بهترین رستوران های اهواز (قسمت ۱) | Ahvaz

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های اهواز

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران های اهواز آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با رستوران های معروف شهر اهواز، در ادامه با مجله تاپ توریست باشید.

اهواز مرکز استان خوزستان و یکی از شهرهای پر جمعیت ایران است. اهواز یکی از بهترین شهرهای ایران که جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. جاهای دیدنی اهواز که یکی از شهرهای صنعتی و نفت‌خیز کشورمان است و اکثر مردمان آن به زبان عربی و فارسی سخن می‌گویند زبانزد خاص و عام است.

در بین خوش‌خوراک‌‎ها، غذاهای سنتی اهواز طرفدارهای بسیاری دارد. اما اهواز نیز مانند تمام شهرهای ایران علاوه بر رستوران های سنتی و دنج، کافه رستوران های مدرن بسیاری نیز دارد، بنابراین اگر به اهواز سفر کردید برای شکم گردی فرصت های بسیار زیاد و عالی ای خواهید داشت. در این مقاله درباره بهترین رستوران های اهواز خواهیم گفت. در ادامه با ما باشید. همچنین می توانید قسمت دوم مقاله رستوران های اهواز را از طریق لینک زیر بخوانید.

رستوران گردان امپراطور

اگر در اهواز به دنبال یک رستوران با فضای لوکس هستید رستوران گردان امپراطور بهترین پیشنهاد به شما است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های اهواز است که در بلوار معروف پاسداران و در طبقه‌ی هشتم برج IT قرار گرفته است. از خدمات این رستوران می‌توان به پارکینگ اختصاصی، منوی کامل با غذاهای داخلی و بین المللی و سالاد بار است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین رستوران های اهواز
بهترین رستوران های اهواز

کافه رستوران کنجد

یکی از رستوران‌ های اهواز که چند سالیست بر سر زبان‌ها افتاده، کافه رستوران کنجد است. تعدادی از میزهای رستوران در داخل و تعدادی از آنها در پیاده رو قرار گرفته‌اند. در اینجا هم، غذاهایی مثل پاستا و پیتزا و استیک و سالاد سزار پیدا می‌شود و هم غذاهایی مثل ماهی و میگو دوپیازه. این رستوران صبحانه هم سرو می‌کند، فقط اینکه قیمت‌ها در اینجا کمی بالاست.

رستوران کاکتوس سبز

از رستوران‌های خوب و شلوغ اهواز رستوران کاکتوس سبز است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، سنتی، خارجی و دریایی است. کیفیت خوب غذاها مشتریان زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. از ویژگی‌های بارز و خوب این رستوران نشستن در فضای باز است که می‌تواند لذت صرف غذا را چند برابر کند، البته اگر هوا مناسب باشد. از امکانات رستوران می‌توان به موراد زیر اشاره کرد: سرویس بهداشتی، سیستم تهویه هوا، صندلی نوزاد، دسترسی به صندلی چرخ‌دار، میز در فضای داخلی و خارجی، میز رسمی، اینترت بی‌سیم، بیرون‌بر، رزرو تلفنی. حق سرویس رستوران ۱۰ درصد است.

بهترین رستوران های اهواز
بهترین رستوران های اهواز

رستوران نارین

رستوران نارین یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شهر اهواز است که علاوه بر کیفیت غذا به دلیل رفتار حرفه‌ای و برخورد بسیار خوب کارکنان آن باعث می‌شود تنها به یک بار رفتن اکتفا نکنید. قیمت غذاهای این رستوران متوسط است و با توجه به کیفیت آن تجربه‌ی شگفت انگیزی از گذران وقت در رستوران نارین خواهید داشت.

رستوران فست فود تیارا

رستوران تیارا یکی از بهترین رستوران های اهواز است. این رستوران در واقع هم رستوران سنتی و هم یک فست فود شیک است. در این رستوران فست فود، می توان انواع غذاهای دریایی، انواع پیتزا، انواع کباب ها و حتی غذاهای سنتی را سفارش داد. غذاهای لذیذ این مرکز در کنار غذاهای خوشمزه آن، این رستوران را در ردیف بهترین رستوران های شهر اهواز قرار داده است.

بهترین رستوران های اهواز
بهترین رستوران های اهواز

کافه رستوران لئو

کافه رستوران لئو یکی از بهترین رستوران های اهواز است که با فضایی مدرن و زیبا در میان مشتریان محبوب شده است. این کافه بهترین مکان برای قرارهای رمانتیک است و فضای آرام و دنج آن می‌تواند خاطره‌ای بی نظیر و خوش طعم برای شما بسازد. اگر برای صرف عصرانه به این کافه رستوران می‌روید قهوه‌های خوش عطر و بی نظیر آن را از دست ندهید.

رستوران فست فود رادین

یکی از مشکلات سفرهای دسته جمعه ذائقه و سلیقه‌های متفاوت در انتخاب غذا است. اما اگر انتخاب شما رادین باشد می‌توانید همه‌ی سبک‌های غذایی را در آن انتخاب کنید. غذاهای سنتی، غذاهای جنوبی، غذاهای بین المللی و انواع فست فود در این رستوران سرو می‌شود تا همه‌ی سلیقه‌ها با لبخند رضایت از آن بیرون بروند. سطح قیمت غذاهای رستوران رادین متوسط و کیفیت غذاها با توجه به قیمت بسیار مناسب است. این رستوران را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین رستوران های اهواز دانست.

بهترین رستوران های اهواز
بهترین رستوران های اهواز

کافه رستوران گاراژ

فضای رستوران گاراژ دلنشین و مناسب برای میهمانی‌های ویژه یا کوچک است. منوی کافه شامل صبحانه، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، و فست‌فود است. این کافه حق سرویس ندارد. از امکانات این مکان رزرو تلفنی است که فقط در روزهای شنبه تا سه‌شنبه فعال است.

کافه رستوران زهره

کافه رستوران زهره یکی از بهترین رستوران های اهواز است. این کافه رستوران دو طبقه بسیار زیبا و مخصوص میهمانی های خاص و جلسات رسمی است. طبقه دوم این کافه رستوران را سالن سر باز تشکیل می دهد. منوی این رستوران شامل انواع نوشیدنی های گرم و سرد، کیک های زیبا، سالاد، انواع صبحانه، انواع کباب و فست فود است. از جمله امکانات این رستوران می توان به وای فای رایگان، رزرو تلفنی و غیره است.

بهترین رستوران های اهواز
بهترین رستوران های اهواز

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨