تفریحات رایگان کوالالامپور

معرفی تفریحات رایگان کوالالامپور در تور مالزی نوروز 99

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اگر شما هم دلتان می خواهد که امسال به یک سفر نوروزی خوب بروید، اما مدام درگیر ترس هزینه های سفرتان هستید، باید به شما بگوییم که برای شما خبرهای خوبی داریم! خبر خوبمان برای شما این است که در هر شهر و هر کشوری در دنیا، یک سری تفریحات رایگان برای توریستان در نظر گرفته شده است که اگر شما از وجود آن ها مطلع باشید و بدانید که در شهر یا کشوری که می خواهید از آن بازدید کنید، چه تفریحات رایگانی وجود دارد، عملا هزینه های سفرتان به نصف و شاید هم کمتر از آن کاهش پیدا می کند. متاسفانه خیلی از توریستان از وجود تفریحات رایگان بی خبرند و به خاطر همین هم مجبور می شوند که هزینه زیادی را برای تفریحاتشان در آن شهر و آن کشور کنار  بگذارند. ما از شما دعوت می کنیم که این مطلب را با دقت بخوانید تا شما هم جزء این دسته از توریستان قرار نگیرید و اگر شما هم دلتان خواست که نوروز امسال در تور مالزی نوروز 99 شرکت کنید، بتوانید با استفاده از تفریحات رایگان کوالالامپور مالزی، هزینه های سفرتان را تا آنجا که می شود، کاهش دهید.

جاهای دیدنی کوالالامپور

دوچرخه سواری در کوالالامپور مالزی

یک مسیر حلقه ای در کوالالامپور طراحی و ساخته شده است که برای قدم زدن و دوچرخه سواری فضای عالی دارد. این مسیر برای این ساخته شده است تا مردم کوالالامپور و همین طور توریست ها را دور هم جمع کند تا فرصت های شغلی مردم کوالالامپور بیشتر شود! در واقع در طی این مسیر، یک سری امکانات تفریحی تعبیه شده است که البته آن تفریحات رایگان نیستند و توریستان باید برای استفاده از آن ها، هزینه مربوطه را پرداخت کنند. از طرفی یک سری فروشگاه نیز در محدوده ای از این مسیر وجود دارد که مسلما فروش آن ها نیز با زیاد شدن بازدیدکنندگانی که به قصد دوچرخه سواری و یا قدم زدن به این مسیر پا می گذارند، بیشتر می شود! اما به هر حال شما می توانید استفاده از این امکانات تفریحی و یا خرید از این فروشگاه ها صرف نظر کنید و خیلی ساده از قدم زدن یا دوچرخه سواری در این مسیر که اتفاقا یکی از بهترین تفریحات رایگان در تور کوالالامپور است، لذت ببرید.

تفریحات رایگان کوالالامپور

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بازدید از گالری های هنری کوالالامپور

یکی از بهترین گالری های هنری کوالالامپور، گالری ایلهام است. در این گالری هنری می توانید از آثار هنری مربوط به هنر معاصر مالزی دیدن کنید و قسمت خوب ماجرا هم این است که بازدید از آن کاملا رایگان است. جالب است که بدانید هدف از رایگان کردن بازدید از این گالری این بوده که دولتمردان مالزی می خواسته اند که مردم مالزی و همین طور توریستان را به هنر، هنرمندان و اندیشه های هنرمندان مالزی نزدیک تر کنند و آن ها را با جنبه هنری و فرهنگی مالزی آشنا کنند.

تماشای فیلم های قدیمی

در سینمای هتل مجستیک کوالالامپور، فیلم های قدیمی و کلاسیک به نمایش گذاشته می شود. این فیلم ها مربوط به دهه 1930 میلادی به بعد هستند و تماشای آن ها در نوع خودش تجربه جالبی است و جالب تر از همه اینکه، تماشای آن ها در سینمای این هتل کاملا رایگان است.

تفریحات رایگان کوالالامپور

گشت و گذار در پارک های کوالالامپور مالزی

در کوالالامپور پارک های متعددی وجود دارد که یکی از دیگری زیباتر هستند. اما اگر بخواهیم از یک پارک به عنوان بهترین و محبوب ترین پارک کوالالامپور یاد کنیم، باید نام مجموعه پارک لیک گاردنز را به میان بیاوریم. این پارک به گونه ای طراحی شده اند که فضای بسیار خوبی برای قدم زدن دارد و به قدری زیبا است که واقعا ارزشش را دارد که زمانی از اقامت نوروزیتان در کوالالامپور را به گشت و گذار در آن اختصاص دهید.

تفریحات رایگان کوالالامپور

خرید رایگان از بازار پاسار پرکوما

بازار پاسار پرکوما یکی از عجیب ترین بازارهای جهان است و عجیب بودنش هم به خاطر این است که برای خرید از آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید! در واقع شما در این بازار می توانید به شکل داد و ستد قدیمی ها، خریدتان را انجام دهید! یعنی یکی از وسیله های قدیمیتان را که به آن نیاز ندارید، بدهید و در ازایش یک وسیله دیگر بگیرید. با این حساب می توان گفت که خرید از بازار پاسار پرکوما نیز یکی از تفریحات جالبی است که می توانید در تور مالزی نوروز 99 تجربه اش کنید.

تفریحات رایگان کوالالامپور

بازدید از برج های دوقلوی پتروناس

در برج های دوقلوی پتروناس این امکان برای توریستان فراهم شده است که به پل آسمان برج های دوقلوی پتروناس بروند و از فراز آن شهر کوالالامپور را در زیر پاهایشان ببینند. این پلی که از آن صحبت می کنیم، همان پلی است که دو برج پتروناس را به هم متصل می کند و احتمالا شما هم تصاویری از آن را تا به حال دیده اید. البته متاسفانه باید به شما بگوییم که رفتن به این پل، رایگان نیست و عملا می توان گفت که این مورد جزء تفریحات رایگان کوالالامپور به حساب نمی آید. اما ما پیشنهاد دیگری برایتان داریم تا بتوانید بازدید رایگانی از برج های دوقلوی پتروناس داشته باشید. پیشنهاد ما به شما این است که خیلی ساده دور تا دور برج های دوقلوی پتروناس گشت بزنید، با برج های دوقلوی پتروناس عکس بگیرید و از محوطه اطراف برج های دوقلوی پتروناس حد اکثر استفاده را ببرید.

برج های دوقلوی پتروناس

گشت و گذار در اطراف ساختمان های استعماری بریتانیا

ساختمان های سلطان عبدالصمد که در سال 1897 میلادی ساخته شده اند، از مهمترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور به حساب می آیند. این ساختمان ها در شرق میدان مردکا واقع شده اند و خیابان های اطرافشان حال و هوای بسیار جالبی دارند. با گشت زدن در این خیابان ها می توانید سفری کوتاه در زمان داشته باشید و برای ساعتی احساس کنید که به قرن 19 برگشته اید. این را به خاطر داشته باشید که بازدید از عمارت های سلطان عبدالصمد از بهترین تفریحات رایگانی است که می توانید در تور نوروزی مالزی در آژانس مسافرتی زیما سفر داشته باشید و توصیه ما به شما این است که فرصت تجربه آن را از دست ندهید.

تفریحات رایگان کوالالامپور



 الی گشت    

                تور کیش