بهترین مراکز خرید اهواز | Ahvaz

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین مراکز خرید اهواز

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین مراکز خرید اهواز آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با مراکز خرید معروف شهر اهواز در ادامه با مجله تاپ توریست باشید.

اهواز مرکز استان خوزستان و یکی از شهرهای پر جمعیت ایران است. اهواز یکی از بهترین شهرهای ایران که جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. جاهای دیدنی اهواز که یکی از شهرهای صنعتی و نفت‌خیز کشورمان است و اکثر مردمان آن به زبان عربی و فارسی سخن می‌گویند زبانزد خاص و عام است.

اگر برنامه سفر به اهواز دارید باید بدانید که این شهر علاوه بر دیدنی های تاریخی و جاذبه های طبیعی بسیار، مقصدی بسیار خوب برای خرید کردن نیز می باشد. شما می توانید در این شهر به بازدید از دیدنی های آن بپردازید، خرید کنید و زمانی که خسته شدید در شما زیاد رستوران ها و کافه های آن استراحت کنید. اهواز گزینه های خرید زیادی دارد، از بازارهای قدیمی چون عبدالحمید گرفته تا مراکز خرید مدرن و جدید. در ادامه ما مراکز خرید اهواز را به شما معرفی می کنیم. همچنین از طریق لینک زیر می توانید با بازارهای قدیمی و سنتی اهواز آشنا شوید.

مرکز خرید زهره

مرکز خرید زهره که از جدیدترین بازارها برای خرید در اهواز به شمار می آید، در ۵ طبقه ساخته شده است. در این ساختمان که از جاذبه های اهواز به حساب می آید، می توان انواع و اقسام پوشاک، کیف و کفش را تهیه کرد. همچنین در قسمت هایی از این ساختمان، لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به فروش می رسد. علاوه‌بر این، کافی شاپ این مرکز برای علاقمندان به انواع نوشیدنی بسیار جذاب خواهد بود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین مراکز خرید اهواز
بهترین مراکز خرید اهواز

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 08:00 تا 24:00

مرکز خرید زیتون

این مرکز خرید ۶ طبقه دارای ۱۷۲ واحد تجاری است و می‌توانید بیش‌تر وسایل مورد نیاز خود اعم از پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره را از این پاساژ تهیه کنید. قیمت‌ها تا حدی معقول‌تر از مکان‌های دیگر هستند. این مجموعه فاقد پارکینگ است.

بهترین مراکز خرید اهواز
بهترین مراکز خرید اهواز

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11:00 تا 23:00

سیتی سنتر مهزیار

این مرکز خرید ۱۱ طبقه شامل ۲ طبقه هایپر مارکت، ۶ طبقه تجاری، ۲ طبقه شهربازی، و ۱ طبقه فودکورت بوده و بام این مرکز را سفره خانه سنتی عربی تشکیل می‌دهد. در این مرکز خرید می‌توانید لوازم مورد نیاز خود از جمله پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، ساعت، عینک، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی و غیره را تهیه کنید.

بهترین مراکز خرید اهواز
بهترین مراکز خرید اهواز

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10:00 تا 12:30 – 17:00 تا 23:00

برج کیانپارس

مجتمع تجاری و اداری کیانپارس اهواز در هفت طبقه ساخته شده است که دو طبقه‌ی آن تجاری و باقی ۵ طبقه کاربرد تجاری دارد. در طبقات اداری آن انواع خدمات پزشکی، وکالت، مهندسی و غیره ارائه می شود و چند موسسه‌ی آموزشی را نیز در بر دارد. فضای تجاری این مرکز خرید، شامل ۵۵ واحد مجزا است که متراژ آن ها از ۱۷ تا ۵۰ مترمربع متغیر است و در آن ها انواع پوشاک، کیف، کفش، زیورآلات و غیره به فروش می رسد.

بهترین مراکز خرید اهواز
بهترین مراکز خرید اهواز

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 08:00 تا 12:00 – 17:00 تا 21:00 (جمعه ها بسته است).

بازار امام رضا

این بازار پنج طبقه در کیانپارس اهواز واقع شده و می‌توان آن را یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید در بین مردم بومی دانست. تنوع کالاهای مورد نیاز زندگی در بازار امام رضا بالاست و به همین دلیل می‌شود بیش‌تر اقلام یک لیست خرید متنوع را در زمانی که در این مکان گشت می‌زنید به راحتی تهیه کنید. فرش، مبلمان، سرویس خواب، لوازم خانه، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و… در این فروشگاه عرضه می‌شود. وجود پارکینگ و شعبه‌های مختلف بانکی نیز از دیگر ویژگی‌های این بازار محسوب می‌شود.

بهترین مراکز خرید اهواز
بهترین مراکز خرید اهواز

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 09:00 تا 24:00  – جمعه ها از ساعت 17:00 تا 24:00

مرکز خرید کارون

مرکز خرید کارون، یکی از پرطرفدارترین مناطق برای خرید در اهواز است. ساختمان آن در ۵ طبقه ساخته شده که شامل دو طبقه‌‌ی تجاری و سه طبقه‌ی اداری است. واحدهای اداره اغلب تحت اختیار پزشکان اهواز هستند در حالیکه، در طبقات دیگر می توانید انواع پوشاک و کیف و کفش را پیدا کنید. کارون همچنین، یکی از ارزان ترین مراکز خرید اهواز به شمار می رود و همواره سرشار از مشتریان مشتاق است. از دیگر مزایای مهم این مرکز خرید، وجود سه طبقه پارکینگ است که خیال شما را از بابت جای پارک خودرو کاملا راحت می کند.

بهترین مراکز خرید اهواز
بهترین مراکز خرید اهواز

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 09:00 تا 14:00 – 17:00 تا 23:00 (جمعه ها بسته است).

مرکز خرید هیراد

این مرکز خرید به روز اهواز در ۷ طبقه بنا شده که در ۳ طبقه‌ی تجاری آن، بورس آی‌تی و لوازم الکترونیکی به چشم می‌خورد و یکی از مکان‌ها منتخب مردم  اهواز برای تهیه‌ی این نوع کالاها است. در این پاساژ علاوه بر لوازم الکترونیک، دیگر نوع کلاهای مورد استفاده هم وجود دارد تا اهالی شهر یک خرید کامل را برای سایر اجناس مورد نیاز خود تجربه کتتد. این سیتی سنتر در پاداد شهر اهواز وقع شده و از امکانات مناسبی همچون رستوران، کافه، پارکینگ، آسانسور، پله برقی و… برخوردار است.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨