معرفی بهترین هتل های تفلیس ، گرجستان | Tbilisi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین هتل های تفلیس

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست با بهترین هتل های تفلیس با شما خواهیم بود. برای آشنایی بهتر با معروف ترین هتل های تفلیس در ادامه با ما همراه باشید.

گرجستان کشوری با تاریخچه ای غنی و افسانه های بسیار است. شهر تفلیس پایتخت گرجستان جاذبه های بسیار زیادی دارد که باعث شده است هر ساله توریست های زیادی به این شهر و دیگر شهرهای تفلیس سفر کنند و به عروس شهرهای آسیای میانه و قفقاز مشهور است. در تفلیس پارک های بسیار دیدنی و زیبا وجود دارند و رودخانه از وسط شهر عبور میکند و چشم انداز های کم نظیری در آن بوجود می آورد. این کشور به دلیل مقرون به صرفه بودن و طبیعت بسیار زیبایش ایرانیان زیادی را به سمت خود می کشاند.

یکی از مهمترین انتخاب ها قبل از سفر انتخاب هتل محل اقامتتان است. تنوع و تعداد هتل ها در تفلیس بسیار زیاد است و هر کس می تواند مطابق بودجه و سلیقه خود هتل دلخواهش را انتخاب کند. در ادامه با ما باشید تا بهترین هتل های تفلیس را به شما معرفی کنیم. قطعا آشنایی با این لیست به شما در انتخاب هتل برای اقامت در تفلیس کمک می کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل های تفلیس

هتل بیلتمور تفلیس – The Biltmore Hotel Tbilisi

هتل بیلتمور تفلیس یکی از هتل‌های 5 ستاره معروف در شهر تفلیس است که در مرکز تاریخی و فرهنگی این شهر قرار گرفته است. این هتل با توجه به موقعیتی که دارد به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی این شهر نزدیک است و مسافرین به راحتی می‌توانند به این بخش‌ها دسترسی داشته باشند. مهمانان در این هتل اقامتی لوکس را تجربه خواهند کرد که در نوع خود بی‌نظیر و منحصربه‌فرد است.

بهترین هتل های تفلیس
بهترین هتل های تفلیس

چشم‌انداز شهر از اتاق‌ها فوق‌العاده است و در شب که شهر همچون ستاره‌های درخشان می‌درخشد این منظره به اوج زیبایی خود می‌رسد. اتاق‌ها دارای طراحی مدرن هستند و با لوازم لوکس و مجلل مبله شده‌اند. امکانات اتاق‌های این هتل شامل تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، حمام مجلل و شیک و امکانات برای تهیه چای و قهوه است. فاصله هتل تا تئاتر اپرا و باله تفلیس ۳۰۰ متر، تئاتر روستاولی ۴۰۰ متر و میدان آزادی ۱ کیلومتر است. فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز در ۱۸ کیلومتری هتل قرار دارد.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان 29 Shota Rustaveli

هتل روستاولی پالاس – Rustaveli Palace

به تفلس می‌روید، دنبال یکی از بهترین هتل های تفلیس هستید و در عین حال می‌خواهید از نظر مالی هم خیلی به خرج نیفتید. اگر این سه مورد برای شما صدق می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم که رزرو هتل در تفلیس را با هتل روستاولی پالاس انجام بدهید. هتل روستاولی هم به مرکز شهر تفلیس خیلی نزدیک است و این یعنی برای رفت و آمد با مترو و اتوبوس، کارتان خیلی راحت است.

کاربرانی که در هتل روستاولی اقامت داشتند، بیشتر از همه چیز از صبحانه‌های آن تعریف می‌کردند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود، و در آن ترکیبی از غذاهای گوشتی و لبنی است. رستوران هتل روستاولی هم دو نوع غذای گرجی و اروپایی (فرانسوی، ایتالیایی و…) سرو می‌کند.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان 10 Ekaterine Gabashvili

بهترین هتل های تفلیس
بهترین هتل های تفلیس

هتل رومز تفلیس – Rooms Hotel Tbilisi

موقعیت مکانی بسیار مناسب و ارائه خدمات بسیار با کیفیت به مهمانان، باعث شده که هتل رومز در لیست بهترین هتل های تفلیس از نگاه کاربران تریپ ادوایزر قرار گیرد. تنها با بیست دقیقه پیاده روی از هتل می‌توانید به میدان آزادی شهر برسید و مرکز متروی تفلیس تنها ۶ کیلومتر از این هتل فاصله دارد، علاوه بر این، فاصله‌ی فرودگاه تا این هتل هم ۱۷ کیلومتر است. همین شرایط باعث شده که هتل رومز از نظر موقعیت مکانی از بهترین هتل های تفلیس باشد.

مهمانان در طول اقامت خود در این هتل زیبا می‌توانند از وعده‌های غذایی که در رستوران آمریکایی هتل سرو می‌شود، میل کنند. اتاق‌ها دارای تلوزیون، مینی بار و سیستم تهویه هوای مطبوع هستند. علاوه بر این در طول اقامت خود می‌توانید از باشگاه هتل نیز به صورت رایگان استفاده کنید.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان 14 Merab Kostava

هتل کورتیارد – Courtyard by Marriott

در تفلیس هم یک مجسمه معروف و بزرگ به اسم آزادی وجود دارد. اگر می‌خواهید هم در یکی از بهترین هتل های تفلیس اقامت کرده و هم در نزدیکی یکی از جاهای دیدنی آن باشید، هتل کورتیارد گزینه خوبی است. یکی از نقاط قوت هتل کورت یارد بای ماریوت این است که فاصله خیلی کوتاهی با مرکز شهر و سایر جاهای دیدنی آن (ماننده موزه‌ها، چند کلیسا و پارک‌ها) دارد و نیز دسترسی به آن با تاکسی و اتوبوس خیلی راحت است.

بهترین هتل های تفلیس
بهترین هتل های تفلیس

هتل کورت یارد یک هتل هم در داخل مجموعه خود دارد که در چهار وعده (صبحانه، نهار، میان وعده و شام) سرویس ارائه می‌دهد. در انتخاب غذا هم دستتان باز است چون در منوی این رستوران، هم غذاهای محلی و هم غذاهای بین المللی وجود دارد. اگر در حین سفرتان یک رژیم غذایی دارید، باز هم می‌توانید از منوی رستوران کورت یارد سفارش بدهید چون غذای رژیمی هم دارد. در اطراف هتل هم بارهای مختلفی وجود دارد، ولی دقت داشته باشید که سطح قیمت و خدمات هر کدام از  این بارها فرق می‌کند.

آدرس: گرجستان، تفلیس، میدان آزادی

هتل مرکور – Mercure Hotel

دلیل شما برای سفر به گرجستان و تفلیس چیست؟ اگر شما هم مانند بسیاری از گردشگران به دنبال تفریح و خوش گذرانی هستید، یک پیشنهاد خوب برای رزرو هتل در تفلیس برای شما داریم. هتل مرکور، علاوه بر امکانات و ویژگی‌هایش که آن را در شمار بهترین هتل های تفلیس قرار می‌دهد، یک ویژگی خیلی مهم دارد، به اکثر جاهای دیدنی تفلیس (مانند مراکز خرید و مراکز تفریحی، کلیساها و…) نزدیک است.

البته قضیه این جا تمام نمی‌شود. حتی اگر بخواهید به بخش‌های دیگر شهر هم بروید، باز هم دستتان باز است چون یک ایستگاه مترو تقریبا در ۵۰۰ متری هتل مرکیور وجود دارد. اگر به هر طریقی راهتان به هتل مرکور افتاد، پشت بام آن را از دست ندهید. شما می‌توانید بدون این که از جایتان تکانی بخورید، یک دید سراسری از شهر تفلیس داشته باشید، بله پشت بام هتل مرکور برای این منظور طراحی شده است. همچنین یک بار هم در پشت بام راه اندازی شده تا در حین لذت بردن از منظره، دست خالی نمانید.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان 9 Vakhtang Gorgasali

هتل بریتیش هاوس تفلیس – British House Hotel

ساختمان این هتل چهار ستاره متعلق به قرن نوزدهم میلادی است. هتل زیبای پریتیش هاوس در مرکز شهر تفلیس قرار دارد و برای دکوراسیون اتاق‌های این هتل از سبک اروپایی – انگلیسی استفاده شده است.  تابلوهای نقاشی زیبا و مشهور انگلیسی نمونه هایی بسیار خوب از این سبک معماری و دکوراسیون در هتل هستند که بر دیوارهای آن نصب شده اند. هتل بریتیش هاوس به بیشتر سفارتخانه‌ها، مکان‌های دیدنی، مراکز خرید و ایستگاه قطار شهر تفلیس دسترسی دارد. پس می تواند گزینه ای عالی برای اقامت در شهر تفلیس برای گردشگران باشد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد این هتل، وجود رستورانی عالی با غذاهای لذیذ گرجستانی و بین‌المللی می باشد که پاتوق خوبی برای قرار ملاقات های رسمی یا آخر هفته مردم گرجستان است. اگر برای اقامت در گرجستان هتل بریتیش هاوس را انتخاب می کنید، امکاناتی مانند صبحانه رایگان، مینی بار و اینترنت به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان 32 Belinski

بوتیک هتل شماره ۱۲ – No12 Boutique Hotel

اگر دوست دارید در طول اقامت خود در بوتیک هتل‌ها بمانید، یکی از بهترین انتخاب‌های شما می‌تواند، بوتیک هتل شماره ۱۲ در شهر زیبای تفلیس باشد که موقعیت مکانی فوق العاده‌ای دارد. تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به میدان آزادی برسید. این هتل زیبا در بافت قدیم شهر تفلیس قرار دارد. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه هوا و خنک کننده مطبوع هستند و اتاق‌ها با تزئینات محلی و سنتی زیبایی آراسته شده‌اند.

بهترین هتل های تفلیس
بهترین هتل های تفلیس

علاوه بر این، پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای مهمانان است. می‌توانید در سراسر هتل از اینترنت وای فای رایگان نیز استفاده کنید. صبحانه در این هتل به صورت بوفه در رستوران زیبایی سرو می‌شود و تعداد زیادی کافه در نزدیکی هتل وجود دارد. متروی میدان آزادی تفلیس تنها ۳۵۰ متر از این هتل فاصله دارد و فرودگاه نیز در ۱۶ کیلومتری هتل واقع شده است.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان 12 Vakhtang Beridze

هتل ماریوت تفلیس – Marriott Hotel

این هتل ساختمانی زیبا و باشکوه دارد و در مرکز شهر تفلیس قرار گرفته است. لابی آن با لوسترهای بزرگ کریستالی عظیم تزیین‌شده است. هتل ماریوت 127 اتاق دارد که تمامی آن‌ها به‌صورت کلاسیک طراحی‌شده‌اند و بزرگ هستند. خوب است بدانید که هتل ماریوت از قدیمی‌ترین هتل های شهر تفلیس است که قدمتی 100 ساله دارد. نزدیکی هتل ماریوت به ساختمان پارلمان گرجستان، میدان اصلی شهر (میدان آزادی)، سالن اُپرا و مراکز فروش بزرگ سبب محبوبیت بیشتر این هتل در بین گردشگران گرجستان شده است.

بهترین هتل های تفلیس
بهترین هتل های تفلیس

در این هتل خدمات صبحانه و اینترنت رایگان ارائه می‌شود حتی اگر شما مسافر هتل نباشید، می توانید از خدمات رستوران یا لابی هتل ماریوت استفاده کنید. در صورت استفاده از اتاق‌های درجه‌یک هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاه، مینی بار یخچال و اتاق، نوشیدنی و شام به‌صورت رایگان استفاده کنید. هتل ماریوت تفلیس دارای سالن بدن‌سازی، سونا و انواع سرگرمی‌های دیگر نیز هست و رستوران زیبا و مشهور پارناس هم در این هتل قرار دارد.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان 13 Shota Rustaveli

هتل رادیسون بلو ایوریا – Radisson Blu Iveria Hotel

هتل رادیسون بلو در مرکز شهر تفلیس قرار دارد و جزو سه هتل اول این شهر شناخته می شود. ساختمان هتل رادیسون نمایی شیشه‌ای دارد که شامل 18 طبقه است. طی بازسازی هتل در سال 2009 در بالاترین طبقه این هتل استخر شیشه‌ای جذابی ساخته شد که مورد استقبال بسیاری از گردشگران تفلیس قرار دارد. از نظر دسترسی نیز هتل رادیسون بلو در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. رادیسون بلو به بیشتر جاذبه‌های گردشگری، ایستگاه مترو، ایستگاه قطار و فرودگاه تفلیس دسترسی بسیار خوبی دارد که جزو مزیت های هتل محسوب می شود.

استخر سرپوشیده، استخر فضای باز، باشگاه ورزشی، فای وای رایگان، عابربانک، خدمات گردشگری، واکس، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، کرایه اتومبیل، پارکینگ رایگان، روم سرویس، روزنامه، صندوق امانات از امکانات خوب هتل رادیسون بلو تفلیس هستنند، همچنین در منوی غذایی هتل رادیسون انواع غذاها بخصوص منوی غذاهای ایتالیایی سرو می شود. به یاد داشته باشید که رادیسون بلو مجموعه هتل های زنجیره ای هستند که در بسیاری از کشورها شعبه دارند و این مورد تنها یکی از شعبات این مجموعه است.

آدرس: گرجستان، تفلیس، میدان 1 Rose Revolution

بهترین هتل های تفلیس
بهترین هتل های تفلیس

هتل ایوتا تفلیس – IOTA Hotel Tbilisi

هتل ایوتا تفلیس هتلی باشکوه در مرکز شهر تفلیس است که با امکانات عالی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. لوسترهای کلاسیک در بخش‌های مختلف هتل به چشم می‌خورد و فضای دوست داشتنی و گرم هتل در کنار کارمندان خوش برخورد این هتل را به هتلی مناسب برای سفری لوکس تبدیل کرده است. هتل دارای محوطه‌های سرسبز کوچک است که فضای دلپذیرتری را به محیط این هتل بخشیده است.

اتاق‌های هتل با طراحی مدرن دارای تهویه مطبوع، اینترنت و تلویزیون صفحه تخت است. بعضی از اتاق‌ها دارای تراسی با منظره زیبا از شهر هستند. رستوران هتل، زیبا و با گل‌های سبز و با نشاط دکور شده است و محیط فرح‌بخشی را ایجاد کرده است. صبحانه با محصولات تازه و با کیفیت بالا برای مهمانان تهیه می‌شود. فاصله هتل تا تئاتر Rustaveli Theatre حدود ۱ کیلومتر، تا اپرا و باله تفلیس ۱٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۷ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان 10 Mikheil Lermontovi

هتل ریور ساید – River Side Hotel

هتل ریور ساید از هتل‌هایی است که در مرکز تاریخی، معماری و تجاری شهر تفلیس قرار دارد. در طراحی و دکوراسیون این هتل از رنگ‌های شاد و نشاط‌آور استفاده شده است و همین امر هیجان بیشتری را به مهمانان منتقل می‌کند. از همان بدو ورود و با دیدن نمای در هتل و شیشه کاری‌هایی که در محل ورودی انجام شده است، این هتل مهمانان را به وجد میاورد. یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های این هتل، بار و رستوران آن است که هر کدام در نوع خود بی‌نظیر هستند.

بهترین هتل های تفلیس
بهترین هتل های تفلیس

اتاق‌های کلاسیک و لوکس هتل با رنگ لاجوردی و آبی یا با رنگ زرشکی و کرم دکور شده‌اند و همین موضوع آن را برای مهمانان جذاب‌تر کرده است. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، چای‌ساز و قهوه‌ساز هستند. هتل تا بسیاری از جاذبه‌های توریستی و فرهنگی تفلیس تنها ۱۰ دقیقه، تا میدان آزادی ۱٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۷ کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای زوج‌های جوان انتخاب مناسبی است.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان Right Bank and Mari Brosse Turn

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨