تور مجازی مسکو به صورت 360 درجه | Moscow

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی مسکو

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست تور مجازی مسکو را خواهیم داشت. پس اگر تا به حال موفق نشده اید به کشور روسیه و شهر مسکو سفر کنید در این با سفر مجازی با ما همراه باشید.

مسکو (Moscow) پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر روسیه، حدود 3/5 برابر تهران است. این شهر با جمعیتی بیش از ۱۳ میلیون نفر، بزرگترین شهر در قاره اروپا و یازدهمین شهر پرجمعیت در جهان است. متروی مسکو سامانه قطارهای شهری کلان‌شهر مسکو است. متروی مسکو، یکی از قدیمی‌ترین خطوط متروی شهری در جهان است. متروهای این شهر بسیار عمیق هستند و پله برقی‌هایی به طول بیش از ۱۰۰متر مردم را حمل می‌کنند.

مسکو یکی از لوکس ترین و ثروتمندترین شهرهای جهان است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این شهر هر چهار فصل را داراست اما زمستان های آن بسیار سرد و طولانی تر است. سفر به مسکو یکی از بهترین های لیست شما خواهد بود.

تور مجازی مسکو
تور مجازی مسکو

مسکو یک مقصد تمام عیار برای کسانی‌ است که به طعم‌ها اهمیت می‌دهند. حدود ۲۷۰۰ رستوران (و شاید هم بیشتر) در مسکو وجود دارد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در مسکو حتما به رستوران خاچاپوری (Khachapuri) سری بزنید؛ رستورانی که نان داغ همراه با پنیرش بسیار مشهور است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


جاذبه های گردشگری

شهر مسکو جاذبه های دیدنی بینظیری دارد. از مهمترین جاذبه های مسکو می توان به میدان سرخ مسکو، کاخ کرملین، کلیسای سنت باسیل، کلیسای جامع مسیح منجی، هفت خواهران (آسمان خراش های استالین)، خیابان آربات، آرامگاه لنین، متروی مسکو و … اشاره کرد.

مسکو یکی از توریستی ترین شهرهای دنیاست. در سفر به مسکو دیدنی ها و جاذبه های متنوعی را خواهید دید که زیبایی آنها شگفت زده تان می کند. از جمله مترو مسکو با تزیینات منحصر به فردش که در در دنیا نظیر ندارد.

تور مجازی 360 درجه مسکو


مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨