هتل بیلتمور تفلیس
هتل بیلتمور تفلیس

هتل بیلتمور تفلیس ، تجربه ای از یک هتل لوکس | Tbilisi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل بیلتمور تفلیس

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هتل بیلتمور تفلیس آشنا خواهیم کرد. در ادامه ما اطلاعاتی از این هتل به همراه تصاویر و امکان رزرو اتاق را برای شما آورده ایم. پس با ما همراه باشید.

هتل بیلتمور تفلیس

تفلیس ، شهری زیبا و تاریخی با جاذبه های متعدد و دیدنی بسیار، پایتخت کشور گرجستان است. این شهر زیبا و خوش آب و هوا به دلیل نزدیکی به ایران یکی از مقاصد گردشگری محبوب در میان ایرانیان است که با انواع سلیقه ها و بودجه ها منطبق است. اگر می خواهید اقامتی بی نظیر در یک هتل لوکس را تجربه کنید، هتل بیلتمور تفلیس (Biltmore Hotel Tbilisi) قطعا یکی از بهترین گزینه ها است.

هتل بیلتمور تفلیس

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


ساختمان IMELI واقع در خیابان روستاولی، نمونه ای از سبک کلاسیک سوسیالیستی است که بین سال های 1934 و 1938 با طراحی معمار اهل شوروی به نام الکسی چوسف (Alexey Shchusev) ساخته شده بود تا شعبه تفلیس موسسه مارکس-انگلس-لنین را تشکیل دهد.

هتل بیلتمور تفلیس

طراحی این معمار پیچیده است و شامل جزئیات و ویژگی های ساختارگرایی و کلاسیک است. نمای بیرونی و طراحی داخلی ساختمان به طور عمده با کارهای فلزی و چوبی انجام شده است و همچنین از سنگ های طبیعی از خود گرجستان و سنگ مرمر نیز استفاده شده است.

در سال 1986 این ساختمان به عنوان میراث معماری نامگذاری شد. پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی، این ساختمان محل مؤسسات دولتی مختلف، از جمله پارلمان گرجستان، دادگاه قانون اساسی گرجستان و اداره کمیسیون مرکزی انتخابات بود.

هتل بیلتمور تفلیس

اولین قانون اساسی گرجستان پس از فروپاشی شوروی نیز در 25 آگوست سال 1995 نیز در این محل به تصویب رسید. در حال حاضر این ساختمان هتل پنج ستاره بیلتمور (Biltmore Hotel Tbilisi) است.

هتل بیلتمور تفلیس

هتل بیلتمور تفلیس یا هتل بالتیمور در مرکز شهر و منطقه تاریخی تفلیس قرار گرفته است و دسترسی بسیار عالی به جاذبه های دیدنی و تاریخی این شهر دارد. این هتل جز 20 هتل برتر تفلیس شناخته شده است و همچنین با عنوان 10 امین هتل اسپا برتر و 23 امین هتل برتر و لوکس تفلیس نیز در لیست قرار گرفته است.

هتل بیلتمور تفلیس

می توان گفت هزینه اقامت در این هتل گران است و هزینه ارزیابی شده بین 200 تا 480 دلار می باشد. گرچه هزینه اقامت بالاست اما امکانات این هتل سفری بی نظیر و به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

از طریق لینک زیر می توانید اتاق خود را رزرو کنید؛

The Biltmore Hotel Tbilisi, 29 Shota Rustaveli Ave, Tbilisi, Georgia

آدرس و موقعیت

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨