میدان جمهوری ایروان ، ارمنستان | Yerevan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

میدان جمهوری ایروان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره میدان جمهوری ایروان صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این میدان معروف در شهر ایروان در ادامه با ما همراه باشید.

ایروان پایتخت ارمنستان مقصدی محبوب است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این شهر دارای بناهای تاریخی و یابودهای زیادی است و از تاریخچه ای غنی برخوردار است. ایروان همچنین یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان است بنابراین دوستداران تاریخ و باستان شناسی از بودن در این شهر لذت خواهند برد. اما اگر دوست ندارید از موزه ها بازدید کنید نگران نباشید چون این شهر با جاذبه ها و تفریحات متنوع به همه سلیقه ها پاسخ می دهد.

ایروان یکی از مناطق اصلی گردشگری در ارمنستان محسوب می‌شود و این صنعت سال به سال در حال رشد و پیشرفت می‌باشد؛ این شهر با داشتن هتل‌ها، رستوران‌ها، بارها و کلوب‌های شبانه مدرن باعث جذب گردشگران از کشورهای مختلف شده‌ است.

یکی از معروف ترین نقاط دیدنی شهر ایروان میدان جمهوری (Republic square) است. این میدان به یکی از نقاط شاخص و بسیار مطرح شهر ایروان تبدیل شده اند که هر گردشگری باید از آن بازدید کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


میدان جمهوری در مرکز شهر قرار دارد و به یک نگاه کلی و عالی به زندگی روزمره مردم محلی تبدیل شده است. تقریبا 50 سال طول کشید تا ساختمان های این میدان تکمیل شوند. با این حال، بیشتر آنها در دهه 1950 ساخته شده اند.

میدان جمهوری ایروان
میدان جمهوری ایروان

میدان جمهوری در سال 1924 توسط الکساندر تامانیان طراحی و ساخته شده است که شامل 5 ساختمان اصلی از جمله موزه تاریخ، موزه ملی، هتل ارمنی ماریوت، خانه دولت و وزارت امور خارجه می‌شود. در میان این میدان، فواره موزیکالی وجود دارد که شب‌ها به مدت 2 ساعت از ساعت 9 تا 11 با موسیقی و رقص نور، چشم نوازی می‌کند.

میدان جمهوری ایروان
میدان جمهوری ایروان

یک روز صبح یا بعد از ظهر خود را در اینجا بگذرانید و از موزه تاریخ و گالری ملی دیدن کنید. عکس‌های سلفی زیادی با فواره این میدان بگیرید و با اینترنت رایگانی که در بخش‌هایی از آن موجود است، با دوستان‌تان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا آن‌ها هم از این دیدن این مکان لذت ببرند.

میدان جمهوری ایروان
میدان جمهوری ایروان

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨