کریسمس در واشنگتن از نگاه دوربین | washington

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کریسمس در واشنگتن

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با کریسمس در واشنگتن آشنا خواهیم کرد. برای دیدن این شهر زیبا در ایام کریسمس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

کریسمس (Christmas) یا نوئل (زبان فرانسوی: Noël) جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامی‌ داشت زادروز عیسی مسیح برگزار می‌شود. بسیاری از اعضای کلیسای کاتولیک روم و پیروان آیین پروتستان، کریسمس را در روز ۲۵ دسامبر جشن گرفته و بسیاری آن را در شامگاه ۲۴ دسامبر نیز برگزار می‌کنند.

کریسمس در واشنگتن
کریسمس در واشنگتن

ایام دوازده روزه کریسمس با سالروز میلاد مسیح در ۲۵ دسامبر آغاز گشته و تا جشن خاج‌شویان در روز ۶ ژانویه ادامه می‌یابد. هرچند مهم‌ترین عید مذهبی در گاهشمار مسیحی، روز عید پاک (به عنوان روز مصلوب شدن و رستاخیز عیسی) است، بسیاری به‌خصوص در کشورهای ایالات متحده و کانادا، کریسمس را مهم‌ترین رویداد سالانه مسیحی محسوب می‌دارند. با وجودی که این روز یک عید مذهبی شناخته می‌شود از اوایل سده بیستم میلادی به بعد به‌طور گسترده به عنوان یک جشن غیر مذهبی برگزار شده و برای بیشتر مردم، این ایام فرصتی است برای دور هم جمع شدن اقوام و دوستان و هدیه دادن به هم. کریسمس با آیین‌های ویژه‌ای به‌طور مثال آراستن یک درخت کاج، برگزار شده و شخصیتی به نام بابانوئل در آن نقشی مهم دارد.

کریسمس در واشنگتن
کریسمس در واشنگتن

اما برخی شهرها در جهان هستند که شور و حال خاصی در زمان کریسمس دارند و در بین جهانیان با عنوان کریسمسی ترین شهرهای دنیا شناخته می شوند. شهرهایی از جمله واشنگتن، لندن و پاریس از جمله شهرهایی هستند که در این ایام به شدت زیبا و رویایی می شوند و هزینه زیادی برای دکور کردن نه تنها خیابان های شهر بلکه بسیاری از رستوران ها و کافه ها و خانه ها صرف می شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


واشنگتن همیشه در صدر زیباترین شهرها در زمان کریسمس بوده و مردم زیادی از سرتاسر ایلات متحده و همچنین جهان در این ایام به واشنگتن سفر می کنند. در ادامه ویدئویی زیبا از کریسمس واشنگتن را برای شما آماده کرده ایم. امیدواریم از دیدن این ویدئو لذت ببرید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨