هتل شهاب ناهارخوران گرگان | Gorgan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل شهاب ناهارخوران گرگان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هتل شهاب ناهارخوران گرگان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این هتل محبوب در گرگان در ادامه با ما همراه باشید.

گرگان از شهرهای شمالی ایران و مرکز استان گلستان است، آب و هوای معتدل دارد. هرچند تابستان‌های آن نسبتا گرم و شرجی است. اقلیم منطقه بسیار گوناگون و متنوع است. این شهر زیبا یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفر در میان مردم به خصوص در ایام تعطیلات و نوروز است. به گفته بسیاری گرگان بهترین و زیباترین شهر ایران برای زندگیست. گرگان هتل های بسیاری دارد که برخی از این هتل ها محبوبیت بیشتری دارند و پرطرفدارتر هستند. در ادامه با هتل شهاب ناهارخوران گرگان آشنا می شویم.

هتل شهاب ناهارخوران گرگان (Shahab Hotel) هتلی 4 ستاره که در سال ۱۳۹۳ در ۴ طبقه و ۴۳ واحد اقامتی در یکی از بهترین مناطق گرگان واقع گردیده است. نزدیگی این هتل به جنگل‌های حفاظت شده و زیبای گرگان فضای مناسبی را برای علاقه مندان به طبیعت ایجاد کرده است. همچنین این هتل با بهره گیری از امکانات رفاهی و خدمات ویژه با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ی پذیرایی از میهمانان گرامی در تمام فصول می‌باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل شهاب ناهارخوران گرگان
هتل شهاب ناهارخوران گرگان

در حال حاضر هتل شهاب گرگان دارای 4 طبقه و 43 باب اتاق و سوئیت مجهز به امکانات پیشرفته می باشد. هتل شهاب در نزدیکی منطقه جنگلی ناهارخوران واقع است و گردشگران می توانند با پیاده روی در این فضای رویایی، اوقات خود را سپری کنند.

از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، سرویس اتاق، ترنسفر رفت و برگشت، خدمات CIP و  پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. اتاق‌‌های هتل مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی‌‌بار، یخچال، چای‌ساز و حمام هستند.

همچنین فاصله 7 کیلومتری هتل تا پارک جنگلی النگدره نیز، دیگر مزیت هتل شهاب نهارخوران محسوب می شود. چشم انداز جنگل های انبوه از اتاق های هتل چهار ستاره شهاب ناهار خوران گرگان، خاطره ای وصف نشدنی را از خطه سرسبز شمال ایران را در ذهن ها ثبت می کند.

معماری منحصر به فرد هتل شهاب با دکوراسیون متنوع و تجهیزات مدرن همراه با طبیعتی بکر از دیگر جذابیت های این هتل می باشند. از امکانات این هتل می توان به سالن های تشریفات با ظرفیت هر کدام 200 نفر، و ارائه منوی غذایی مخصوص هر فصل در رستوران هتل اشاره کرد.

هتل شهاب ناهارخوران گرگان
هتل شهاب ناهارخوران گرگان

آدرس: استان گلستان، گرگان، بلوار نهارخوران، 300 متر مانده به کلانتری

شماره تماس: 4419 3254 017

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨