بهترین محله های گرگان برای زندگی | Gorgan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین محله های گرگان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین محله های گرگان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با بهترین مناطق گرگان در ادامه با ما همراه باشید.

گرگان از شهرهای شمالی ایران و مرکز استان گلستان است، آب و هوای معتدل دارد. هرچند تابستان‌های آن نسبتا گرم و شرجی است. اقلیم منطقه بسیار گوناگون و متنوع است. این شهر زیبا یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفر در میان مردم به خصوص در ایام تعطیلات و نوروز است. به گفته بسیاری گرگان بهترین و زیباترین شهر ایران برای زندگیست. گرگان محله های بسیاری دارد که برخی از این محله ها محبوبیت بیشتری دارند و پرطرفدارتر هستند. در ادامه با برخی از این محله ها آشنا می شویم.همچنین اگر تصممیم دارید در این شهر اقامت چند روزه داشته باشید میتوانید از رزرواسیون علی بابا بهترین هتل گرگان را رزرو کنید.

محله های گران

گرگان برعکس تهران است که محله های گران آن در شمال شهر هستند. به طوری که به لحاظ جغرافیایی جنوب شهر گرگان به اصطلاح بالا شهر آن است. دلیلش این است که این منطقه به لحاظ اقتصادی شرایط خوبی دارد و خانه‌های لوکسی در آن یافت می‌شود. خوب است بدانید که فلکه کاخ (ولیعصر)، جانبازان، سروش، جنگل نهارخوران و شهرک مخابرات از جمله محلاتی هستند که در منطقه بالا شهر گرگان قرار گرفته‌اند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین محله های گرگان
بهترین محله های گرگان

محله های متوسط

از بالا شهر که گذر کنیم به بخش میانی شهر می‌رسیم. در این قسمت معمولا قیمت خانه ها در حد متوسطی است. از سوی دیگر، محلات قدیمی و با اصالت در این بخش از شهرها واقع شده‌اند. محله‌هایی مانند فلکه شهرداری، خیابان حافظیه، علی محمدی، پارس، عدالت، طالقانی و گلشهر در بخش مرکزی گرگان واقع شده‌اند.

بهترین محله های گرگان
بهترین محله های گرگان

محله های ارزان

در نهایت به بخش پایین شهر می‌رسیم. در این بخش معمولا خانه‌هایی با قیمت پایین یافت می‌شوند و اقشار کم‌درآمد ساکن هستند. جالب است بدانید که به منطقه شمال شهر گرگان، پایین‌شهر گفته می‌شود. به یاد داشته باشید که ویلا شهر، شهرک امام، فلکه شهدا، ترمینال، زیرخط کمربندی، کاشانی، شهرک شهریار، شهرک مولوی، فردوسی، بلوار انتظام، مدرس، حافظ، سعدی و جهاد مرکزی از جمله مناطق پایین شهر گرگان محسوب می‌شوند.

بهترین محله های گرگان
بهترین محله های گرگان
  • منبع تصاویر خبرگزاری مهر می باشد. عکس ها از: ابوطالب ندری

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨