستند؛ سرسره های مهیج و جذابی که هرکسی را وسوسه می کند تا یکبار هم که شده امتحانش کند.

پارک آبی اُ پارک تهران

ماساژ

اگر به دنبال جایی برای رفع خستگی و دریافت انرژی در میان بازی های هیجانی هستید، سری هم به اسپای مجموعه بزنید. انواع متفاوتی از ماساژ در مجموعه اوپارک وجود دارد اعم از تایلندی ریلکسی، پرفورمنس، فوت ماساژ، تای ماساژ، شمع داغ، شعله داغ…

اگر دلتان بخواهد لحظات هیجان انگیزی که با سرسره پارک آبی اوپارک تجربه کردید را با خود به خانه ببرید، تیم عکاسی اوپارک در مجموعه حضور دارند و می توانید هماهنگی لازم را انجام دهید و هنگام رفتن عکس های جالب تان را با خود ببرید.

شکم گردی در اوپارک

در این قسمت خوراکی های جذاب و رنگارنگ، بستنی و آبمیوه در طعم ها و رنگ متنوع سرو می شود. در فضایی زیبا و رومانتیک در کنار استخر خوردن یک بستنی خوشمزه را از دست ندهید. علاوه بر این می توانید در اوپارک رستوران گردی را هم تجربه کنید و طعم غذاهای متنوع را در کنار سرسره ها بچشید. اگر فرصت کردید سری هم به کافی شاپ بزنید.

پارک آبی اُ پارک تهران

خرید بلیت پارک آبی اوپارک

شما می‌توانید از قبل و به صورت آنلاین از سایت‌های مختلفی بلیت اوپارک بخرید. خیلی وقت‌ها هم بلیت مجموعه شامل تخفیف می‌شود که باز هم نیاز است خوب جستجو کنید تا سایت‌های تخفیف را پیدا کنید. در حال حاضر هزینه بلیت اوپارک برای بزرگسالان ۹۹ هزار تومان و برای کودکان ۵۹ هزار تومان است.

دسترسی

آدرس و تلفن پارک آبی اپارک: 49264-021

آدرس: تهران – بزرگراه تهران – کرج – بعد از بزرگراه آزادگان – بلوار کوهک – انتهای خیابان شمیم

سانس بانوان پارک آبی اُپارک  تهران: شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 الی 22، پنجشنبه از ساعت 8 الی 15:30

سانس آقایان پارک آبی اُپارک تهران: یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 الی 22، پنجشنبه از ساعت 17 الی 24، جمعه از ساعت 10 الی 22

خرید اینترنتی بلیط اوپارک 

شنبه الی پنجشنبه ویژه سانس آزاد اپارک بزرگسال :  350,000تومان

تمام ایام هفته ویژه سانس آزاد اپارک برای افراد زیر ۱۲۰سانتی متر قد : 200,000تومان

ایام تعطیل ویژه سانس آزاد اپارک بزرگسال : 400,000تومان

از طریق لینک زیر میتوانید بلیط اپارک را برای تاریخ مد نظرتان بصورت آنلاین خرید کنید

خرید اینترنتی

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)