بازار سرپوشیده ایروان

بازار سرپوشیده ایروان ، ارمنستان | Yerevan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بازار سرپوشیده ایروان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بازار سرپوشیده ایروان صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این بازار در ایروان در ادامه با ما همراه باشید.

ایروان ، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر جمهوری ارمنستان است. در امتداد رود هرازدان واقع شده‌ است. ایروان مرکز اداری، فرهنگی و صنعتی این کشور و یکی از مقاصد جذاب است.

ایروان یکی از مناطق اصلی گردشگری در ارمنستان محشسوب می‌شود و این صنعت سال به سال در حال رشد و پیشرفت می‌باشد؛ این شهر با داشتن هتل‌ها، رستوران‌ها، بارها و کلوب‌های شبانه مدرن باعث جذب گردشگران از کشورهای مختلف شده‌ است.

این شهر که از امن‌ترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود دارای کلوب‌های شبانه متعدد می‌باشد، هتل‌هایی همچون هتل آرمنیا مرییات، گرند هتل و همچنین هتل آنی پلازا از بهترین مراکز اقامتی این شهر به‌شمار می‌آیند، مراکز خرید دالما گاردن، مرکز خرید ایروان و خیابان شمالی با داشتن فروشگاه‌های متعدد عرضه‌کننده برندهای مطرح جهانی می‌باشند. در ادامه بازار سرپوشیده ایروان را به شما معرفی می کنیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بازار سرپوشیده ایروان (Pak Shuka) یکی از بناهای قدیمی به سبک معماری نئوکلاسیک است که در آن محصولات غذایی به صورت تازه و کنسرو به فروش می‌رسد.  این بازار یک بازار محلی و سرپوشیده و یکی از پرشورترین و فعال‌ترین مکان‌های ایروان به شمار می‌رود. این بازار از نظر جغرافیایی نزدیک به خیابان شمالی ایروان و یا همان نورث اونیو قرار دارد که در واقع نزدیک به مرکز خرید تشیر است. این بازار سرپوشیده در زمان حکومت شوروی سابق شروع به فعالیت کرد.

بازار سرپوشیده ایروان

بهتر است در تابستان سری به این بازار بزنید تا میوه‌های تازه و بی‌نظیر فصل تابستان را ببینید و بخرید. میوه‌های خوشمزه و وسوسه کننده‌ای مانند آلبالو، انواع توت، هلو و زردآلو در این بازار وجود دارد که مشتریان را به خود جذب می‌کند.

این بازار در یک قسمت فروش عمده اجناس را انجام می‌دهد که مغازه دارها از این قسمت خرید می‌کنند و در قسمت دیگر فروش همه نوع اجناس مانند ظروف، شکلات، لوازم ماهیگیری، لباس شکار، خوراکی و خشکبار به صورت عمده در اختیار مردم قرار می‌گیرد که کالاها از نظر قیمت بسیار مناسب و ارزان به شمار می‌روند.

بازار سرپوشیده ایروان

در بازار شوکا میتوانید بهترین و لذیذترین شیرینی – شکلات و باقلواهای ارمنی را که به صورت سنتی و خانگی تهیه میشوند خریداری کنید. این بازار برای خرید سوغاتی مکانی ایده آل است که توریست ها بدون شک به آن سر میزنند.

آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان مشتوتز، بازار سرپوشیده (پاک شوکا)

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 10:00 تا 18:00

هزینه بازدید: ارزان

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨