تور مجازی رم
تور مجازی رم

سفر مجازی به رم (پایتخت ایتالیا) به صورت ۳۶۰ درجه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی رم

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی رم ایتالیا آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور ایتالیا سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به رم با ما همراه باشید.

رم پایتخت کشور ایتالیا، بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور و همچنین مرکز ناحیهٔ لاتزیو می‌باشد. رم بعد از پاریس می‌تواند دومین شهر عشق باشد و به‌طور گسترده‌ای به عنوان پایتخت مد جهان شناخته شده است. اگرچه نه به اندازه اهمیت میلان. رم چهارمین مرکز مهم فشن در جهان پس از میلان، نیویورک و پاریس است و با لندن رقابت می‌کند.تور مجازی رم

رم ، شهری باستانی و زیبا که آثار تاریخی بسیاری را در خود جای داده و معماری آن شگفت انگیز است، طوری که وقتی در خیابان های آن قدم می زنید تمامی سبک ها را احساس می کنید، جاذبه های این شهر زیبا آنقدر زیاد است که برای دیدن همه آنها بیشتر از 1 ماه زمان می خواهید ، همچنین رم را مهد هنر و معماری می نامند.

مختصری از تاریخ شهر رم

این شهر در ایتالیا بر اساس یک افسانه ی قدیمی، شهری ابدی در قرن ۸ بنا شده و دقیقا در زمانی که رموس و رمولوس به منظور یافتن شهری جدید با یکدیگر نزاع کردند و رموس به دست رومولوس نیز به قتل رسید. اما برخی نیز معتقدند که قدمت شهر رم ۶۰۰۰ سال است و محل اولیه ساخته شدن این شهر بر روی تپه های Palatine  در قرن ۸ نیز بوده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


             

امیدواریم که از تور مجازی رم لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره رم ایتالیا با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)