بهترین هتل های شهر توریستی فتحیه ، ترکیه | Fethiye

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین هتل های فتحیه

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین هتل های فتحیه ترکیه خواهیم گفت. برای اطلاع از بهترین فصل سفر به این شهر زیبا در ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

فتحیه (Fethiye) شهری است در غرب کشور ترکیه که در استان موعلا واقع شده‌ است. این شهر یکی از محبوب ترین و معروف ترین نقاط توریستی غرب ترکیه و در نزدیکی کشور یونان می باشد. شهر ساحلی فتحیه بی شک یکی از زیباترین بنادر ترکیه محسوب می‌شود که همه روزه گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف جهان به سمت خود می کشاند.

این شهر زیبا که به عنوان نگین سواحل اژه از آن یاد می شود و به رنگ فیروزه‌ای‌ معروف است، یکی از مقاصد تفریحی تابستانی در بین مردم ترکیه و همچنین گردشگران خارجی می باشد که سفر به آن می تواند یکی از تجربیات بی نظیر شما باشد. اگر به نشستن در کافه رستوران های دنج و زیبا در کوچه های سنگفرش شده و یا اقامت در هتل های ساحلی، علاقه دارید، سفر به این شهر زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


حتما می دانید که یکی از مهمترین کارهای قبل سفر انتخاب هتل و محل اقامت مناسب با سلیقه و بودجه مان می باشد. فتحیه دارای تنوع بسیار زیاد هتل ها در مناطق مختلف آن است. شما با توجه به بودجه تان و اینکه دوست دارید در مرکز شهر ساکن باشید یا در نزدیکی سواحل، می توانید هتل مورد نظرتان را انتخاب کنبد. در ادامه برخی از بهترین هتل های فتحیه را به شما معرفی می کنیم.

بهترین هتل های فتحیه ترکیه

هتل های 5 ستاره

هتل لیبرتی لیکیا – Liberty Hotels Lykia

هتل لیبرتی یک هتل 5 ستاره لوکس در دهکده ساحلی الودنیز فتحیه است. این هتل ۸۸۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، استخر روباز، صندوق امانات، سالن اجتماعات، خودپرداز، سالن ورزشی، اسپا، سونا و خدمات ماساژ اشاره کرد.

بهترین هتل های فتحیه
بهترین هتل های فتحیه

اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه چای ساز/قهوه ساز و بالکن هستند. هتل دارای ۹ رستوران است که انواع غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند. همچنین ۲ رستوران مخصوص کودکان نیز در هتل وجود دارد. خدمات این هتل ALL می باشد. فاصله هتل تا ساحل ۲ دقیقه پیاده، تا مرکز الودنیز ۳ کیلومتر و تا فرودگاه دالامان ۷۱ کیلومتر است.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Uzunyurt, Kidrak Sokak No:6, 48300 Fethiye/Muğla, Turkey

هتل سنتیدو لیکیا ریزورت – Sentido Lykia Resort & SPA

هتل سنتیدو ریزورت یک هتل 5 ستاره لوکس و از مجموعه هتل های لیبرتی در شهر فتحیه است که فقط مخصوص بزرگسالان می باشد. این هتل ۲۶۶ اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر روباز، غواصی، سوارکاری، قایقرانی، دارت، تنیس روی میز، ماهیگیری، اجاره خودرو و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. این هتل نیم مایل با ساحل شنی فاصله دارد، 19 استخر‌ و ۳ زمین گلف را در خود جای داده است.

بهترین هتل های فتحیه
بهترین هتل های فتحیه

تمام اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، ماهواره، تهویه مطبوع، مینی بار و بالکن هستند. این هتل ۹ رستوران دارد که غذاهای بین المللی همچون غذاهای ایتالیایی، خاور دور و غذاهای دریایی را سرو می‌کند. میهمانان می‌توانند از استخر داخلی و استخر روباز لذت ببرند. مرکز اسپا امکاناتی همچون حمام و ماساژ را نیز ارائه می‌دهد. امکان انجام ورزش‌های آبی و سالن تناسب اندام نیز وجود دارد. ساحل اولودنیز در فاصله ۳.۲ کیلومتری و فرودگاه دالامان در فاصله ۷۰.۸ کیلومتری هتل قرار دارند.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Faralya Mah. Kidrak Sok. 6, 48330 Ölüdeniz, Fethiye/Muğla, Turkey

هتل رکسوس پرمیوم گوجک – Rixos Premium Gocek

هتل رکسوس هتلی 5 ستاره است که دارای 140 سوییت زیبا، 44 سوییت خانوادگی، 5 ویلای مخصوص، 3 ویلای پانوراما، 11 ویلای ویژه در بخش جنگل به همراه سه ویلای سوپریور بی نظیر می باشد. در واقع این هتل دارای 14 ویلای خاص با معماری زیبا و پلاژ اختصاصی در دل جنگل میباشد. صرف صبحانه در این ویلاها با طلوع آفتاب، بسیار لذتبخش است.

بهترین هتل های فتحیه
بهترین هتل های فتحیه

هرکدام از این ویلاها دارای استخر اختصاصی با دسترسی مستقیم به ساحل، اتاق های جادار با دو یا پنج اتاق خواب می باشد. این هتل دارای خدمات اولترا اینکلوسیو (UALL) می باشد. همچنین هتل دارای 6 رستوران برای صرف غذاهای متنوع و کافه و بار های مختلفی مانند Nox Bar ,Cup’n Go ,Nargile ,Rixos Lounge ,Exclusive Lounge ,Azur می باشد.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Göcek Mah.Sahil Yolu Cad P.K, 48310 Fethiye/Muğla, Turkey

هتل جیوا ریزورت – Jiva Beach Resort

هتل جیوا ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس فتحیه با خدمات ALL می باشد. این هتل با قرارگیری در کنار ساحل و داشتن صندلی های آفتابگیر و چترهای ساحلی، مکانی عالی برای شنا و آفتاب گرفتن است. از امکانات هتل می توان به سالن ورزشی، اسپا، کلاس ایروبیک، والیبال ساحلی، غواصی، موج سواری و… اشاره کرد.

بهترین هتل های فتحیه
بهترین هتل های فتحیه

اتاق های این هتل بسیار تمیز و زیبا هستند و امکانات عالی از جمله وای فای رایگان دارند. همچنین هتل جیوا دارای رستوران، کافی شاپ و بارهای متنوع است و انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی را سرو می کند. دو استخر خارجی، یک استخر داخلی و سرسره آبی از دیگر امکانات هتل جیوا است.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Karagedik, 1104. Sk. No:14, 48300 Fethiye/Muğla, Turkey

هتل اورکا سان لایف ریزورت – Orka Sunlife Resort Hotel

هتل یک هتل 5 ستاره لوکس در اولودنیز با خدمات UALL می باشد. این هتل ۲۰۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، صبحانه در اتاق، جکوزی، ترنسفر فرودگاهی، رستوران، استخر روباز با ۵ سرسره، استخر سرپوشیده، تراس، بیلیارد، سونا، ماساژ و امکانات اسپا اشاره کرد.

بهترین هتل های فتحیه
بهترین هتل های فتحیه

همه‌ اتاق‌های این مجموعه دارای سیستم تهویه مطبوع، حمام مجهز، دستشویی، تلویزیون، ماهواره و بار هستند. انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران این هتل سرو می‌شود. همچنین هتل دارای یک پارک آبی بزرگ است که آن را برای گردشگران بسیار جذاب کرده است. هتل اورکا سان لایف از ساحل اولودنیز ۳ کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه دالامان ۶۱ کیلومتر است.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Güzgülü Mevkii, Ölüdeniz Cd. No:7 D:4, 48300 Fethiye/Muğla, Turkey

هتل کلاب لتونیا – Club & Hotel Letoonia

هتل کلاب لتونیا یک هتل 5 ستاره لوکس با خدمات ALL در شهر فتحیه است. این هتل دارای 620 اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تراس، گاوصندوق، حمام مجهز، دستشویی، تلویزیون، ماهواره و… است. هتل کلاب لتونیا مجهز به اینترنت وای فای رایگان نیز می باشد.

بهترین هتل های فتحیه
بهترین هتل های فتحیه

از جمله مهم ترین امکانات هتل می توان به خودپرداز، آرایشگاه، استخر‌ سرپوشیده، کلوب شبانه، سالن بازی کودکان، سالن ورزشی، سونا، ماساژ و اسپا اشاره کرد. همچنین این هتل دارای رستوران ها و بارهای متعدد با غذاهای متنوع ترکی و بین المللی می باشد.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Karagözler, Fevzi Çakmak Cd. No:82, 48300 Fethiye/Muğla, Turkey

هتل هیل ساید بیچ کلاب – Hillside Beach Club

هتل هیل ساید بیچ کلاب یک هتل 5 ستاره لوکس در شهر فتحیه است. این هتل ۳۳۰ اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، تراس، استخر رو باز با سرسره آبی، جکوزی، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، زمین تنیس، ماساژ، دارت، زمین بازی کودکان، غواصی، باشگاه کودکان و… اشاره کرد.

بهترین هتل های فتحیه
بهترین هتل های فتحیه

اتاق های این هتل بسیار مجهز و تمیز می باشد و دارای امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، تراس، گاوصندوق، حمام مجهز، دستشویی، تلویزیون، ماهواره و… است. رستوران ها و بارهای این هتل بسیار عالی هستند و انواع غذاها از جمله غذاهای رژیمی ویژه را سرو می کنند.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Belen Cad. No:132 Kalemya Koyu, 48300 Fethiye/Muğla, Turkey

هتل های 4 ستاره 

هتل یاچ کلاسیک – Yacht Classic Hotel (Boutique Class)

هتل بوتیک یاچ کلاسیک هتلی 4 ستاره در فتحیه با امکانات عالی می باشد. اسکله تفریحی، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، بار کنار استخر تنها تعدادی از امکانات ارائه شده در این هتل هستند. در اسپا و آبگرم هتل می توانید یک ماساژ عالی بگیرید. رستوران های هتل انواع غذاهای بین‌المللی را ارائه می دهند. همچنین وای فای رایگان در اتاق به همراه یک تراس و باغ در دسترس همه مهمانان است.

بهترین هتل های فتحیه
بهترین هتل های فتحیه

تمام 40 اتاق هتل دارای امکانات رفاهی مانند تهویه مطبوع، وای فای، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و سشوار رایگان، کمد و نظافت روزانه هستند. پارکینگ رایگان، انبار چمدان، خدمات خشک‌شویی، تلویزیون در لابی و… از دیگر امکانات هتل می باشد. همچینن هتل دارای 2 استخر روباز عالی برای شنا و آفتاب گرفتن می باشد.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Karagözler, Fevzi Çakmak Cd. No:24, 48300 Fethiye/Muğla, Turkey

هتل سان شاین هالیدی ریزورت – Hotel Sunshine Holiday Resort

هتل سان شاین هالیدی ریزورت یکی از هتل های 4 ستاره فتحیه و از جمله هتل های خوب این شهر توریستی می باشد. از جمله امکانات این هتل می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، رستوران و کافی شاپ، اتاق های زیبا، امکانات تفریحی، نظافت روزانه، برخورد مناسب پرسنل، حمل بار، پذیرش 18 ساعته، اینترنت پرسرعت در اتاق، کمد و قفسه کافی در اتاق، لاندری و خدمات 24 ساعته اتاق اشاره نمود.

اتاق های هتل دارای امکانات مناسب می باشند و تمیز هستند. به طور کلی انتخاب این هتل، اگر که می خواهید کمتر از یک هتل 5 ستاره هزینه کنید، می تواند اقامت خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Ovacık Mh, Kocapirnal Caddesi No:3, 48340 Fethiye/Muğla, Turkey

بهترین هتل های فتحیه
بهترین هتل های فتحیه

هتل 4 ستاره اجه سارای مارینا در فتحیه دارای امکانات عالی از جمله بوفه صبحانه رایگان، اسکله تفریحی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی،رفلکسولوژی، درمان‌های ماساژی، اسپا و… را به مسافران خود ارائه می دهد. همچنین در این هتل می توانید از یک وعده غذایی در دو رستوران موجود آن لذت ببرید. یک استخر روباز و یک استخر کودکان نیز منتظر شما هستند.

تمام 48 اتاق هتل دارای امکانات رفاهی مانند تهویه مطبوع و حوله، وای فای رایگان، گاوصندوق، حمام با دوش و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون و ماهواره، بالکن، قهوه ساز/چای ساز و نظافت روزانه هستند. پذیرش 24 ساعته، قهوه و چای در لابی، بار کنار استخر و… از دیگر امکانات هتل است. همچنین طبق نظرات مسافران، این هتل امتیاز خوبی برای اتاق‌های راحت و جادار گرفته است.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Karagözler, Fevzi Çakmak Cd. No:1, 48300 Fethiye/Muğla, Turkey

هتل گرند آتا پارک – Grand Ata Park Hotel

هتل گرند آتا پارک یکی دیگر از هتل های 4 ستاره فتحیه در کنار ساحل می باشد. از امکانات این هتل می توان به شاتل فرودگاهی رفت و برگشت، باغ و کتابخانه و حمام ترکی اشاره کرد. دو رستوران موجود در هتل غذاهای بسیار خوشمزه سرو می کنند. وای فای رایگان در اتاق،خدمات خشکشویی، استخر روباز فصلی و استخر سرپوشیده با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر، پارکینگ رایگان و… از دیگر امکانات هتل می باشد.

تمام 60 اتاق هتل دارای امکانات رفاهی مانند تختخواب راحت، فضای کاری مناسب برای لپ‌تاپ، WiFi رایگان، تهویه مطبوع، سشوار، تلویزیون، بالکن، قهوه ساز/چای ساز و… هستند و به طور منظم و روزانه نظافت می شوند.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Karagözler, 48870 Fethiye/Muğla, Turkey

بهترین هتل های فتحیه
بهترین هتل های فتحیه

هتل آلستا یاچ از هتل های 4 ستاره فتحیه در نزدیکی ساحل می باشد. در این هتل امکاناتی چون بوفه صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، بار کنار استخر و… خواهید داشت. این هتل با امکاناتی مانند ساحل خصوصی در مجاورت هتل و شاتل رایگان ساحلی، مکان مناسبی برای آفتاب گرفتن است. با ماساژ ورزشی، درمان‌های ماساژی یا سم‌زدایی در اسپای ترکی از خود پذیرایی کنید. حتما در رستوران آلارگا هتل از یک وعده غذایی لذت ببرید.

تمام 52 اتاق دارای امکانات رفاهی مانند سرویس اتاق 24 ساعته و گاوصندوق سازگار با لپ‌تاپ، WiFi رایگان، تهویه مطبوع، حمام و سشورا، تلویزیون و ماهواره، کتری برقی، بالکن و نظافت روزانه هستند. یک استخر روباز، کتابخانه، قهوه و چایی در لابی هتل، پذیرش 24 ساعته و انبار چمدان از دیگر امکانات هتل می باشد.

آدرس و موقعیت هتل روی نقشه: Yat Limanı, Karagözler, Fevzi Çakmak Cad, Karşısı No:17, 48300 Fethiye/Muğla, Turkey

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨