دیدنی های فردیس
دیدنی های فردیس

بهترین مکان های دیدنی فردیس | Fardis

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

دیدنی های فردیس

فردیس از ابتدای سال۱۳۹۶ از کرج جدا شده و تبدیل به شهرستان فردیس شد که خود دارای فرمانداری و شهرداری مستقل شد. فردیس خود از شهرک‌های بسیاری تشکیل شده از جمله می‌توان از شهرک ناز در جنوب غربی، شهرک طلائیه در جنوب و شهرک طالقانی در شمال و شهرک دهکده (خانه) در غرب آن را نام برد. مهم‌ترین قسمت فردیس خیابان اصلی آن (شامل فلکه اول تا فلکه پنجم) و بلوار قریشی شمالی است که مرکز تجاری بزرگی محسوب می‌شود. محله فردیس با مصوبه دولت موقعیت مناسبی از لحاظ شهر و شهرستان به دست آورده‌است. این شهرستان با داشتن امکانات مناسب و زیرساختهای مطلوب و از همه مهمتر نزدیکی به تهران و ارزانی قابل توجه مسکن (خرید و اجاره)(درصورت نبود ترافیک سی دقیقه تا تهران فاصله دارد) موقعیت بسیار خوبی را دارد. در ادامه همراه تاپ توریست باشید تا با دیدنی های فردیس بیشتر آشنا شوید.

روستای فرخ آباد فردیس

روستای فرخ آباد و زیبادشت در جنوبی‌ترین قسمت و از اماکن دیدنی اطراف کرج ، در مسیر جاده شهر ماهدشت و مرز بین کرج و صفادشت از توابع استان تهران و در حوزه استحفاظی شهرستان فردیس قرار داره. روستای فرخ آباد و زیبادشت از جنوب به روستای یوسف آباد قوام از توابع شهر صفادشت و از شمال به شهر مشکین دشت و محمد شهر از غرب به منطقه عباس آباد از توابع محمد شهر و از شرق به منطقه خوشنام و پایگاه هوایی فتح محدود می شود. با توجه به زمین های زراعی و باغهای اطراف روستا شغل اصلی مردم روستا کشاورزی است و مهمترین محصولات باغات آن گیلاس، زردآلو، گوجه سبز، سیب، گلابی و محصولات صیفی نیز گوجه، خیار، انواع کلم میباشد.دیدنی های فردیس

بوستان تندرستی

شهر فردیس یکی از شهرستان‌های بزرگ و محبوب کرج به شمار می‌رود. یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های این شهرستان، پارک تندرستی در فلکه پنجم به‌سمت شهرک ناز در بلوار 45 متری امام‌خمینی(ره) قرار دارد. بوستان تندرستی با مساحتی بالغ بر 14 هکتار یکی از بزرگ‌ترین پارک‌ها و از مکان های تفریحی کرج است.بوستان تندرستی در حال حاضر به یکی از مناطق تفریح و گردش خانواده‌ها در کرج تبدیل شده است. این بوستان از روبرو با بلوار قریشی همسایه است و در قسمت پایانی بلوار با کانال فردیس همسایگی دارد. این بوستان تنها بوستانی در شهرستان فردیس است که دریاچه‌ای بزرگ در وسط آن قرار دارد و این دریاچه یکی از جاذبه‌های بوستان تندرستی است.دیدنی های فردیس

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از جمله اماکن تفریحی و امکانات شهری فردیس می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • سینمای فردیس در فلکه پنجم آن واقع شده‌است. از دیگر مکان‌های بزرگ تفریحی فردیس، می‌توان از پارک تندرستی واقع در بلوار امام خمینی فردیس نام برد.
  • از پاساژهای مهم فردیس می‌توان به پاساژ کویتی (فلکهٔ دوم) پاساژ طلای قائم (فلکهٔ دوم) پاساژ طلای پرنس (فلکهٔ دوم) پاساژ نظری (کانال) پاساژ و مرکز کامپیوتر بعثت (فلکهٔ سوم) پاساژ آویژه (بین فلکهٔ اول و دوم) پاساژ طلای البرز (فلکهٔ پنجم) اشاره کرد.
  • استخرهای متعددی در این منطقه نظیر: استخر دلفین، نشاط، نمازی، شهدا و آریا موج وجود دارد.
  • فرهنگسرای فردیس واقع در فلکهٔ سوم
  • بازار میوه و تره‌بار بوستان، مروارید، بازار مرکزی فلکهٔ دوم، کوثر


 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)