تپه پیر لوتی استانبول
تپه پیر لوتی استانبول

تپه پیر لوتی ، چشم اندازی بی نظیر از استانبول | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تپه پیر لوتی استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره تپه پیر لوتی استانبول صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این مکان محبوب در استانبول در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید استانبول شهری است افسانه ای و زیبا و به خاطر زیبایی و جذابیت بیش از اندازه اش نه تنها در میان ایرانیان بلکه در میان تمام مردم جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این شهر زیبا و پر جنب و جوش با تعداد بی شمار کافه ها و رستوران ها و محله های رنگارنگ و سرسبز و همچنین آثار تاریخی منحصر به فرد به جامانده از عثمانی مقصدی بی نظیر برای سفر کردن است.

یکی از جاهای دیدنی و پرطرفدار در این شهر زیبا تپه پیر لوتی استانبول (Pierre Loti) است که از محبوبیت بالایی در میان مردم محلی استانبول برخوردار است و همچنین به خاطر منظره و ویو فوق العاده ای که از شهر استانبول می توان داشت، این تپه با وجود کافه ها و خوردن یک چای داغ با منظره ای عالی یکی از مکان های پرطرفدار در بین توریست ها نیز می باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تپه پير لوتي استانبول كه در يكي از نقاط تاريخی و فرهنگی استانبول واقع شده است، هم به عنوان يك تی گاردن (باغ و چایخانه) و هم به عنوان محل اقامت رمان نویس فرانسوی با همین نام شناخته می شود.

محیط متضاد این مکان نمی تواند برجسته تر از این باشد – در پایین تپه پیر لوتی استانبول ، مسجد ایوب سلطان (Eyüp Sultan) ، یکی از مهمترین مکان های زیارتی در ترکیه قرار دارد، جایی که یکی از همراهان پیامبر (ص) بعد از محاصره ناموفق عربستان در قسطنطنیه در قرن هفتم در آنجا دفن شده است.

تپه پیر لوتی استانبول
تپه پیر لوتی استانبول

امروزه تپه پیر لوتی استانبول خود یک مکانی است در بالای یک تپه گورستانی که پوشیده از سنگ قبرهای مرمری است و با درختان سرو احاطه شده است. این تپه مکانی فوق العاده برای نوشیدن یک چای داغ یا شیر ثعلب داغ در فصل سرد سال و یا فصول دیگر و لذت بردن از منظره بی نظیر شهر استانبول از بالا است.

تپه پیر لوتی استانبول

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨