جاهای دیدنی کوالالامپور
جاهای دیدنی کوالالامپور

جاهای دیدنی کوالالامپور ، مالزی | Kuala Lumpur

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاهای دیدنی کوالالامپور

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره جاهای دیدنی کوالالامپور صحبت خواهیم کرد. پس برای آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور در ادامه با ما همراه باشید.

کوالالامپور، پایتخت پر جنب و جوش مالزی، یک شهر پویا است و دارای مراکز خرید مدرن، ساختمان های تاریخی استعماری، مناظر طبیعی زیبا، هنر اصیل و چشم انداز چشمگیر با برج های دوقلوی پتروناس است.

کوالالامپور، به شدت تحت تاثیر سنت های چینی است و ترکیبی از تمام فرهنگ های آسیایی را در خود دارد، و به عنوان یک مکان پویا و متنوع برای سفر و کشف کردن شناخته می شود. از موزه های شلوغ تا باغ های ایده آل، همه در انتظار شماست. در ادامه بهترین چیزهایی که در کوالالامپور باید انجام دهید و از آنها دیدن کنید را به شما معرفی می کنیم.

اگر قصد رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور را دارید میتوانید با خیال راحت بلیط مد نظر خود را از رزرواسیون فلایتیو رزرو کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


برج های دوقلوی پتروناس – Petronas Twin Towers

نقطه عطف کوالالامپور، برج های دوقلوی پتروناس (KLCC) بلندترین سازه ها در نوع خود در جهان هستند. این آسمان خراش های 88 طبقه در سال 1992 ساخته شده و معمار آرژانتینی سزار پلی آنها را در قالب یک سبک پست مدرن طراحی کرده است که هدف آن ساختن نماد قرن بیست و یکم برای شهر بوده است. این برج ها محل مرکز خرید بسیار بزرگ Suria KLCC هستند و همچنین دارای یک عرصه تماشا هستند که در طبقه 86 ام قرار دارد که مناظری بی نظیر از این شهر سرزنده را به شما نشان می دهد.

جاهای دیدنی کوالالامپور
جاهای دیدنی کوالالامپور

میدان مرداکا – Merdeka Square

میدان مرداکا میدان استقلال در کوالالامپور است که نشانه برجسته ای برای مالزی است زیرا در اینجا بود که پرچم مالزی برای اولین بار در نیمه شب 31 اوت 1957 بالا برده شد. همچنین اینجا محل نمایش هایی است که هر سال به افتخار این استقلال برگزار می شود، پرچم های کشور مشتاقانه بالا برده می شود و آهنگ های وطن پرستانه توسط خواننده های مختلف اجرا می شود.

جاهای دیدنی کوالالامپور
جاهای دیدنی کوالالامپور

ساختمان سلطان عبدالصمد – Sultan Abdul Samad Building

با یک پیاده روی دو دقیقه ای از میدان مردکا به ساختمان سلطان عبدالصمد می رسید، یک ساختار اضافه شده که وزارت اطلاعات، ارتباطات و فرهنگ مالزی آن را در اختیار دارد. برج ساعت در اینجا که به عنوان “بیگ بن مالزی” نامگذاری شده است، بین سالهای 1894 و 1896 ساخته شده است، زمانی که این شهر تحت حکومت بریتانیا بود. جالب است که این ساختمان های تاریخی قدیمی، به طرزی عالی با دیگر آسمان خراش های مدرن منطقه هماهنگ شده اند.

جاهای دیدنی کوالالامپور
جاهای دیدنی کوالالامپور

بازار مرکزی – Central Market

بازار مرکزی کوالالامپور مرکزی فعال در خیابان های شهر کوالالامپور شناخته می شود که نه تنها مرکز خرید، بلکه مرکز هنر، فرهنگ و صنایع دستی نیز می باشد. این بازار با فضای جذاب و اتمسفر عالی دارای بیش از 100000 فوت مربع فضای فروشگاهی دارد و همچنین دارای یک فضای باز بزرگ برای اجرای نمایش های فرهنگی و جشن ها است. همه چیز از ماسک های سنتی تا خوردنی های مالایی را می توانید از اینجا بخرید، علاوه بر آن جشن هایی هر ماه در اینجا برگزار می شود مانند فستیوال فرهنگی میانه پاییز که در پاییز برگزار می شود. از این بازار بازدید کنید و با شرکت در این فستیوال ها، با فرهنگ کوالالامپور و مردم آن آشنا شوید.

جاهای دیدنی کوالالامپور
جاهای دیدنی کوالالامپور

جالان آلور – Jalan Alor

جالان آلور خیابانی است که به عنوان بازاری شبانه در کوالالامپور معروف است. گاهی اوقات به عنوان خیابان غذایی جالان آلور شناخته می شود، این مکان سرزنده و پر جنب و جوش جایی است که در آن شما می توانید انواع شگفتی های آشپزی و غذاها را پیدا کنید و حتما ظروف نودل چینی با گوشت و غذاهای دریایی را در نظر بگیرید. این خیابان غذایی فقط در شب باز می شود. بستنی نارگیلی چیزی است که حتما باید امتحان کنید. مراقب اتومبیل هایی که گاهی رد می شوند باشید.

جاهای دیدنی کوالالامپور
جاهای دیدنی کوالالامپور

آکواریوم کوالالامپور – Aquaria KLCC

آکواریوم کوالالامپور در طبقه ی پایین مرکز تفریحی کوالالامپور واقع شده است و به عنوان یکی از بزرگترین آکواریوم های دنیا شناخته می شود. در این آکواریوم بیش از 150 گونه ی دریایی زندگی می کنند و شما می توانید با گذر از تونل آبی، شاهد شنای کوسه ها و انواع ماهی های کمیاب باشید. انواع لاک پشت های غول پیکر را نیز در این آکواریوم خواهید دید. در ادامه می توانید شاهد غواصی با کوسه ها و غذا دادن به آن ها نیز باشید و یکی از بهترین آکواریوم ها را ببینید.

جاهای دیدنی کوالالامپور
جاهای دیدنی کوالالامپور

غارهای باتو کوالالامپور – Batu Caves

غارهای باتو خارج از کوالالامپور و در حومه‌ی سلانگور قرار گرفته‌اند. «غارهای باتو» که به نام «غار میمون‌ها» نیز معروف است، یکی از اماکن مقدس هندوها است که از پله‌های فراوان و چشم‌اندازی زیبا برخوردار است. مجسمه بزرگی از الهه‌ای هندو و چند معبد کوچک در جوار این غارها نیز وجود دارد. درون غارها مملو از نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و تندیس‌های هندو است. اگر به این مکان دیدنی رفتید، همراه خود بادام زمینی و موز ببرید تا به میمون‌هایی که به استقبال شما می‌آیند، بدهید.

جاهای دیدنی کوالالامپور
جاهای دیدنی کوالالامپور

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨