فست فود قلب طلایی ، اولین مرغ سوخاری فرانسوی در ایران

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

فست فود قلب طلایی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با فست فود قلب طلایی آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این فست فود معروف در تهران با ما همراه باشید.

تهران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران است و یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری ایران به حساب می‌آید. این شهر دارای مجموعه‌ای از جاذبه‌ های گردشگری است که شامل کاخ‌ها، موزه‌ها و باغ ها و بوستان ها، کافه ها، رستوران ها و عمارت هاست. تهران شمار زیادی کافه و رستوران دارد که یکی از محبوب ترین های آن قلب طلایی است.

فست فود قلب طلایی (Golden Heart Fast Food) رستورانی در تهران است که دارای 2 شعبه شهرک غرب و نیاوران می باشد. این رستوران منویی اختصاصی دارد و انواع مرغ سوخاری های خوشمزه را ارائه می دهد. همچنین این رستوران خدمات دلیوری غذا به همه نقاط شهر را ارائه می دهد.

فست فود قلب طلایی
فست فود قلب طلایی

رستوران نیاوران شعبه دوم این فست فود است که به دلیل سرو مرغ سوخاری هایی به سبک فرانسوی حسابی معروف و پرطرفدار شده است. در این روش که مرغ بدون پوست و با روکش نان، سوخاری می‌شود علاوه بر خوشمزگی بیشتر، روغن کمتری هم جذب می‌کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


منوی رستوران

تنوع منوی این رستوران بسیار بالاست و شما می توانید انواع مرغ سوخاری، کوکتل سوخاری، قارچ سوخاری، سیب زمینی سوخاری، پیاز و پنیر سوخاری، شنیسل، میگو و… را سفارش دهید.

علاوه بر مرغ سوخاری های متنوع و لذیذ، در منوی این فست فود ساندویچ های متنوع، انواع پیش غذا، انواع سالاد از جمله سالاد سزار لذیذ و انواع نوشیدنی نیز موجود می باشد.

فست فود قلب طلایی
فست فود قلب طلایی

چطور به قلب طلایی برویم ؟

همانطور که گفتیم این رستوران 2 شعبه دارد. که یکی در شهرک غرب و دیگری در نیاوران تهران واقع شده است. محیط رستوران نیاوران نسبتا بزرگ است اما از آنجایی که معمولا شلوغ است، پیشنهاد می‌شود وسط هفته تشریف ببرید تا سرویس بهتر و سریع تری دریافت کنید.

  • آدرس شعبه شهرک غرب: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، روبه روی پاساژ آرن، پلاک 55 (موقعیت روی نقشه)
  • شماره تماس: 02126762898
  • آدرس شعبه نیاوران: تهران، نیاوران، ابتدای پورابتهاج، نبش بن بست یاس، پلاک 267 (موقعیت روی نقشه)
  • شماره تماس: 02122286808
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12:00 تا 17:00 و از ساعت 19:00 تا 23:30
  • وبسایت مجموعه: ghalbtalayi.vitrin.me
  • صفحه اینستاگرام: golden_heart_ir
فست فود قلب طلایی
فست فود قلب طلایی

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨