تصاویری زیبا از منطقه بیکوز استانبول ، ترکیه | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

منطقه بیکوز استانبول

اگر از تورهای استانبول برای سفر به این شهر زیبا و دوست داشتنی رزرو کرده اید در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با منطقه بیکوز استانبول آشنا خواهیم کرد در ادامه با ما همراه باشید.

استانبول شهری زیبا ، با آثار فرهنگی بسیار غنی. هر گوشه ای از این شهر رنگارنگ زیبایی خاص خود را دارد و در هر محله شما رنگ های مختلف، کافه های دنج و زیبا و مکان های تاریخی بی نظیر را خواهید یافت. استانبول زیبا آنقدر دیدنی های زیادی دارد که اگر بارها به آن سفر کرده باشید باز هم در سفر بعدی تان برایتان تازگی دارد و مکان های جدیدی را به شما پیشنهاد می دهد. منطقه بیکوز استانبول که در ادامه با آن آشنا می شویم، یکی از منطقه های محبوب و بسیار زیبای این شهر محسوب می شود.

منطقه بیکوز (Beykoz) یک منطقه ساحلی در شمال تنگه بسفر، در جوار دریای سیاه و در بخش آسیایی استانبول میباشد که در سالیان اخیر به قسمت مرفه نشین و لوکس استانبول تبدیل شده است. این منطقه که نزدیک پل بغاز یا همان پل تنگه بسفر قرار دارد نمای بسیار زیبایی از استانبول دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این منطقه یکی از دلپذیرترین و صلح آمیزترین مناطق استانبول است که فضای سبز آن همچنان دست نخورده باقی مانده است. و داری یک جنگل و بیشه به نام جنگل بیکوز استانبول است. در حال حاضر این منطقه یکی از سرسبزترین و خوش آب و هوانرین مناطق استانبول است. پارک جنگلی و بیشه بیکوز یکی از بهترین مکان ها برای تفریح و صرف یک صبحانه لذیذ است، رستوران ها و کافه های بسیاری در این جنگل وجود دارد و مردم بسیاری آخر هفته ها به آنجا می روند.

جالب است بدانید از آنجایی که این منطقه درست در مقابل مناطق لوکس و مرفه نشین بخش اروپایی چون ببک، ساریر و زکریاکوی قرار گرفته است، بسیاری از ثروتمندان ساکن در بخش اروپایی، در منطقه بیکوز نیز ویلا دارند و تابستان ها به دلیل سرسبزی این منطقه به ویلاهایشان در بیکوز می روند.

منطقه بیکوز استانبول
منطقه بیکوز استانبول

در کنار ساحل برخی از گران ترین خانه های این شهر قرار دارند و بسیاری از سیاستمداران و افراد مشهور ترکیه در اینجا ویلا دارند. عطر دریایی که از بسفر بیرون می آید، مردم ماهیگیر و کشتی های عظیم عبوری باعث شده جای تعجبی نباشد که رستوران ها و کلوپ های شبانه در ساحل بیکوز فراوان باشند.

مرکز این منطقه همچنین دارای دهکده ای است که دارای ساختمانهای کوچک و قدیمی است، بسیاری از آنها به جای بلوک های آپارتمانی، به ویژه در تپه ها که از سمت سواحل بالا می روند، خانه ویلایی دارند.

جاذبه های مهم منطقه بیکوز 

  • قلعه آنادولو استانبول
  • کاخ خدیو
  • کاخ کوچوک سو استانبول

در ادامه تصاویر بیشتری از این منطقه سرسبز و زیبا در استانبول را برای شما آورده ایم.

منطقه بیکوز استانبول
منطقه بیکوز استانبول

منطقه بیکوز استانبول
منطقه بیکوز استانبول

منطقه بیکوز استانبول
منطقه بیکوز استانبول

منطقه بیکوز استانبول
منطقه بیکوز استانبول

منطقه بیکوز استانبول
منطقه بیکوز استانبول

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨