تور مجازی لیسبون
تور مجازی لیسبون

تور مجازی لیسبون ، به صورت ۳۶۰ درجه | Lisbon, Portugal

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی لیسبون

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی لیسبون آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور پرتغال سفر کنید در این سفر مجازی به این شهر با ما همراه باشید.

شهر لیسبون که به عنوان پایتخت کشور پرتغال شناخته می شود، از جمله مهم ترین اماکن دیدنی این کشور به شمار می آید و به خاطر قرار گرفتن در امتداد رودخانه ی تاگوس، از آب و هوایی معتدل و دلنشین برخوردار است. وجود کافه ها و رستوران های متعدد، کلیساها و آثار باستانی خیره کننده و کوچه ها و خیابان های رازآلود در دل این شهر باعث شده است، تا سالانه گردشگران بیشماری راهی این شهر شده و از جاذبه های گردشگری شهر لیسبون نمایند.تور مجازی لیسبون

لیسبون با توجه به قدمت طولانی که در طول تاریخ از آن خود دارد ، از جاذبه‌های تاریخی بسیاری بهره برده است و علاوه ‌بر این ، موقعیت جغرافیایی این شهر مناطق طبیعی دیدنی و زیبایی را در این شهر به وجود آورده است و مجموع این عوامل در کنار فرهنگ مردم این شهر ، لیسبون را به یکی از مقاصد گردشگری مهم و معروف در قاره‌ سبز تبدیل کرده است. شهر لیسبون مقصدی رنگارنگ و سر زنده و شاد است این شهر که به خاطر گرما و طبیعت آفتابی‌ اش شهرت جهانی دارد و شما با دیدن یادمان‌های تاریخی ، موزه‌ های رده جهانی و سایر جاذبه ‌ها کلی محصور اینجا می شوید و می‌ توانید خیابان‌ های باریک محله قدیمی را کندوکاو کنید  و کلی بگردید و یا به گردشی در کرانه رودخانه بروید و یا حتی در پارک ‌ها و باغ ‌های سرسبز قدم بزنید و کلی کیف کنید.

             

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین زمان سفر به لیسبون بر اساس آب و هوا

بهترین زمان سفر به لیسبون، ماه‌های مارس تا می (۱۰ اسفند تا ۱۰ خرداد) و سپتامبر تا اکتبر (۱۰ شهریور تا ۹ آبان) است؛ زیرا آب و هوا کماکان گرم می‌ماند، قیمت هتل‌ها ارزان‌تر است و جمعیت گردشگران نسبت به تابستان کمتر می‌شود. در این فصل‌های کوتاه پاییزی و بهاری، ممکن است بتوانید چند روزی را در ساحل، خوش بگذرانید. فصل تابستان، شاهد آب و هوایی گرم و سواحلی پر از جمعیت است. زمستان‌ها در لیسبون، به نسبت قاره اروپا، با حداقل دمای ۴٫۴ درجه سانتی‌گراد، گرم‌تر هستند.

امیدواریم که از تور مجازی لیسبون لذت برده باشید لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره کشور پرتغال با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)