تور مجازی عقبه ، تنها شهر ساحلی اردن | Aqaba

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی عقبه

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست تور مجازی عقبه را خواهیم داشت. پس اگر تا به حال موفق نشده اید به کشور اردن و شهر عقبه سفر کنید در این با سفر مجازی با ما همراه باشید.

اُردُن با نام رسمی پادشاهی اردن هاشمی، از پادشاهی‌های عرب در باختر آسیا است که در خاور رود اردن قرار دارد. پایتخت کشور اردن شهر امان می‌باشد. جمعیت این کشور حدود ۱۰٫۲ میلیون نفر است و ۹۸ درصد مردم آن عرب هستند. گردشگری یکی از بخش‌های بسیار مهم اقتصاد اردن است. جغرافیای این سرزمین و آرامش سیاسی آن در مقایسه با دیگر کشورهای خاورمیانه پیرامون آن، باعث شده ‌است تا اردن به موقعیت کنونی خود از لحاظ گردشگری دست یابد. بازدید از مکان‌های تاریخی بی‌شمار و مناطق طبیعی بکر و جاذبه‌های فرهنگی-مذهبی اردن از کارهایی است که باید در این کشور انجام داد. یکی از شهرهای ساحلی و بسیار زیبای اردن شهر عقبه است.

تور مجازی عقبه
تور مجازی عقبه

عقبه (Aqaba) تنها شهر ساحلی و بندری در کشور اردن می باشد و همچنین یکی از قدیمی ‌ترین شهر های جهان محسوب می شود. اغلب این شهر را دروازه و پنجره ای به سوی دریای سرخ می نامند و از دیرباز یکی از مقصد های مهم اردن محسوب می شد. در این شهر فرهنگ مدرن و قدیمی در کنار هم به چشم می خورد، و قدمت شهر موجب شده تا بتوانید بناهای باستانی را بازدید کنید و با شرکت در تور های گردشگری از قلعه ی عقبه که به قرن 14 میلادی تعلق دارد، بازدید نمایید. گردشگران می توانند در هتل های بی نظیر و لوکس پنج ستاره که شهرت جهانی دارند، اقامت کنند. تفرجگاه های ساحلی متعددی برای تجربه ی لذت بخش غواصی و آموزش غواصی در دریای سرخ وجود دارد که لحظات خوشی را برای گردشگرن به همراه دارد. با قدم زدن در قسمت های جنوبی عقبه می توانید از دور ساختمان های بلند فلسطین را نیز تماشا کنید.

عقبه را باید یکی از مقاصد گردشگری آرام با جنب‌ و جوش کم بدانیم. اما این منطقه که تنها شهر ساحلی کشور اردن به شمار می‌رود، می‌تواند در برنامه‌ی سفر گردشگران قرار گیرد. با قدم‌زدن در خیابان‌های جنوبی‌ترین شهر اردن، دقیقا در مرز فلسطین، می‌توان تعدادی ساختمان سربه‌فلک کشیده را مشاهده کرد. در میانه‌ی دریای سرخ، کشتی‌های اردنی و فلسطینی قرار دارد که در حال گشت‌زنی است. کمی آن طرف‌تر به سمت جنوب می‌توان کوه‌های صحرای سینا در مصر را تماشا کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تور مجازی 360 درجه عقبه


مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨