شهر زیبای نافپلیو ، مقصدی ساحلی و رمانتیک در یونان

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

شهر ساحلی نافپلیو

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره شهر ساحلی نافپلیو صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این شهر زیبا و توریستی در ادامه با ما همراه باشید.

یونان کشوری با قدمت طولانی و دارای صدها جزیره واقع در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه‌جزیره بالکان است که جزیره ها و آثار باستانی یونان، مقاصد اصلی گردشگری در جهان به شمار می روند و سالانه میلیون ها توریست به این کشور سفر می کنند. یکی از شهرهای زیبا و توریستی این کشور شهر ساحلی نافپلیو است.

نافپلیو (Nafplio) یکی از شهرهای زیبای ساحلی یونان است که به عنوان رمانتیک ترین مقصد یونان شناخته می شود. این شهر زیبای ساحلی با کوچه پس کوچه های سنگفرش، سواحل زیبا و دنج، کافه رستوران های بی شمار و آب و هوایی عالی یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر، به خصوص برای زوج های جوان است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اگر به آتن سفر کرده اید و پس از دیدن تمام جاذبه های بی نظیر آتن، می خواهید به شهری ساحلی و دنج بروید تا از شلوغی شهر دور شده و در فضایی رمانتیک با شب های زنده، استراحت کنید، سفر به ناپفلیو با دو ساعت فاصله از آتن، پایتخت یونان، تصمیمی عالی برای شماست. ناپفلیو از آتن با ماشین و یا حتی اتوبوس قابل دسترس است.

شهر ساحلی نافپلیو
شهر ساحلی نافپلیو

دیدنی ها و تفریحات در نافپلیو

گشت و گذار در منطقه

موقعیت نافپلیو در خلیج سارونیک باعث می شود این شهر مکانی عالی برای بازدید از بسیاری آثار باستان شناسی در پلوپونز باشد. تئاتر Epidaurus و شهرهای باستانی Corinth، Mycenae و Tyrins همه تنها با یک رانندگی کوتاه از این شهر دیدنی و خوش منظره قرار دارند.

دوستداران شراب خوب است بدانند که منطقه تولید شراب Nemea هم در این نزدیکی است و فرصت تست بسیاری از طعم های ناب انواع شراب اصیل برای شما فراهم است.

پیاده روی در بهشت یونان

نافپلیو یک مقصد عالی برای علاقه مندان به قدم زدن است. قلب شهر قدیمی، با پیچ و خم خیابان های باریک، میدان های پنهان و عمارت های نئوکلاسیک خیره کننده، بسیار بیشتر از آن چیزی که می توان تصور کرد، حیرت انگیز است. 

شهر ساحلی نافپلیو
شهر ساحلی نافپلیو

سواحل مختلف و نقاط ساحلی دنج

این شهر همه چیز را برای یک تعطیلات تابستانی کامل دارد. رستوران ها و کافه های زیبا، مرکز شهر زنده و سواحل نزدیک به آن ها. قدم زدن در امتداد ساحل و گردش در سراسر سواحلی از جمله Arvanitia، Neraki و Karatona لذتی فوق العاده به همراه دارد. علاوه بر این، در 9 کیلومتری از نافپلیو، Tolos (تولوز) یکی دیگر از مقاصد ساحلی محبوب واقع شده است.

شب های زنده نافپلیو

مانند تمام شهرهای توریستی و جذاب کشور یونان، این شهر ساحلی رمانتیک نیز پر از بارها و کلاب های ساحلی و در مرکز شهر است. شب های این شهر رویایی است و با روشن شدن چراغ ها زیبایی آن دو برابر می شود. یکی از تفریحات اصلی در این مقصد زیبا، شب گردی و نشستن در کافه رستوران ها و داشتن شبی پر هیجان تا پاسی از شب است.

شهر ساحلی نافپلیو
شهر ساحلی نافپلیو

آشنایی با تاریخ یونان باستان

نافپلیو محل موزه باستان شناسی است که در یک ساختمان باشکوه ونیزی در میدان سنتاگما قرار دارد. نمایشگاه دائمی این موزه برخی از قدیمی ترین آثار دوره پالئولیتیک (پارینه سنگی) را شامل می شود و شامل زیور آلات، جواهرات، لباس، مجسمه ها، سرامیک و صنایع دستی نادر از دوره نوسنگی است.

بهترین فصل سفر

این شهر جادویی یک مقصد ایده آل برای تمام فصول است. برخلاف جزایر که عموما با آمدن ماه نوامبر شروع به سرد شدن می کنند،نافپلیو می تواند به خاطر آب و هوای متعادل خود، مقصدی عالی برای پاییز و زمستان باشد. رستوران ها و کافه های یونانی، موزه ها و آثار دیگر همواره باز هستند و هیچ چیز بهتر از لذت بردن از پیاده روی در هوای تازه در خیابان های کوچک محصور شده با خانه های نئوکلاسیک و کافه های زیبا، وجود ندارد.

غذاهای خوشمزه و لذیذ در نافپلیو

این شهر مانند هر جای دیگری در یونان، دارای رستوران های با کیفیت زیاد و غذاهای خوشمزه برای لذت بردن از خوردن غذاهای کلاسیک یونانی و یا غذاهای نوآورانه مدیترانه ای می باشد. هر جا که باشید چه در بخش قدیمی شهر و چه بخش جدید، هر دو تجربیات غذایی عالی ای خواهند داشت. فراموش نکنید که حتما به رستوران هتل 3Sixty بروید و از صرف یک صبحانه و نهار دلچسب و یا شام خوشمزه در اینجا لذت ببرید.

در نافپلیو کجا اقامت کنیم ؟

شهر ناپفلیو از اتاق های مقرون به صرفه تا هتل بوتیک های شیک و ویلاهای لوکس خصوصی 5 ستاره، همه را در خود دارد. اقامت در هتل لوکس Nafplia Palace Hotel and Villas (ویلاها و هتل کاخ مجلل نافپلیو)، موقعیت بسیار زیبایی در Acronauplia و مناظر نفس گیری از شهر و خلیج را برای شما فراهم می کند.

همچنین می توانید برای اقامت در یک هتل سنتی تر و صمیمی تر، چون هتل Xenon Inn، در کنار میدان Syntagma اقدام کنید. این هتل بوتیک کوچک بازسازی شده برای لذت بردن از سفر مناسب است. هتل 3Sixty Hotel and Suites نیز با فضای زیبای خود، برای طرفداران دکوراسیون داخلی بهترین می باشد.

شهر ساحلی نافپلیو

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨