تور مجازی آمستردام
تور مجازی آمستردام

تور مجازی آمستردام به صورت 360 درجه | Amsterdam

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی آمستردام

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی آمستردام آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشده اید به هلند سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به آمستردام با ما همراه باشید.

آمستردام، پایتخت پادشاهی هلند، یکی از معروف‌ترین مقاصد گردشگری در اروپا به حساب می‌آید. این شهر با وجود دانشگاه‌ها، آکادمی‌ها و مراکز تحقیقاتی در کنار بیش از ۴۰ موزه، تئاترهای متعدد و مراکز تفریحی، مرکز پیشتاز فرهنگی هلند محسوب می‌شود. جنبه های زیادی برای جذابیت منحصر به فرد آمستردام وجود دارد، و این شهر به خاطر جاذبه های گردشگری متنوع معروف است. پارک های آبی و ساختمان های مذهبی زیبا، این شهر را نیز خانه بسیاری از موزه های پیشرو جهان و چندین نمونه جالب از معماری مدرن است که در زیر یک آسیاب بادی زندگی می کند.تور مجازی آمستردام

آمستردام هلند شهری بسیار زیبا و دلنواز است و شاید این شهر خودش به تنهایی و به طور کامل یک جاذبه گردشگری تمام عیار باشد. کافیست چند عکس آمستردام هلند را تماشا کنید تا متوجه بافت دوست داشتنی و دلنشین این شهر آشنا شوید.

از جاذبه ‌های تاریخی آمستردام می‌توان به موزه ملی ریجکس اشاره کرد که علاوه بر ۷ میلیون اثر هنری، کتابخانه‌ای ارزشمند با بیش از ۳۵٬۰۰۰ کتاب و نسخه خطی دارد. موزه آنه فرانک، موزه ونگوگ، کلیسای غربی از مشهورترین کلیساهای شهر، خانه موزه رامبراند، کاخ سلطنتی، منطقه بِخاین هوف، بندر آمستردام، خیابان کالفِر و بازار اجناس ارزان‌قیمت، باغ‌های گیاه‌شناسی و باغ‌وحش، کانال پرنسس، موزه‌ی امپراطوری، پارک جنگلی Amsterdamse Bos و… نیز جزو دیدنی‌های آمستردام محسوب می‌شوند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


               

امیدواریم که از تور مجازی آمستردام لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره کشور هلند و آمستردام با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)