بهترین رستوران های اهواز (قسمت ۲) | Ahvaz

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های اهواز

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران های اهواز آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با رستوران های معروف شهر اهواز، در ادامه با مجله تاپ توریست باشید.

اهواز مرکز استان خوزستان و یکی از شهرهای پر جمعیت ایران است. اهواز یکی از بهترین شهرهای ایران که جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. جاهای دیدنی اهواز که یکی از شهرهای صنعتی و نفت‌خیز کشورمان است و اکثر مردمان آن به زبان عربی و فارسی سخن می‌گویند زبانزد خاص و عام است.

در بین خوش‌خوراک‌‎ها، غذاهای سنتی اهواز طرفدارهای بسیاری دارد. اما اهواز نیز مانند تمام شهرهای ایران علاوه بر رستوران های سنتی و دنج، کافه رستوران های مدرن بسیاری نیز دارد، بنابراین اگر به اهواز سفر کردید برای شکم گردی فرصت های بسیار زیاد و عالی ای خواهید داشت. در این مقاله درباره بهترین رستوران های اهواز خواهیم گفت. در ادامه با ما باشید. همچنین میتوانید قسمت ۱ مقاله بهترین رستوران های اهواز را از طریق لینک زیر مطالعه کنید.

کبابسرای درویش خان

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که سنتی پسندید، این رستوران جای شماست. فضای سنتی رستوران می‌تواند محیطی ساده و صمیمی برای شما بسازد. علاوه بر آن کباب‌های این رستوران در میان دیگر رستوران‌های سنتی معروف است . اگر می‌خواهید با کباب اهوازی دلی از عزا دربیاورید و غذا خوردن در فضای باز را دوست دارید، حتما سری به کبابسرای درویش خان بزنید. سطح قیمت‌های این رستوران سنتی بسیار مناسب است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین رستوران های اهواز
بهترین رستوران های اهواز

رستوران سنتی باغ فیروزه

رستوران سنتی باغ فیروزه یکی از بهترین رستوران های اهواز است. . اگر تمایل دارد غذاهای سنتی ایرانی مثل کشک بادمجان، دیزی، کباب های خوشمزه میل کنید به این رستوران سری بزنید. به طور قطع خوشمزه ترین دیزی در این رستوران یافت می شود. در این رستوران، برای کسانی که برای اولین بار مراجعه می کنند، غذای مخصوص باغ فیروزه پیشنهاد می شود که خوردن آن شما را به مشتری دائمی این رستوران تبدیل می کند.

رستوران سنتی قصر ضیافت

می‌توان گفت این رستوران همه‌ی استانداردهای محبوبیت را دارد. از طراحی فضا گرفته تا کیفیت غذا و برخورد کارکنان دست به دست هم می‌دهند تا بهترین خاطره از صرف یک وعده غذا در اهواز را برای شما بسازند. غذای محلی جنوبی با بهترین کیفیت در این سرای سنتی سرو می‌شود. سینی‌های مخصوص این رستوران را از دست ندهید.

بهترین رستوران های اهواز
بهترین رستوران های اهواز

رستوران سنتی خان دایی

رستوران سنتی خان دایی یکی از بهترین رستوران های اهواز است. منوی این رستوران شامل غذاهای اصیل ایرانی است که می توان از میان آنها به دیزی، خورش، کباب در انواع و اقسام اشاره کرد. غذاهای پیشنهاد ویژه این رستوران، کوبیده مخصوص خان دایی، دیزی مخصوص و جوجه حلزونی است. این رستوران فضایی دلنشین و غذاهای بسیار خوشمزه دارد.

رستوران خیمه

اگر به دنبال رستورانی با فضای بسیار راحت و صمیمی می‌گردید حتما سری به رستوران خیمه بزنید. فضای دلپذیر، برخورد گرم کارکنان، موسیقی زنده، و غذاهای خوشمزه از ویژگی‌هایی است که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

بهترین رستوران های اهواز
بهترین رستوران های اهواز

رستوران خرم

رستوران خرم یکی از بهترین رستوران های اهواز است که در واقع مرکز کباب است. پیشنهاد ویژه این رستوران کباب کوبیده مخصوص خرم است. این رستوران به نسبت اقتصادی بوده و برای قرار های دوستانه مناسب است.

کبابسرای حاج رحیم 

یکی از قدیمی‌ترین رستوران های اهواز است که با وجود قدمت هنوز کیفیت بسیار بالایی دارد. این رستوران پاتوق قدیمی‌های شهر اهواز است و اصیل‌ترین طعم غذاهای جنوبی را می‌توانید در آن تجربه کنید. با وجود اینکه محیط رستوران بسیار ساده است و غذاها تزئین ویژه‌ای ندارد، محیط دوست داشتنی آن شما را بارها به این رستوران می‌کشاند.

بهترین رستوران های اهواز
بهترین رستوران های اهواز

سفره‌خانه سنتی آب و آتش

این رستوران نسبتا کوچک، برای مهمانی‌های ویژه، خانوادگی یا مهمانی‌های کوچک مناسب است. منوی رستوران آب و آتش شامل غذاهای ایرانی است که همراه با موسیقی زنده و فضایی دلنشین و سنتی تجربه به‌یاد‌ماندنی را برای مشتریان به‌وجود می‌آورد. فقط به خاطر داشته باشید که نشستن در رستوران محدودیت زمانی دارد و برای ماندن بیش از 1 ساعت باید از قبل هماهنگ کنید.

لشکرآباد (بازار فلافل اهواز)

سرتا سر این خیابان پر از دکه‌های فلافلی‌ست که سمبوسه هم می‌فروشند. محتویات داخل نان را خودتان پرمی‌کنید و هر مخلفاتی که می‌خواهید خودتان داخل نان می‌گذارید. با نگاه کردن به صف آدم‌هایی که جلوی دکه‌ها ایستاده‌اند و تندتند مشغول پرکردن نان هستند، این طور به نظر می‌آید که انگار مسابقه‌ای در جریان است. فلافل‌های لشگرآباد به ترد و خوشمزه‌ بودنشان معروفند و با سس تندی که رویشان ریخته می‌شود لذیذتر هم می‌شوند.

بهترین رستوران های اهواز
بهترین رستوران های اهواز

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨