بهترین رستوران های بوشهر | Bushehr

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های بوشهر

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران های بوشهر آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با رستوران های معروف بوشهر در ادامه با ما باشید.

بندر بوشهر شهری بندری و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. این بندر زیبا پر از جاهای دیدنی و تاریخی و همینطور سواحل بسیار زیبا است. سفر به بوشهر قطعا یکی از بهترین سفرهای شما خواهد بود.

در بین خوش‌خوراک‌‎ها، غذاهای سنتی بوشهر طرفدارهای بسیاری دارد. اما بوشهر نیز مانند تمام شهرهای ایران علاوه بر رستوران های سنتی و دنج، کافه رستوران های مدرن بسیاری نیز دارد، بنابراین اگر به بوشهر سفر کردید برای شکم گردی فرصت های بسیار زیاد و عالی ای خواهید داشت. در این مقاله درباره بهترین رستوران های بوشهر خواهیم گفت. در ادامه با ما باشید.

رستوران قوام

اگر از فضاهای سنتی و قدیمی لذت می‌برید، حتما به رستوران قوام سر بزنید. رستوران قوام را در آب‌انبار ۱۵۰ ساله قوام ساخته‌ و فضای داخلی‌اش را با عکس‌هایی از بوشهر قدیم و جدید و وسایل قدیمی تزئین کرده‌اند. قلیه‌ماهی، میگو و ماهی شکم‌پر از پرطرفدارترین غذاهای رستوران قوام هستند. میز اردور با انواع سالاد و حلواهای بوشهری هم از دلایلی است که این رستوران را به رستوران محبوبd در بوشهر تبدیل کرده‌ است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین رستوران های بوشهر
بهترین رستوران های بوشهر

آدرس: بوشهر، خیابان خلیج فارس، بوستان قوام

رستوران میداف

میداف رستورانی است در سه طبقه که یک طبقه‌ی آن کافی شاپ است و دو طبقه‌ی دیگر شامل غذای سنتی و کلاسیک است. انواع غذاهای دریایی و محلی را می‌توانید در میداف میل کنید. میگو باربیکیو، قلیه ماهی، ماهی شوریده و چند مدل کباب از بهترین‌های میداف هستند که البته میگو سوخاری جایگاه خودش را دارد. بالاترین طبقه‌ی رستوران چشم‌انداز زیبایی دارد. چه چیزی هیجان‌انگیزتر از طعم عالی میگو و منظره‌ی آب‌های خلیج فارس؟ بعد از یک غذای جنوبی خوشمزه راهی کافی‌شاپ میداف شوید و با یک نوشیدنی خوش‌طعم از خودتان پذیرایی کنید.

آدرس: بوشهر، مسیر ساحلی جفره

سفره خانه شونشین

در فرهنگ مردم جنوب شب نشینی یک رسم قدیمی‌ست؛ دوستان و آشنایان شب‌ها دور یکدیگر جمع می‌شوند و اوقاتشان را تا پاسی از شب با یکدیگر سپری می‌کنند که در گویش محلی به شونشین معروف است. اگر اهل شب‌نشینی هستید، این رستوران برای شماست؛ به شونشین بروید، کمتر هزینه کنید و بیشتر خوش بگذرانید! اگر مشکلی با دود قلیان ندارید، قطعا اوقات خوشی را در این رستوران سنتی سپری می‌کنید.

بهترین رستوران های بوشهر
بهترین رستوران های بوشهر

آدرس: بوشهر، خیابان نواب صفوی، خیابان دشتستان

رستوران گرگور

اگر گیاهخوار هستید یا غذاهای بین‌المللی و فرنگی را ترجیح می‌دهید رستوران گرگور انتخاب خیلی خوبی برایتان خواهد بود. همچنین غذاهای دریایی که به شیوه غذاهای آسیای شرقی طبخ می‌شوند، طعمی متفاوت اما خوشمزه دارند. اگر رستوران گرگور را انتخاب کردید سالاد دریایی‌اش را امتحان کنید.

آدرس: بوشهر، خیابان خلیج فارس، غرب استادیوم شهید بهشتی، روبه‌روی مجتمع فرهنگی‌تفریحی

رستوران بل پاسی

بل‌ پاسی بوشهر دومین شعبه از رستوران بل پاسی شیراز است. این رستوران پنج طبقه است که در هر طبقه یک سبک غذا سرو می‌شود. غذای سنتی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای و البته فست‌فود و کافی شاپ گزینه‌های پیش روی شما است.

بهترین رستوران های بوشهر
بهترین رستوران های بوشهر

آدرس: بوشهر، خیابان چهارباندی، بلوار چمران

رستوران سنتی خاتم

اگر دلتان می‌خواهد همزمان به منوی فست‌فود و منوی غذاهای سنتی دسترسی داشته باشید، رستوران خاتم گزینه مناسبی برایتان است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی و سنتی یا فست‌فود سفارش بدهید. میز اردور هم با انواع ترشیجات، سوپ، کشک بادمجان، زیتون، سالاد فصل، ماست‌و‌خیار، خرما و حلوا آماده است تا بتوانید از خودتان پذیرایی کنید.

آدرس: بوشهر، صد متر بالاتر از  تیو، نرسیده به پارک پرندگان

فست فود رافائل

همه عاشق غذاهای دریایی نیستند، حتی تصور خوردن غذاهای دریایی برای خیلی‌ها دشوار است. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و به بوشهر سفر کرده‌اید، نگران نباشید، فست‌فود رافائل یکی از بهترین رستوران های بوشهر است که با منوی متنوعش می‌تواند شما را راضی کند. کسانی که همیشه به رافائل می‌روند کباب ترکی و استیک مرغ‌های این رستوران را پیشنهاد می‌کنند.

بهترین رستوران های بوشهر
بهترین رستوران های بوشهر

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، نرسیده به پایگاه هوایی

قهوه‌خانه ناجی

چه کسی فکر می‌کند چیدمانی سنتی و عطر خوش قهوه جور درنمی‌آید؟  زمانی یکه از گشت و گذار حسابی خسته خسته شدید و هوس یک فنجان چای یا قهوه کردید باید به ناجی بروید تا ببینید چقدر همه چیز دلچسب و گوارا است.

آدرس: بوشهر، مرکز شهر، روبروی بازار میوه و ماهی

کافه دلفین

اگر ماه عسل به بوشهر رفتید، اینجا یک کافه رویایی برای شماست. قدم زدن کنار ساحل بوشهر و پس از صبحانه لذت زیادی دارد؛ خوردن صبحانه در فضایی دنج و کنار ساحل خلیج فارس قطعا روزتان را زیباتر می‌کند. این کافه رو به ساحل است و محیط زیبایی برای عکس‌های شما فراهم می‌کند. کافه دلفین دارای بخش VIP است تا تجربه فوق العاده و شیک‌‌تری از حضور در اینجا داشته باشید. برای رفتن به کافه دلفین عجله نکنید چون ساعات کاری این کافه از 8 صبح تا 12 شب است.

بهترین رستوران های بوشهر
بهترین رستوران های بوشهر

آدرس: بوشهر، خیابان خلیج فارس

کافه کهن

کافه کهن از آن کافه هایی است که با فضای سنتی و زیبای خود حال شما را خ.وب می کند. این کافه بسیار چشم‌نواز و دلنشین است و همه‌ی خستگی‌های سفر را همین جا از تنتان بیرون می کند. در سفر به بوشهر حتما سری به کافه کهن بزنید.

آدرس: بوشهر، خیابان انقلاب، قبل از خیابان آهنگران

بوشهر رستوران های زیادی دارد که هر کدام حال و هوای خاص خود را دارد و جوابگوی تمام سلیقه ها هستند. در ادامه لیستی از دیگر رستوران ها و کافه های معروف این شهر زیبا را برای شما آورده ایم؛

رستوران ایتالیایی گاندو

  • آدرس: بوشهر، میدان مطهری، خیابان باغ زهرا، کنار مجتمع تجاری زیتون

بریانی پل خواجو

  • آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، کوی شغاب

رستوران سن مارکو

  • آدرس: بوشهر، خیابان ششم بهمن، روبروی پارک تی وی، طبقه اول

رستوران خلیج فارس

  • آدرس: بوشهر، خیابان خلیج فارس، روبروی بوستان سیادت

قلیه سرای عامو حسین

  • آدرس: ایران، بوشهر، ابتدای خیابان حافظ(نادر)

فست‌ فود بوبو

  • آدرس: بوشهر، خیابان مطهری، خیابان شقایق ۵، کوچه هلالی

فست فود پدر خوب بوشهر

  • آدرس: بوشهر، میدان امام خمینی، روبروی استانداری، خیابان بعثت

آیس سوخاری

  • آدرس: بوشهر، میدان امام

کافه فیروزه

  • آدرس: بوشهر، روبروی پارک شغاب

کافه هنر

  • آدرس: بوشهر، خیابان چمران، کوچه ساحل۱

کافی شاپ کلبه بوشهر

  • آدرس: بوشهر، ابتدای خیابان باهنر

کافه ژافه بوشهر

  • آدرس: بوشهر، خیابان امام رضا، خیابان نیدی (بال نقره ای)

قهوه خانه سنتی جفره علیباش بوشهر

  • آدرس: بوشهر، خیابان فرودگاه، خیابان میگلی نژاد

کافه آبرنگ بوشهر

  • آدرس: بوشهر، جاده ساحلی

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨