رستوران میداف بوشهر | Bushehr

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

رستوران میداف بوشهر

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با رستوران میداف بوشهر آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این رستوران معروف در بوشهر در ادامه با ما باشید.

بندر بوشهر شهری بندری و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. این بندر زیبا پر از جاهای دیدنی و تاریخی و همینطور سواحل بسیار زیبا است. سفر به بوشهر قطعا یکی از بهترین سفرهای شما خواهد بود.

در بین خوش‌خوراک‌‎ها، غذاهای سنتی بوشهر طرفدارهای بسیاری دارد. اما بوشهر نیز مانند تمام شهرهای ایران علاوه بر رستوران های سنتی و دنج، کافه رستوران های مدرن بسیاری نیز دارد، اما اگر به دنبال مکانی هستید که همه سلیقه ها را یکجا داشته باشد باید به رستوران 3 طبقه ی میداف بروید. میداف یه رستوران خوب و محلی در بوشهر است که هم بخش سنتی دارد، هم کافی شاپ و هم رستوران کلاسیک که غذاهای خوب و تازه سرو میکند، با سالاد بار و پرسنل خوش برخورد و حرفه ای. در این مقاله درباره رستوران میداف خواهیم گفت. در ادامه با ما باشید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


میداف رستورانی است در سه طبقه که یک طبقه‌ی آن کافی شاپ است و دو طبقه‌ی دیگر شامل غذای سنتی و کلاسیک است. انواع غذاهای دریایی و محلی را می‌توانید در میداف میل کنید.

رستوران میداف بوشهر
رستوران میداف بوشهر

میگو باربیکیو، میگو سوخاری، قلیه ماهی، ماهی شوریده، دال عدسی و چند مدل کباب از بهترین‌های میداف هستند که البته میگو سوخاری جایگاه خودش را دارد. پیشنهاد ما این است که حتما میگو این رستوران را امتحان کنید.

بالاترین طبقه‌ی رستوران چشم‌انداز زیبایی دارد. چه چیزی هیجان‌انگیزتر از طعم عالی میگو و منظره‌ی آب‌های خلیج فارس؟ بعد از یک غذای جنوبی خوشمزه راهی کافی‌شاپ میداف شوید و با یک نوشیدنی خوش‌طعم از خودتان پذیرایی کنید.

رستوران میداف بوشهر
رستوران میداف بوشهر

این رستوران که یکی از رستوران های مطرح و معروف بوشهر است غذاهای متنوعی سرو می کند. همچنین صدای پیانو در هنگام صرف غذا لحظات شما را لذت بخش تر می کند. در طبقه بالای این رستوران نیز بخش وی آی پی با اتاقی برای استراحت در نظر گرفته شده که این مجموعه را کامل نموده است.

رستوران میداف بوشهر
رستوران میداف بوشهر

آدرس: بوشهر، مسیر ساحلی جفره

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10:30 تا 24:00

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨