شهر لوازم خانگی + شعبه‌های آن در تهران، اصفهان و ساری

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

شهر لوازم خانگی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره شهر لوازم خانگی و شعبه‌های آن در تهران، اصفهان و ساری صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با شعبه های مختلف شهر لوازم خانگی در ادامه با ما همراه باشید.

وسایل منزل از جمله کالاهای ضروری محسوب می‌شوند و مهم است که از کجا تهیه شوند. لوازم خانگی باید کیفیت و کارایی مناسبی داشته باشند و باید از فروشگاه‌های معتبر و بزرگ آنها را خریداری کنید. شهر لوازم‌خانگی از بزرگ‌ترین هایپر مارکت‌های کشور است که چند شعبه در شهرهای مختلف دارد.

معرفی شهر لوازم خانگی

شهر لوازم خانگی در سال ۱۴۰۰ تأسیس شد و در همین مدت کم با عرضه محصولات باکیفیت و برندهای برتر توانسته توجه مشتریان زیادی را از سراسر کشور جلب کند. در این فروشگاه هر وسیله‌ای که برای منزل خود نیاز داشته باشید می توانید تهیه کنید. همچنین انواع برندهای خارجی و ایرانی در تنوع بسیار بالا وجود دارند و دیگر نیازی نیست به فروشگاه‌های دیگر مراجعه کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه که در جلب مشتریان مؤثر بوده ضمانت کالا و تنوع اقساط است؛ بنابراین خریداران می‌توانند با حداقل مبلغ انواع کالاهای بزرگ و کوچک را خریداری کنند. در طول سال به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان اعمال می‌شود که می‌توانند با مراجعه به فروشگاه از آنها بهره‌مند شوند. خریداران عزیز می‌توانند از بین بیش از ۱۰۰۰ کالا محصول موردنیاز خود را سفارش دهند. در واقع هدف این فروشگاه جلب رضایت مشتریان و رفع نیازهای آنها در این اوضاع نابسامان اقتصادی کشور است.

شهر لوازم خانگی چه ویژگی‌هایی دارد؟

شهر لوازم خانگی ویژگی‌های قابل توجهی دارد که آن را از دیگر هایپرمارکت‌های لوازم خانگی کشور متمایز می‌کند. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  • تنوع کالاهای باکیفیت

این مجموعه مرجع تخصصی لوازم خانگی در کشور است و برای همین تنوع بی‌نظیری در ارائه کالا دارد. محصولات از لحاظ طراحی، کاربرد، قیمت، سهولت استفاده و… متفاوت هستند و این امکان به وجود آمده تا بتوان آنها را با یکدیگر مقایسه کرد. علاوه بر آن برندها و تولیدات متفاوتی در سراسر فروشگاه در دسترس مشتریان قرار گرفته‌اند و می‌توانید محصول و برند دلخواه خود را از بین آنها پیدا کنید.

شهر لوازم خانگی

  • قیمت مناسب

این فروشگاه ارزان‌ترین لوازم خانگی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای اثبات این موضوع می‌توانید به فروشگاه‌های سطح شهر خود بروید و با مقایسه قیمت‌ها به این موضوع پی ببرید. ارزان‌ترین وسایل منزل در شهر لوازم خانگی به فروش می‌رسند.

  • عرضه مستقیم کالا از کارخانه

شهر لوازم خانگی به‌عنوان مرجع تخصصی به‌صورت مستقیم و بدون واسطه با برندهای ایرانی و خارجی همکاری می‌کند. همین امر باعث شده محصولات قیمت مناسبی نسبت به سایر فروشگاه‌ها داشته باشند. در واقع شما به جای مراجعه به کارخانه می‌توانید محصولات را با حذف واسطه‌ها از این فروشگاه تهیه کنید.

  • اصالت کالا

تمامی محصولات عرضه شده در این مجموعه اصل و اورجینال هستند و به‌صورت مستقیم با تولید کنندگان لوازم خانگی همکاری می‌شود. کالاها با تضمین اصالت و گارانتی به مشتریان ارائه می‌شوند و می‌توانید با خیال راحت به انتخاب کالای موردنیاز خود بپردازید.

خرید اقساطی با بهترین شرایط

لوازم خانگی از محصولات پرفروشی به شمار می‌رود که قیمت آن ها همواره در حال نوسان است. با توجه به نوسانات نرخ ارز و تورم در بازار قیمت لوازم خانگی همچنان افزایش می‌یابد. شهر لوازم خانگی برای سهولت خرید امکان خرید اقساطی کالاهای خود را برای مشتریان به وجود آورده است. همچنین اقساط بسیار متنوع و آسان هستند. برای اطلاع از شرایط آن می‌توانید با کارشناسان ارتباط بگیرید و بدانید که این شرایط برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه اولیه لوازم خانگی را ندارند فوق‌العاده است.

در شهر لوازم خانگی بدون نیاز به پیش‌پرداخت می‌توان محصولات خود را به‌صورت صددرصد اقساطی تهیه کرد. تسهیلاتی همچون خرید اقساطی، ارسال رایگان، تضمین اصالت کالا و تضمین کیفیت کالا ویژه خریداران در نظر گرفته شده‌اند و می‌توان با اطمینان کامل به انتخاب و خرید محصولات پرداخت. از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، آپارات و لینکدین ما را دنبال کنید و با ثبت نظرات خود در بهبود ارائه خدمات ما مشارکت کنید. همچنین از این طریق امکان دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب مجموعه وجود دارد.

خرید اینترنتی از شهر لوازم خانگی

در فروشگاه شهر لوازم خانگی چه محصولاتی موجود است؟

در این فروشگاه تنوع بی‌نظیر محصولات را مشاهده خواهید کرد به طوری که مشتریان می‌توانند کالاها و برندهای موردنظر خود را به سهولت تهیه کنند. انواع محصولات طبق سلیقه‌های مختلف و از بهترین برندها تأمین شده‌اند. دسته‌بندی محصولات این فروشگاه عبارت‌اند از:

  • سرمایشی گرمایشی
  • یخچال‌ها
  • شست‌وشو
  • صوت و تصویر
  • آشپزخانه
  • پخت‌وپز
  • خردکن و غذاساز
  • نوشیدنی ساز
  • نظافت
  • ریز اقلام منزل
  • میز تلویزیون
  • لوازم ورزشی

خریداران هر نوع کالای بزرگ و کوچک که نیاز داشته باشند را می‌توانند در این فروشگاه جستجو کنند. علاوه بر آن تنوع برندها نیز گسترده بوده و از میان آنها می‌توان به برندهای اسنوا، کنوود، ایکس ویژن، سام الکترونیک، تولیپس، جی پلاس، دوو، امرسان، پارس خزر، ارج و ده‌ها برند دیگر اشاره کرد. تمامی محصولات از اصالت برند برخوردار هستند و به‌صورت اصل و اورجینال عرضه می‌شوند.

نحوه خرید از شهر لوازم خانگی

امکان خرید وسایل منزل از این فروشگاه به دو صورت حضوری و آنلاین وجود دارد و یکی از بهترین مزیت‌های آن شناخته می‌شود. محصولات به‌صورت رایگان و همراه با کارت گارانتی به دست مشتریان می‌رسد. با توجه به این که این هایپرمارکت در سراسر کشور شعبه ندارد برای رفاه حال مردم به راه‌اندازی سایت اقدام کرده تا امکان خرید اینترنتی برای خریداران فراهم شده و همه بتوانند نیازهای خود را به این روش برطرف کنند. شرایط خرید از شهر لوازم خانگی به روش‌های زیر است:

خرید حضوری

در این روش خرید می‌توانید فروشگاه و کالاهای متنوع آن را از نزدیک مشاهده کنید و خرید خود را انجام دهید. همچنین از حضور مشاوران در فروشگاه برخوردار می‌شوید و مطابق با سلیقه و نیاز خود می‌توانید محصول موردنظر را تهیه کنید و اطلاعات لازم را به دست آورید. فروشگاه همه‌روزه و به‌صورت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است همچنین از طریق شماره تماس ۱۶۵۵ می‌توانید با فروشندگان و کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

قیمت شهر لوازم خانگی

خرید آنلاین

به‌واسطه خرید آنلاین و تنها با چند کلیک می‌توانید ویژگی‌ها و قیمت هر یک از محصولات را مشاهده کنید و آنها را سفارش دهید. این روش برای افرادی که دارای مشغله فراوان هستند و به مرکز فروش دسترسی ندارند بسیار پیشنهاد می‌شود. تنها کافی است به آدرس اینترنتی http://www.shahrkhanegi.com مراجعه کنید و از بستر امن اینترنتی محصول خود را تهیه کنید. کالای سفارش شده به‌صورت رایگان در درب منزل تحویل داده می‌شود. خرید آنلاین برای تهیه لوازم برقی بزرگ بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

خرید اقساطی

تمام اقشار جامعه می‌توانند برای استفاده از برندهای خارجی و ایرانی باکیفیت به خرید اقساطی روی بیاورند. همچنین نیازی به پیش‌پرداخت نیست و اقساط به‌صورت ۶ ۱۲ و ۲۴ ماهه هستند.

چگونه می‌توانیم به شهر لوازم خانگی برویم؟

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند برای تهیه لوازم منزل خود به یک فروشگاه جامع بروند که تنوع محصول و برند در آن دیده می‌شود. این فروشگاه در تهران، سه قدمی شعبه مرکزی شهر فرش، پس از میدان آزادی و روبروی تهرانسر واقع شده است. دسترسی به آن بسیار راحت بوده و به انواع وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد. می‌توانید محصولات خود را به‌صورت یکجا و با مناسب‌ترین قیمت از این فروشگاه تهیه کنید. ناگفته نماند که از معدود فروشگاه‌هایی است که در بامداد نیز خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهند و در ساعاتی که خبری از ترافیک نیست می‌توانید خرید خود را انجام دهید. شهر لوازم خانگی دو شعبه دیگر علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان و ساری دارد که آدرس آنها عبارت‌اند از:

  • شعبه اصفهان: خیابان امام خمینی، نبش خیابان مینو
  • شعبه ساری: کیلومتر ۷ اتوبان ساری به قائم‌شهر

در این شعبه‌ها نیز تنوع محصولات با قیمت مناسب دیده می‌شود و مردم از سایر شهرهای نزدیک می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

شهر لوازم خانگی اقساطی

قیمت‌ها در شهر لوازم خانگی به چه صورت است؟

قیمت از فاکتورهای بسیار مهمی است که در انتخاب افراد جهت خرید وسایل منزل تأثیر می‌گذارد. شهر لوازم خانگی به دلیل عرضه مستقیم کالا از کارخانه نسبت به سایر فروشگاه‌ها جهش قیمت کمتری داشته است و عرضه کالا با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌شود. قیمت هر یک از کالاها در بازار رصد می‌شوند و در نهایت با نرخ ایده‌آل در این مجموعه عرضه می‌گردند. این در حالی است که کالاها از کیفیت بسیار بالا و اصالت برخوردار هستند. شما می‌توانید با مراجعه حضوری یا از طریق آدرس سایت فروشگاه کالاهای مشابه را از نظر قیمت با یکدیگر مقایسه کنید و در نتیجه با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این ویژگی از مهم‌ترین مزایای این فروشگاه محسوب می‌شود چرا که قدرت خرید مردم بسیار کاهش یافته و به دنبال خرید محصول اصل باکیفیت، دارای گارانتی و با نازل‌ترین قیمت هستند. البته در صورت عدم پرداخت نقدی مشتریان می‌توانند از طرح فروش اقساطی استفاده کنند و با کمترین مبالغ محصول موردعلاقه خود را خریداری کنند. برای استعلام آخرین قیمت‌ها می‌توانید با فروشندگان مجموعه ارتباط برقرار کنید و هر اطلاعاتی که لازم دارید به دست آورید.

سخن پایانی

با توجه به معرفی و ویژگی‌های شهر لوازم خانگی مشتریان می‌توانند از این طریق خریدهای پرسودی داشته باشند. این فروشگاه زنجیره‌ای با ارائه شرایط خرید اقساطی و تنوع کالا خریدهای لذت بخشی برای مشتریان به ارمغان می‌آورند. با خرید از این مجموعه در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد و کالاهای باکیفیت از برندهای اصل در اختیار مشتریان قرار داده می‌شوند.

 



 الی گشت    

                تور کیش