هتل های 5 ستاره شیراز

رزرو هتل های 5 ستاره شیراز با ایران هتل آنلاین

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

شیراز معروف به شهر شعر و شاعر، تنها شهری از کشورمان است که یک روز از سال را به خود اختصاص داده است. این شهر زیبا با قدمتی طولانی و جاذبه‌های تاریخی فوق‌العاده، گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است و همین توجه ویژه مسافران به شهر شیراز باعث شده، در این شهر اقامتگاه‌های متعددی بنا شود؛ از هتل‌های لوکس و مجلل مثل هتل پارس شیراز گرفته تا هتل‌های سنتی معمولی.

اگر به دنبال اقامتی متفاوت در شیراز هستید، با رزرو هتل‌ های 5 ستاره شیراز اقامتی راحت و لاکچری را تجربه کنید. ازآنجایی‌که تعداد هتل‌های مجلل و لوکس در شیراز کم نیست، ممکن است هنگام رزرو هتل‌ های 5 ستاره شیراز سردرگم شوید؛ بنابراین تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌های 5 ستاره شیراز و نحوه رزرو آن‌ها بپردازیم.

هتل های 5 ستاره شیراز

رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز مناسب چه کسانی است؟

هتل‌های 5 ستاره شیراز با ارائه خدمات و امکانات منحصربه‌فرد، از بهترین اقامتگاه‌های شیراز بشمار می‌رود. این هتل‌ها معمولاً در فضایی شیک و مجلل، هر آنچه که مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند، فراهم نموده است. البته فراموش نکنید این هتل‌ها به دلیل ارائه امکانات عالی، از گران‌ترین اقامتگاه‌های شیراز محسوب می‌شوند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اگر هزینه اقامت برایتان اهمیتی ندارد و تنها به دنبال اقامتی فوق‎العاده در شیراز هستید، هتل‌های 5 ستاره شیراز گزینه مناسبی برایتان خواهد بود؛ چراکه این هتل‌ها از هر چیزی بهترین‌ها را برای مهمانان خود فراهم کرده است. پس با رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز خیالتان از کیفیت خدمات و امکانات محل اقامت خود راحت باشد.

هتل چمران، مرتفع‌ترین هتل شیراز

اگر دوست دارید در مرتفع‌ترین نقطه شیراز و بر فراز آسمان اقامت داشته باشید، هتل 5 ستاره چمران را برای اقامت انتخاب کنید، هتل چمران با 30 طبقه و 109 متر ارتفاع به‌عنوان مرتفع‌ترین هتل شیراز شناخته می‌شود. هتل چمران در سال 1389 با ظاهری لوکس و مدرن فعالیت خود را آغاز نمود و از همان سال‌های اولیه فعالیت تا به امروزه، موردتوجه گردشگران قرارگرفته است.

واحدهای اقامتی هتل

هتل چمران حدود 180 باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی کامل در خود جای‌داده است. اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که در طبقات بالایی هتل قرارگرفته‌اند، چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی را پدید آورده‌اند که بدون شک لذت اقامت را دوچندان می‌کند.

واحدهای اقامتی هتل چمران شامل اتاق‌های یک‌تخته تا چهار تخته است؛ اما اگر می‌خواهید در فضایی وسیع و دل‌باز اقامت داشته باشید، سوئیت‌های شیک با فضایی بزرگ‌تر مناسب شما خواهد بود.

همه واحدهای اقامتی هتل چمران از خدمات و امکانات یکسانی برخوردار هستند ازجمله آن‌ها می‌توان به یخچال، تلویزیون، مبلمان، میزتحریر، چای‌ساز، مینی بار (با هزینه)، صندوق امانات، کارت هوشمند اتاق، سیستم اطفا حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و… اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل

با رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز مثل هتل چمران، لذت اقامت واقعی هتل‌های 5 ستاره را تجربه خواهید کرد. این هتل با ارائه امکانات ورزشی کامل اقامتگاه ایده‎آلی برای ورزشکاران خواهد بود. مجموعه ورزشی هتل چمران شامل استخر، سونا، جکوزی و باشگاه بدنسازی با امکانات ورزشی مجهز می‌باشد. در کنار امکانات ورزشی، مسافران می‌توانند از خدمات ماساژ و اسپا نیز استفاده نمایند.

رستوران‌های متنوع و باکیفیت هتل چمران از محبوب‌ترین بخش‌های هتل است. فرقی ندارد طرفدار غذاهای ایرانی هستید یا فرنگی یا حتی غذاهای فست‌فودی، رستوران‌های مجلل و متنوع هتل چمران با بهترین غذاها پاسخگوی شما خواهند بود. در طبقه بیست‌وپنجم هتل چمران می‌توانید طعم واقعی غذاهای ایتالیایی را در فضایی مدرن تجربه کنید.

از دیگر امکانات هتل 5 ستاره چمران می‌توان به کافی‌شاپ، فروشگاه و غرفه، سالن همایش، سالن تشریفات، اتاق جلسه، آرایشگاه مردانه، صندوق امانات، خدمات ویژه معلولین، لاندری، پارکینگ، اینترنت و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل

با عبور از بلوار چمران، ساختمان لوکس هتل چمران نگاه هرکسی را به خود جلب می‌کند. این هتل در کنار تمامی امکانات رفاهی عالی، از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شیراز را آسان می‌سازد.

هتل زندیه، هتل سنتی لوکس در شیراز

هنگام رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز یکی از بهترین هتل‌هایی که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید، هتل زندیه است. هتل 5 ستاره زندیه به هتل سنتی لوکس شناخته می‌شود. شاید وجود هتلی سنتی درعین‌حال لوکس کمی عجیب به نظر برسد؛ اما هتل زندیه با طراحی زیبا به سبک معماری سنتی ایرانی و امکانات رفاهی مدرن به‌عنوان هتل سنتی و لوکس معرفی می‌شود.

هتل زندیه در سال 1394 در یکی از بهترین مناطق شهر شیراز فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود. این هتل 5 ستاره با ساختمانی زیبا و متفاوت، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شیراز محسوب می‌شود.

واحدهای اقامتی هتل

هتل زندیه در 3 طبقه دارای 72 واحد اقامتی شیک و مجهز است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل زندیه با خدمات و امکانات فوق‌العاده عالی، اقامت راحت و آرامی را به ارمغان می‌آورند.

اگر هدفتان از سفر به شیراز، سفر کاری است، توصیه می‌شود زمان رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز، اتاق‌های بیزینسی را برای اقامت انتخاب کنید. واحدهای اقامتی بیزینسی هتل زندیه، مجهز به میز کار، کامپیوتر، اسکنر و پرینتر هستند.

یکی از پرطرفدارترین واحدهای اقامتی هتل زندیه، سوئیت‌های زندیه هستند. این واحدهای اقامتی علاوه بر طراحی شیک و مجلل به مجموعه تاریخی زندیه مشرف هستند.

هتل زندیه شیراز خدمات و امکانی نظیر مبلمان، یخچال، تلویزیون، صبحانه، میزتحریر، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی و… در واحدهای اقامتی خود فراهم کرده است.

امکانات عمومی هتل

هتل زندیه به‌عنوان هتل 5 ستاره امکانات بسیار خوبی را برای مهمانان خود تدارک دیده است. اگر با ماشین شخصی به شیراز سفر کرده‌اید، وجود پارکینگ در محل اقامت از موارد مهم برای شما خواهد بود. با رزرو بهترین هتل‌های 5 ستاره شیراز مثل هتل زندیه دیگر دغدغه جای پارک امن نداشته باشید. این هتل پارکینگ را به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید، اقامت در هتل زندیه همراه با وعده صبحانه است؛ اما تهیه دیگر وعده‌های غذایی بر عهده خود مهمانان می‌باشد. البته نگران نباشید، به‌جرئت می‌توان گفت در هتل زندیه گرسنه نخواهید ماند چراکه دو رستوران کلاسیک و سنتی هتل با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، دریایی و… از مهمانان پذیرایی خواهند کرد.

از دیگر امکانات برتر هتل زندیه می‌توان به امکانات تفریحی و ورزشی مثل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن بدنسازی مجهز و همچنین امکانات عمومی مانند لابی، نمازخانه، صندوق امانات، کافی‌شاپ، سالن صبحانه خوری، سالن همایش و کنفرانس، کافی‌نت، خشکشویی، اینترنت و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل

هتل زندیه در بافت تاریخی شهر شیراز واقع‌شده است. مسافرانی که هتل زندیه را برای اقامت انتخاب کرده‌اند تنها با کمی پیاده‌روی، به جاذبه‌های مهم شیراز مانند ارگ کریم‌خان زند، مسجد وکیل، حمام وکیل و… دسترسی خواهند داشت.

هتل هما، با نیم‌قرن تجربه

هتل هما شیراز با نیم‌قرن سابقه درزمینهٔ هتلداری، یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های 5 ستاره شیراز است. این هتل در دهه 40 شمسی با معماری مدرن و شیک با نام هتل کوروش فعالیت خود را آغاز نمود و پس از انقلاب با نام هتل هما به گروه هتلداری هما پیوست.

بااینکه سال‌های زیادی از تأسیس هتل هما می‌گذرد، اما خبری از امکانات قدیمی در این هتل نیست؛ چراکه این هتل در سال‌های اخیر به‌منظور نوسازی تجهیزات و ارتقا سطح کیفیت خدمات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت، پس نگران قدیمی بودن هتل نباشید.

هتل های 5 ستاره شیراز

واحدهای اقامتی هتل

ممکن است هنگام رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز گزینه‌هایی زیادی برای انتخاب داشته باشید؛ اما واحدهای اقامتی هتل هما با ارائه خدمات و امکانات عالی، توانسته امتیاز بالایی از سوی مسافران بگیرد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هما با متراژ و ظرفیت‌های گوناگون، مناسب اقامت‌های انفرادی و دسته‌جمعی می‌باشد. برخی از واحدهای اقامتی هتل هما، دارای چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی از فضای سرسبز هتل و کوه‌های اطراف شیراز می‌باشد.

اگر دوست دارید در فضایی دل‌باز و شیک اقامت داشته باشید، بهتر است سوئیت‌های هتل هما را برای اقامت انتخاب کنید زیرا سوئیت‌های این هتل نسبت به اتاق‌ها از فضایی وسیع‌تر و مجلل‌تر برخوردار هستند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز باید آن را در نظر بگیرید، خدمات و امکانات رفاهی واحدهای اقامتی هتل موردنظر است. هتل هما به‌عنوان 5 ستاره امکانات بسیار خوبی نظیر مبلمان، یخچال، صبحانه، تلویزیون، میزتحریر، کمد لباس، اینترنت، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی فرنگی و… برای مهمانان خود فراهم کرده است.

امکانات عمومی هتل

معمولاً هتل‌های مطرح و باسابقه از امکانات رفاهی کاملی برخوردار هستند اما بااین‌حال توصیه می‌شود قبل از رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز امکانات هتل را موردبررسی قرار دهید.

مسافران با اقامت در هتل هما از امکانات تفریحی و ورزشی بسیار خوبی بهره‌مند خواهند شد به‌طوری‌که اگر یک روز از سفرشان را بخواهند در هتل سپری کنند، با امکانات تفریحی هتل مثل استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، زمین‌بازی و پارک کودک می‌توانند ساعت‌ها خود را سرگرم کنند.

اگر با وسیله نقلیه شخصی به شیراز سفر کرده‌اید، هنگام رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز، به وجود پارکینگ در محل اقامت توجه داشته باشید؛ چراکه در شهرهای بزرگ مثل شیراز جای پارک امن از مهم‌ترین دغدغه مسافران است. هتل هما جهت رفاه حال مسافران، پارکینگی با ظرفیت 130 خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده است.

هتل هما دارای رستوران‌های متنوعی است که هرکدام در فضایی متفاوت، تجربه خوشایندی را برای مسافران رقم می‌زنند. یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های هتل هما، رستوران پرنیان است که کیفیت عالی غذاها موجب شده انتخاب بسیاری از مهمانان باشد.

از دیگر امکانات هتل هما می‌توان به کافی‌شاپ، فروشگاه و غرفه، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، اتاق عقد، سالن همایش و کنفرانس، سالن آمفی‌تئاتر، تالار عروسی، اینترنت و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل

فرقی ندارد هدفتان از سفر به شیراز تفریح است یا سفر کاری، درهرصورت توصیه می‌شود، قبل از رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز به موقعیت مکانی هتل توجه داشته باشید. هتل هما با موقعیت مکانی بسیار عالی دسترسی به جاذبه‌های تاریخی شیراز را آسان می‌سازد.

هتل بزرگ، مجلل‌ترین هتل 5 ستاره شیراز

هنگام رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز، هتل بزرگ با معماری فوق‌العاده زیبا و لوکس توجه شما را به خود جلب می‌کند. این هتل 5 ستاره در 14 طبقه بر فراز کوه‌های شمال شرقی شیراز واقع‌شده است. از آنجایی هتل بزرگ در نزدیکی دروازه قرآن قرارگرفته است، برخی از افراد آن را به هتل دروازه قرآن می‌شناسد. اگر در سفر به شیراز به دنبال اقامتی بی‌نظیر هستید، با رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز مثل هتل بزرگ اقامت خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

هتل های 5 ستاره شیراز

واحدهای اقامتی هتل

هتل بزرگ شیراز در 14 طبقه حدود 160 باب واحد اقامتی شیک و مجهز در خود جای‌داده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتی در طبقات هفتم تا دوازدهم پراکنده‌شده‌اند. واحدهای اقامتی واقع در طبقات بالایی، ضمن امکانات رفاهی بی‌نظیر، دارای چشم‌اندازِ تماشایی شهر می‌باشند.

هتل هما به‌عنوان هتل 5 ستاره رده‌بالا هر آنچه که مسافران برای اقامت راحت و خاطره‌انگیز نیاز داشته باشند، فراهم نموده است. واحدهای اقامتی هتل هما به امکانی مثل یخچال، تلویزیون، مبلمان، صبحانه، میزتحریر، کمد لباس، اینترنت، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و… مجهز هستند.

امکانات عمومی هتل

هتل بزرگ با امکانات فوق‌العاده نه‌تنها بهترین هتل 5 ستاره شیراز، بلکه یکی از بهترین هتل‌های ایران شناخته می‌شود. این هتل دارای رستوران‌های شیک و مجللی است که در آن بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. یکی از خاص‌ترین رستوران‌های این هتل، رستوران گردان واقع در طبقه سیزدهم است که موردتوجه مهمانان قرارگرفته.

از بهترین امکانات هتل 5 ستاره بزرگ شیراز می‌توان به مجموعه آبی، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا، فروشگاه، آرایشگاه زنانه و مردانه، سالن همایش و کنفرانس، اتاق جلسه، اتاق عقد، کافی‌نت، بیلیارد و فوتبال دستی، کافی‌نت، پارکینگ، اینترنت و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل

هتل بزرگ در ورودی شمالی شهر شیراز و در چند قدمی دروازه قرآن واقع‌شده است. مسافرانی که به هدف تفریح و شیراز گردی سفر کرده‌اند، می‌توانند با خیال راحت این هتل را برای اقامت انتخاب کنند؛ زیرا این هتل دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری شیراز فراهم می‌کند.

رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز با ایران هتل آنلاین

هتل‌های 5 ستاره شیراز طرفداران زیادی دارد و همین موضوع باعث شده در زمان‌های پر سفر، ظرفیت هتل‌های 5 ستاره به‌سرعت تکمیل شود. پس چنانچه قصد رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز دارید، می‌توانید در سایت ایران هتل آنلاین تنها با چند کلیک، هتل دلخواه خود را رزرو کنید.

جمع‌بندی

شهر توریستی شیراز به دلیل حال‌وهوای عرفانی و بی‌مثالش، از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری کشورمان بشمار می‌رود. در این شهر هتل‌های گوناگونی بناشده، اما اگر به دنبال اقامتی لاکچری و متفاوت هستید، با رزرو هتل‌های 5 ستاره شیراز خاطره خوشی را تجربه کنید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)