بهترین کافه رستوران های فتحیه ، ترکیه | Fethiye

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های فتحیه

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین رستوران های فتحیه خواهیم گفت. برای آشنایی با کافه رستوران های این مقصد توریستی در ادامه با ما همراه باشید.

فتحیه (Fethiye) شهری است در غرب کشور ترکیه که در استان موعلا واقع شده‌ است. این شهر یکی از محبوب ترین و معروف ترین نقاط توریستی غرب ترکیه و در نزدیکی کشور یونان می باشد. شهر ساحلی فتحیه بی شک یکی از زیباترین بنادر ترکیه محسوب می‌شود که همه روزه گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف جهان به سمت خود می کشاند.

یکی از تفریحات جذاب در شهر توریستی فتحیه کافه گردی است. نشستن در کافه رستوران های دنج و زیبا در کوچه های سنگفرش شده رنگی و یا در سواحل فیروزه ای، قطعا یکی از لذت های این سفر می باشد. در ادامه تعدادی از بهترین کافه رستوران های این شهر زیبای توریستی را به شما معرفی می کنیم.

رستوران یونیک فتحیه
رستوران یونیک فتحیه

بهترین کافه رستوران های فتحیه

در رستوران کینگز گاردن (King’s Garden) احساس سلطنت کنید؛

رستوران کینگز گاردن در ارتفاع بالا در فتحیه قرار دارد، یعنی شما می توانید از یک وعده غذایی با چشم اندازی زیبا لذت ببرید. انواع غذاها از مزه های سنتی گرفته تا مرغ چیلی شیرین در این رستوران سرو می شود. غذا خوردن در این رستوران یک تجربه منحصر به فرد است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


فضای زیبا و کیفیت عالی در رستوران یونیک (Unique Restaurant

رستوران یونیک در هتل یونیک فتحیه واقع شده است. این رستوران علاوه بر فضای زیبا و دقت در انتخاب ظروف زیبا و سرو غذا، دارای غذاهای بسیار باکیفیت نیز می باشد. جدا از غذا دکوراسیون زیبا و منظره دریا از تراس آن به جذابیت این رستوران می افزاید. این رستوران را می توانید برای صبحانه، برانچ و شام انتخاب کنید و از طعم غذاهای ترکی لذت ببرید.

بهترین رستوران های فتحیه
بهترین رستوران های فتحیه

غذاهای دریایی خوشمزه در رستوران سزایی نین یری (Sezai’nin Yeri)؛

این رستوران یکی از رستوران های معروف فتحیه برای غذاهای دریایی است. پس اگر از عاشقان غذاهای دریایی و به خصوص ماهی خوشمزه و تازه هستید، حتما به این رستوران بروید. رستوران سزایی نین هم فضای داخلی و هم فضای باغی دارد. اگر ماهی، میگو، صدف و اختاپوس تازه و خوشمزه و باکیفیت می خواهید این رستوران انتخاب خوبیست.

غذاهای دریایی با منظره آبی دریا در رستوران گیریدا پورت (Girida Port

گیریدا پورت یکی از بهترین رستوران های غذای دریایی فتحیه است. این رستوران که بر روی اسکله واقع شده است، با فضایی شیک و زیبا نظر مشتریان را به خود جلب کرده است. شیکی و فضای زیبا، به همراه غذاهای خوشمزه این رستوران را بسیار محبوب کرده است. علاقه مندان به غذای دریایی نباید این رستوران را از دست بدهند.

غذاهای سنتی در رستوران کاردشیم مانتی (Kardeşim Manti)؛

اگر قبلا مانتی، یکی از غذاهای مخصوص و معروف ترکیه ای را امتحان نکرده اید، رفتن به این رستوران برای امتحان کردن یک مانتی خوشمزه برنامه خوبی است. اگرچه منوی رستوران بسیار متنوع است، اما مانتی آن با ترکیبی از گوشت، ادویه جات و ماست سیر، باعث می شود افراد دوباره به این رستوران برگردند.

لذت غذا خوردن با چشم انداز دریا در رستوران آدا (ADA)؛

همه مناظر دریا را هنگام صرف شام دوست دارند و در ADA می توانید از دیدن صخره های جزیره شووالیه لذت ببرید. منو این رستوران شامل همه چیز از غذاهای اروپایی گرفته تا غذاهای بی نظیر ترکی می باشد. علاوه بر غذای عالی، محیط رمانتیک آن بسیار لذت بخش است.

بهترین رستوران های فتحیه
بهترین رستوران های فتحیه

غذاهای خانگی لذیذ در رستوران یشیل اسما یاپراگی (Yeşil Asma Yaprağ)؛

این رستوران، رستورانی کاملا جدید است اما طرفداران زیادی پیدا کرده است. غذاهای برنجی، انواع خورش با گوشت لذیذ، منوی این رستوران را شکل داده است. در رستوران یشیل اسما هیچ چیز بهتر از غذاهای ترکی خانگی پخته نمی شود. پس اگر عاشق غذاهای سنتی هستید، حتما سری به این رستوران بزنید.

در موزاییک باغچه (Mozaik Bahçe) حسابی سیر شوید؛

اگر می خواهید تعطیلاتی ارزان داشته باشید و به دنبال غذاهایی هستید که به اندازه کافی بزرگ باشند و به راحتی سیر شوید، به سمت موزاییک باهچه در مرکز فتحیه بروید! غذاهای این رستوران از انواع غذاهای گیاهی گرفته تا دیگ های بزرگ خورش، کباب های خوشمزه و خانگی با نان پیتا که در دهان آب می شود، متفاوت است.

بهترین رستوران های فتحیه
بهترین رستوران های فتحیه

طعمی از غذاهای خانگی در رستوران برادران (The Brothers Restaurant & Bar)؛

اگر هوس خوردن یک غذای خوشمزه کرده اید. به رستوران و بار برادران در فتحیه بروید، جایی که نه تنها بشقاب صبحانه های انگلیسی داغ، بزرگ و خوشمزه اش معروف است، بلکه نوشیدنی های بسیار خوشمزه و خنک نیز سرو می کنند. همچنین خدمات دهی در این رستوران بسیار سریع انجام می شود.

کباب سنتی و پیده ارزان قیمت در پاشا کباب (Paşa Kebap

اگر عاشق کباب های سنتی ترکی و پیده ترکی هستیدف حتما سری به پاشا کباب بزنید. این رستوران پیده های ارزان قیمت و مناسب ارائه می دهد و در تمام روزهای سال باز است (به جز روزهای دوشنبه در زمستان). همچنین یک فضای بیرونی دارد که لذت کباب خوردن زیر درختان را دوچندان می کند.

یک کباب واقعی در رستوران کباب تایم (Kebap Time)؛

هیچ کس نمی تواند در برابر یک کباب خوب مقاومت کند و کباب های این رستوران از بهترین کباب های ترکیه هستند. منو این رستوارن علاوه بر کباب، تنوع زیادی دارد. در واقع هرگز نباید مزه های اینجا با قیمت پایین و طعم های فوق العاده را از دست بدهید.

رستوران بغازیجی (Boğaziçi)، رستورانی محبوب در بندر فتحیه؛

این رستوران یکی از رستوران های بسیار محبوب فتحیه است که در تمام ایام سال و تقریبا همیشه شلوغ است. اگر به دنبال غذا و نوشیدنی ترکی با کیفیت و با قیمت مناسب می گردید، حتما سری به این رستوران بزنید.

بهترین رستوران های فتحیه
بهترین رستوران های فتحیه

در رستوران سچکین (Seçkin Restaurant) هرگز گرسنه نمی مانید؛

این رستوران جایی است که 24 ساعته و در تمام ساعات روز میز شما را پر از غذاهای خوشمزه می کند. طعم‌ها و رنگ‌های متنوع با مزه های لذیذ، یک میز کامل ترکی که علاقه مندان به غذاهای لذیذ ترکی را بسیار راضی می کند.

حس مدیترانه ای در کافه کوکینا (Kukina Caferia)؛

حتما خیابان معروف فتحیه که در آن چترهای رنگارنگ بر فراز پیاده‌رو آویزان شده است و گردشگران برای بازدید و عکس گرفتن به آنجا می روند را شنیده اید. در میان دو مغازه، دری به کافه‌ کوکینا قرار دارد، که به یک فضای باغی زیبا برای غذا خوردن ختم می شود. زمانی که وارد می شوید، کف سنگ فرش شده و ترکیبی از مبلمان را می بینید که به این مکان حس مدیترانه ای واقعی می بخشد. غذاهای این رستوران نیز بسیار لذیذ و خوشمزه است.

قهوه دنیاسی (Kahve Dünyası)، مکانی برای عاشقان قهوه؛

اگر از عاشقان قهوه هستید، قهوه دنیاسی یکی از کافه های خوب برای نوشیدن یک قهوه لذیذ است. این کافه در مرکز خرید اراستا (Erasta Shopping Centre) واقع شده و در تمام روزهای سال باز است. می توانید در حین خرید استراحتی کنید و به این کافه بروید.

تنوع غذاهای خوشمزه در کافه کافه (Cafe Cafe)؛

کافه کافه که در مرکز فتحیه قرار دارد، به یک کافه مورد علاقه محلی تبدیل شده است. قسمت جلویی ساختمان یک فضای کافی شاپ دنج دارد، اما بیشتر بازدیدکنندگان اتاق پشتی را انتخاب می کنند که به باغ باز می شود. کوفته های لذیذ و انواع غذاها و طعم‌های بین‌المللی این کافه عالی هستند. کافه کافه همچنین یک منوی سوشی نسبتا گسترده برای کسانی دارد که به دنبال غذاهای متفاوت هستند.

بهترین رستوران های فتحیه
بهترین رستوران های فتحیه

اگر هوس باقلوا و کونفه کردید به خانه کونفه (Fethiye Künefe Hane) بروید؛

اگر در فتحیه هوس خوردن یک کونفه خوشمزه را کردید، باید به Fethiye Künefe Hane بروید. این فروشگاه که در مجموع 3 شعبه در فتحیه دارد، خدمات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه می دهد. انواع کونفه، باقلوا، کاتمر، بستنی و باقلوا با خلال هویج از جمله دسرها و شیرینی های لذیذ منوی این کافه است. همچنین انواع کونفه‌ از جمله ساده، کونفه‌ کریستالی، گل بهشتی خامه‌ای، کونفه‌ پاشا، کونفه‌ پسته‌ای، کونفه‌ گردویی و … را می توانید سفارش دهید. علاوه بر دسر می توانید، چای و شیر داغ نیز سفارش دهید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨