رستوران‌های فضای باز تهران
رستوران‌های فضای باز تهران

رستوران‌ های فضای باز تهران ؛ مکانی دنج برای صرف غذا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

رستوران‌ های فضای باز تهران

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران‌ های فضای باز تهران آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با بهترین رستوران‌های تهران با ما همراه باشید.

غذا خوردن در رستورانی با فضای باز در حین معاشرت با خانواده و دوستان بسیار لذت‌بخش است. تهران رستوران‌های روباز متنوعی دارد که همه‌روزه به میزبانی از مشتریان می‌پردازند. امروزه زندگی آپارتمان‌نشینی و کار در محیط‌های بسته به‌خصوص در شهرهای بزرگ باعث شده مردم از رستوران‌های روباز به خوبی استقبال کنند و صرف غذا در یک محیط دلباز را ترجیح دهند.

معروف‌ترین رستوران‌های فضای باز تهران

بهترین رستوران‌های فضای باز تهران در ادامه معرفی شدند که شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب می‌توانید داشته باشید.

کافه رستوران رویال گلکسی

رویال گلکسی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های فضای باز تهران است که در طبقه هتل پرشین پلازا قرار دارد. این رستوران با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه خود نمایی از پایتخت را به نمایش می‌گذارد. همچنین دارای دو فضای باز و سرپوشیده بوده که فضای سرپوشیده دارای سقف متحرک است و در فصل گرم سال باز می‌شود. رستوران دارای یک کافه مجزا و مجهز به سیستم جریان هوای مطبوع برای سرو قلیان است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، نوشیدنی‌های گرم و سرد، پیش‌غذا، کیک و دسر با طعم‌های متفاوت سرو می‌شوند. صبحانه و غذاهای رستوران با مواد اولیه تازه و ارگانیک تهیه می‌شوند و عطر و بوی بسیار خوبی دارند. رستوران رویال گلکسی دارای یک بخش وی‌آی‌پی با فضایی سرسبز است که برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌ها مناسب است. اطلاعات کافه رستوران رویال گلکسی عبارت‌اند از:

  • آدرس: سهروردی شمالی، میرزای زینالی شرقی، هتل پرشین پلازا، پلاک ۴۲
  • شماره تماس: ۸۶۱۲۵۵۸۳
  • ساعات کاری: ۷ الی ۱۰:۳۰ و ۱۲ الی ۲ بامداد

رستوران باغ گیلاس

باغ گیلاس یکی از بهترین رستوران‌های فضای باز تهران در محدوده فشم است که نام آن برای بسیاری از پایتخت‌نشینان آشناست. علاوه بر فضای باز دارای فضای سرپوشیده است. فضای باز رستوران در یک باغ بسیار زیبا واقع شده که حال و هوای شما را عوض می‌کند.

این رستوران دارای منوی تخصصی و متنوعی است و به سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، دریایی، نوشیدنی‌های سرد و گرم، نوشیدنی‌های ترکیبی، کیک و دمنوش می‌پردازد. این رستوران با غذاهای باکیفیت، سرویس‌دهی حرفه‌ای و فضای سبز بی‌نظیر یکی از بهترین رستوران‌ها از نظر مشتریان شناخته می‌شود. اطلاعات رستوران باغ گیلاس عبارت‌اند از:

  • آدرس: ولنجک، بلوار دانشجو، میدان یاسمن
  • شماره تماس: ۲۲۱۷۱۴۱۴
  • ساعات کاری: ۱۱ الی ۱۶، ۱۹ الی ۲۴
رستوران‌ های فضای باز تهران
رستوران‌ های فضای باز تهران

باغ رستوران نارون

نارون به‌عنوان اولین و بهترین رستوران سنتی در شرق تهران به شمار می‌رود و محیط فوق‌العاده دنج و آرامش بخشی دارد. چیدمان رستوران به‌صورت سنتی است و اتاقک‌های آجری سنتی در سراسر رستوران با چشم‌انداز باغ به چشم می‌خورند. انواع غذاهای ایرانی مانند رولت کباب، شیشلیک، چلوکباب بختیاری، کاسه کباب، سینی مخصوص، زرشک‌پلو با مرغ، ماهی قزل‌آلا و غذاهای فرنگی مانند بشقاب سوخاری، پاستای مرغ، ساندویچ هات‌داگ، ساندویچ فیله سوخاری و… در منوی رستوران نارون وجود دارند.

علاوه بر آن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دمنوش، شیک، سرویس چای و قلیان در این رستوران ارائه می‌شوند. از جمله رستوران‌های فضای باز تهران است که پارکینگ اختصاصی دارد و شب‌های چهارشنبه تا جمعه به پخش موسیقی زنده در این رستوران پرداخته می‌شود. اطلاعات باغ رستوران نارون عبارت‌اند از:

  • آدرس: تهرانپارس، ضلع شرقی خیابان جشنواره، جنب بیمارستان هلال‌احمر، کوچه محمدی شمالی، پلاک ۵
  • شماره تماس: ۷۷۳۵۲۸۲۹
  • ساعات کاری: ۱۱ الی ۲۴

رستوران قصر موج میرداماد

طراحی رستوران قصر موج میرداماد باعث شده در لیست بهترین رستوران‌های فضای باز تهران قرار بگیرد. هنگام ورود به رستوران با آلاچیق‌های بسیار زیبا مواجه می‌شوید که نظیر آن را در جای دیگر نمی‌توان دید. آلاچیق‌ها مجهز به سیستم گرمایشی مناسب هستند. این رستوران در دل یک باغ واقع شده و دارای یک بخش سرپوشیده به سبک کاملاً سنتی است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران تنوع بالای منو است. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، کیک، دسر و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در این منو وجود دارند. در فضای باز رستوران امکان سرو قلیان نیز فراهم شده است. اطلاعات رستوران قصر موج میرداماد عبارت‌اند از:

  • آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی جنوبی، کوی مریم، پلاک ۲
  • شماره تماس: ۲۲۵۲۵۲۲۲
  • ساعات کاری: ۱۱ الی ۲۳

کافه رستوران چای بار

یکی از زیباترین رستوران‌های فضای باز تهران با سبک قجری است که در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این کافه رستوران محیط باز بسیار بزرگی دارد که در فضای باغ واقع شده است. علاوه بر آن یک محیط مسقف نیز جهت پذیرایی از مشتریان دارد. صبحانه‌های اشتها برانگیز این رستوران هر کسی را وسوسه می‌کند تا در محیط کلاسیک روز خود را آغاز کند. انواع صبحانه ایرانی، انگلیسی، آمریکایی، فرانسوی، پنکیک، املت، عدسی و صبحانه‌های دیگر در این رستوران سرو می‌شوند.

در منوی کافه چای بار بیش از ۱۰ نوع چای همراه با انواع قهوه، آبمیوه شیک، کیک و ساندویچ‌های سبک دیده می‌شوند. سفارش صبحانه در این رستوران تا ساعت ۱۲ امکان‌پذیر است. همچنین انواع غذاهای اصلی مانند انواع کباب، ساندویچ ژامبون بوقلمون ساندویچ بادمجان کبابی، رول مرغ کبابی تندروی، رول مرغ تایلندی با سس بادام زمینی، رول فلافل با نان لواش، رول لواش با کباب و… در منوی رستوران به چشم می‌خورند. اطلاعات کافه رستوران چای بار عبارت‌اند از:

  • آدرس: بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵
  • شماره تماس: ۲۲۲۱۰۳۱۱
  • ساعات کاری: ۹:۳۰ الی ۲۳:۱۵
رستوران‌ های فضای باز تهران
رستوران‌ های فضای باز تهران

کافه رستوران کاریز

از بهترین رستوران‌های فضای باز تهران برای برگزاری جشن تولد محسوب می‌شود. لوکیشن فوق‌العاده‌ای برای صرف غذا در فضای باز دارد و در سراسر آن گل‌ها و درختان زیبا به چشم می‌خورند. همچنین این رستوران دارای یک ساختمان دو طبقه است که در صورت تمایل می‌توانید غذای خود را آنجا میل کنید. در باغ رستوران میزهای چوبی با فاصله کمی از هم چیده شده‌اند و بر روی هر کدام از آنها یک چتر بزرگ برای جلوگیری از تابش نور خورشید وجود دارد.

در منوی این رستوران انواع غذاهای فرنگی و مدیترانه‌ای، انواع پیش‌غذا، انواع پاستا، انواع برگر و انواع پیتزا وجود دارند. سالادهای رستوران کاریز بسیار معروف است و از بین آنها می‌توان به سالاد استیک، سالاد گاردن، سالاد چیکن پنه و سالاد سیب و بیف دودی اشاره کرد. علاوه بر آن در کافه کاریز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر، چای دمنوش و اسموتی سرو می‌شوند. شما نیز می توانید روز خود را با صبحانه‌های کاریز به‌خصوص انواع املت و نوشیدنی‌ها شروع کنید. اطلاعات کافه رستوران کاریز عبارت‌اند از

  • آدرس: خیابان شریعتی، خیابان دولت، نبش خیابان نعمتی، باغ خانه شاعران
  • شماره تماس: ۲۲۶۱۷۱۷۹
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۲۳:۳۰ و پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸ الی ۲۳:۳۰

سایر رستوران‌های فضای باز تهران

رستوران مانسون لانژ

مانسون لانژ از پرطرفدارترین رستوران‌های تهران در زمینه طبخ و سرو غذاهای آسیایی به شمار می‌رود. این رستوران فضای بسیار شیک و امروزی دارد و در تراس و فضای باز از مشتریان پذیرایی می‌کند. تنوع منوی رستوران بسیار بالا بوده و انواع غذاهای کره‌ای، ژاپنی، چینی، تایلندی و دریایی را شامل می‌شود. کیفیت غذاها بسیار بالا است و در حین میل کردن غذا موسیقی ملایم و دلنشینی پخش می‌شود. سوشی به‌عنوان محبوب‌ترین غذای این رستوران شناخته می‌شود.

همچنین غذاهای دیگری مانند استیک، میگو ترش و شیرین، رول میگو، مرغ بنیه با سس پرتقال، کاری زرد با مرغ، سوپ میسو، سوپ تند و ترش و کریپسی بیف از غذاهای پرطرفدار مانسون لانژ هستند. سالاد سزار، سالاد ژاپنی، سالاد سالمون، چاینیز چیکن سالاد و کارپاچیو فیله گوشت نیز از سالادهای لذیذ این رستوران محسوب می‌شوند. غذاها به‌صورت کاملاً حرفه‌ای تزیین می‌شوند و اشتها را برمی‌انگیزند. اطلاعات رستوران مانسون لانژ عبارت‌اند از:

  • آدرس: جردن، نبش خیابان گلدان، پلاک ۲، طبقه ۱
  • شماره تماس: ۲۲۰۴۴۸۱۳
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۱۶ و ۱۹ الی ۲۳

رستوران کارزین

یکی از بهترین رستوران‌های فضای باز تهران در باغ کاخ موزه نیاوران است و چشم‌انداز شگفت‌انگیزی دارد. بسیاری از افراد در این منطقه برای صرف صبحانه به رستوران کارزین می‌روند. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی نوشیدنی‌های سرد و گرم و دمنوش با عطر و طعم‌های لذیذ در این محل سرو می‌شوند.

بسیاری از گردشگران پس از گشت و گذار در باغ نیاوران به سراغ این رستوران می‌روند و در فضای باز یک وعده غذایی لذیذ سفارش می‌دهند. اطلاعات رستوران کارزین عبارت‌اند از:

  • آدرس: میدان تجریش، ابتدای خیابان ملکی
  • شماره تماس: ۲۲۷۰۷۳۷۶
  • ساعات کار: ۸ الی ۲۴
رستوران‌ های فضای باز تهران
رستوران‌ های فضای باز تهران

رستوران اس پی یو

در محدوده دربند و درکه رستوران‌های بی‌نظیری وجود دارند که علاوه بر پایتخت‌نشینان با استقبال بسیاری از گردشگران همراه هستند. از بهترین رستوران‌های فضای باز تهران در این محدوده رستوران اس پی یو را می‌توان نام برد که از قدیمی‌ترین رستوران‌ها در میدان درکه است. سبک این رستوران به صورت کلاسیک است و فضای باز آن در بافت کوهستانی قرار دارد. در فضای باز رستوران میزهای چوبی زیبا با امکانات مختلف قرار گرفته‌اند.

انواع غذاهای سنتی ایرانی، صبحانه، عصرانه و قلیان همراه با لذیذترین نوشیدنی‌های گرم و سرد در این رستوران سرو می‌شوند. در منوی رستوران انواع کباب، انواع چلو، انواع پیش‌غذا و نوشیدنی قرار دارند. محبوب‌ترین غذاهای رستوران اس پی یو شامل سبزی پلو با ماهی سفید، باقالی پلو با گردن و باقالی پلو با ماهیچه هستند. اطلاعات رستوران اس پی یو عبارت‌اند از:

  • آدرس: درکه، میدان درکه
  • شماره تماس: ۲۲۴۱۹۴۹۴
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۱۶ و ۱۷ الی ۲۴

سخن پایانی

رستوران‌های فضای باز تهران از لحاظ کیفیت غذا جزو بهترین ها هستند. اگر عاشق طبیعت هستید پیشنهاد می‌شود غذای خود را در یکی از این رستوران‌ها صرف کنید. رستوران ها از نظر قیمت، کیفیت غذا، نوع غذا و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند و انتخاب آنها به عهده خودتان است.

 



 الی گشت    

                تور کیش