هتل قصر بوتانیک گرگان | Gorgan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل قصر بوتانیک گرگان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هتل قصر بوتانیک گرگان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این هتل محبوب در گرگان در ادامه با ما همراه باشید.

گرگان از شهرهای شمالی ایران و مرکز استان گلستان است، آب و هوای معتدل دارد. هرچند تابستان‌های آن نسبتا گرم و شرجی است. اقلیم منطقه بسیار گوناگون و متنوع است. این شهر زیبا یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفر در میان مردم به خصوص در ایام تعطیلات و نوروز است. به گفته بسیاری گرگان بهترین و زیباترین شهر ایران برای زندگیست. گرگان هتل های بسیاری دارد که برخی از این هتل ها محبوبیت بیشتری دارند و پرطرفدارتر هستند. در ادامه با هتل قصر بوتانیک گرگان آشنا می شویم.

هتل قصر بوتانیک گرگان (Botanic Palace Hotel) هتلی 4 ستاره در باغی به وسعت ۴ هکتار در سال ۱۳۹۳ به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های منطقه افتتاح گردیده است. مشرف بودن این هتل لوکس به دشت های سرسبز گرگان منظره ای شگفت انگیز را برای میهمانان گرامی فراهم آورده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل قصر بوتانیک گرگان
هتل قصر بوتانیک گرگان

از ویژگی های شاخص این هتل می‌توان به مسیر پیاده روی به طول یک کیلومتر و زمین های تنیس و ورزش، اشاره نمود. هتل قصر بوتانیک در ۶ طبقه و ۷۵ باب اتاق مدرن و مجهز به بهترین امکانات آماده ی میزبانی از شما عزیزان میباشد. برخی از اتاق ها چشم انداز دشت های سر سبز استان گلستان را به خوبی به نمایش می گذارد.

هتل بوتانیک گرگان روبروی روستای نودیجه واقع است و به شهر های شمال کشور دسترسی آسانی دارد. هتل قصر گلستان دارای سالنی با ظرفیت 150 نفر است که برای برگزاری همایش ها طراحی شده و آماده میزبانی از مدیران ارشد می باشد.

هتل قصر بوتانیک گرگان
هتل قصر بوتانیک گرگان

امکانات منحصربفرد هتل مطابق با استانداردهای جهانی بوده و شامل دو استخر سرپوشیده، سونای بخار و خشک، جکوزی، دو سالن بدنسازی، سالن ماساژ، آرایشگاه، سالن ورزش مخصوص بانوان و آقایان، دو رستوران، سالن های چندمنظوره، کافی شاپ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، چندین فروشگاه، خدمات ویژه معلولین، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، پارکینگ با ظرفیت 200 دستگاه خودرو و باغی کوچک می شود.

رستوران هتل در محیطی آرام و برخوردار از چشم‌اندازی عالی از فضای باغ با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان پذیرایی می‌کند. رستوران فست‌فود ایتالیایی هتل نیز علاوه بر غذاهای خوشمزه‌ی ایتالیایی در 24 ساعت شبانه‌روز خدمات کافی‌شاپی هم برای میهمانان ارائه می‌کند.

هتل قصر بوتانیک گرگان
هتل قصر بوتانیک گرگان

هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان، بین 2 تا 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، نیم بها و بالای 5 سال نفر اضافه محاسبه می شود. در صورت لغو رزرو به درخواست مهمان قبل از 72 ساعت 30 درصد، از 72 ساعت تا 48 ساعت 50 درصد و کمتر از 48 ساعت کل مبلغ کسر می گردد.

آدرس : استان گلستان، گرگان، کیلومتر 10 جاده گرگان به ساری، روبروی روستای نودیجه

شماره تماس: 1063 3231 017

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨