معرفی بهترین مراکز خرید وان ترکیه | Van

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین مراکز خرید وان ترکیه

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین مراکز خرید وان ترکیه صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با بهترین مکان ها برای خرید در این شهر محبوب در بین ایرانیان در ادامه با ما همراه باشید.

وان (Van)، بزرگترین شهر در شرق ترکیه است که مرکز استان وان می‌باشد. این شهر یکی از شهرهای تاریخی ترکیه است، مردم شهر وان به زبان کردی (کرمانجی) تکلم می‌کنند. عمده شهرت جهانی این شهر به دلیل وجود گربه‌های سفید پشمالویی با یک چشم آبی و دیگری زردرنگ است که به گربه وان مشهوراند. همچنین وان نام دریاچه‌ای است که شهر وان در شرق آن واقع است.

تور وان به دلیل نزدیکی به ایران و هزینه های مناسب، از تورهای محبوب و پرطرفدار در میان تور ترکیه به شمار می‌آید. همچنین این شهر یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید کردن از انواع برندهاست. بهتر است سفرتان را در بهترین زمان حراج ها در وان ترکیه برنامه ریزی کنید تا بتوانید با قیمت پایین تر خرید کنید. در ادامه شما را با مراکز خرید وان آشنا خواهیم کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مراکز خرید وان

مرکز خرید وان اِی وی ام – Van AVM

یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین مراکز خرید وان، مرکز تجاری وان Van AVM است. AVM مخفف کلمه «Alis Veris Merkezik» به معنای مرکز خرید و فروش به زبان ترکی استانبولی می‌باشد. این مرکز خرید که در سال ۲۰۱۵ افتتاح گردید، رتبه اول در بین تمام مراکز خرید این شهر را دارد. در این مجتمع تجاری شعب بیش از ۹۰ برند معروف و شناخته شده وجود دارد. عاشقان خرید می‌توانند با هر سلیقه و علاقه‌ای در این مکان به خرید بپردازند و جالب‌تر اینکه در وب سایت مرکز خرید Van AVM علاقه‌مندان می‌توانند به جست و جوی برند و کالاهای مورد نظر خود بپردازند.

آدرس: Serhat Mahallesi, Cumhuriyet Bulvari No: 147 | Ipekyolu, Van 65100, Turkey

بهترین مراکز خرید وان ترکیه
بهترین مراکز خرید وان ترکیه

مرکز خرید آیدین پریهان – Aydin Perihan AVM

آیدین پریهان از مراکز خرید وان است که به محیط آرام و مطبوعش شهرت دارد. مرکز خرید آیدین پریهان، مجهز به سالن سینما، مرکز بازی‌های کامپیوتری و زمین بولینگ است. یکی از محبوب ‌ترین بخش‌های این مرکز خرید، فروشگاه Star 2000 است که از نظر قیمت نظر مثبت بسیاری از مشتریان این مرکز خرید را جلب کرده است. این فروشگاه که نسبت به دیگر مراکز خرید وان، به مرکز شهر و هتل‌ های شهر نزدیک ‌تر است، دسترسی آسانی دارد. این مرکز خرید از لحاظ موقعیت مکانی در کنار معروف‌ترین رستوران‌های این شهر واقع شده است لذا بعد از خریدتان می‌توانید لذت غذاهای اصیل ترکی را در نزدیکی پاساژ آیدین پریهان تجربه کنید.

آدرس: Turkey, Van, 65130 Van Merkez, Bahçıvan Mahallesi

مرکز خرید تورکوآز وان – Turkuaz AVM

این مرکز خرید در مرکز شهر وان قرار گرفته است. به هنگام بازدید از این مرکز خرید این نکته را در نظر داشته باشید که فروشندگان این مرکز بومی های شهر وان هستند که تعداد کمی از آن ها با زبان انگلیسی آشنایی دارند. بسیاری از اقلام کادویی ترکیه را در این مرکز خرید می توانید خریداری کنید. همچنین پوشاک خارجی نیز در مرکز خرید تورکوآز وان به فروش می رسد. داخل مرکز خرید کافه کوچکی نیز وجود دارد که برای استراحت و نوشیدن قهوه ترک خوشمزه می توانید به آن جا بروید. به همراه دوستان و یا خانواده خود می توانید برای سپری اوقات خود به تماشای فیلم بنشینید.

آدرس: Bahçıvan Mahallesi, Kazım Karabekir Caddesi, 65200 Merkez/İpekyolu/Van, Turkey

بهترین مراکز خرید وان ترکیه
بهترین مراکز خرید وان ترکیه

مرکز خرید آتایوس سیلور – Atayos Silver

یکی از مراکز خرید پرطرفدار وان، آتایوس سیلور Atayos silver نام دارد که در نزدیکی این بازار محبوب در وان می‌توانید هتل‌ها و رستوان های خوب پیدا کنید. این مرکز خرید همچون سایر مراکز خرید وان ترکیه مملو از برندهای معروف ترکی و اروپایی است. در این مرکز خرید می‌توانید هر چه لازم دارید پیدا کنید؛ مانند شیرینی‌ها و باقلواهای معروف ترکیه‌ای. در این مرکز خرید همانند سایر مراکز می‌توانید از فروشگاه‌های برندهای مختلف خریداری کرده و از رستوران‌ها استفاده کنید.

آدرس: Bahçıvan, Kazım Karabekir Blv. No 12/C, 65130 İpekyolu/Van, Turkey

بازار قدیمی وان – Van old market 

بازار اصلی شهر وان از دو خیابان متقاطع «کاظم کارابکر» و «جمهوریت» شکل گرفته و از ابتدا تا انتهایش پر از غرفه‌هایی‌ست که نام نشان‌های خارجی و معروف اروپایی و آمریکایی را در خود جا داده است. کافی‌ست کمی چشم بگردانید تا نمایندگی برندهایی مانند آدیداس، ال‌سی‌واکی‌کی، نایکی، کینتکس و… را در این‌جا ببینید.‌ این‌جا برای یک تجربه‌ی لوکس خرید در وان ترکیه بسیار مناسب است.

آدرس: Turkey, Van, Cumhuriyet Cad

بهترین مراکز خرید وان ترکیه
بهترین مراکز خرید وان ترکیه

بازار روس ها – Van russian market 

بازار روس‌ها، یکی از ارزان قیمت‌ترین بازارهای در سطح شهر وان می‌باشد، که در بین مراکز لوکس و مدرن، بازاری محبوب در بین گردشگران می‌باشد. اگر دنبال خریدی ارزان و مقرون به صرفه هستید و علاوه بر آن از بافت بازارهای قدیمی و سنتی خوشتان می آید، حتما به بازار روس ها سر بزنید.

آدرس: Vali Mithat Bey, 65100 Van Merkez/Van, Turkey

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨