بهترین کشورها برای مهاجرت کدامند ؟ ☀️

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین کشورها برای مهاجرت

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست بهترین کشورها برای مهاجرت را به شما معرفی خواهیم کرد. برای آشنایی با کشورهای منتخب و پیشرو در زمینه مهاجرت در ادامه با ما باشید.

«مهاجرت» در مفهوم مدرن به حرکت و کوچ افراد از یک ملیت- کشور به کشور دیگر، که در آنجا شهروند نیستند، محسوب می‌شود. مهاجرت به‌طور ضمنی به اقامت درازمدت با مهاجرت اطلاق می‌شود. توریست ها و بازدید کنندگان موقتی و کوتاه مدت به‌عنوان مهاجر شناخته نمی‌شوند.

امروزه بسیاری از مردم جهان در حال مهاجرت به کشورهای پیشرفته تر برای داشتن زندگی راحت تر هستند. موضوع مهاجرت اخیرا در ایران بسیار داغ است و بسیاری از نیروهای جوان و تحصیلکرده در حال برنامه ریزی برای مهاجرت هستند. به این موضوع توجه کنید که مشکلات اقتصادی و اجتماعی در همه جای دنیا وجود دارد بنابراین با برنامه ریزی دقیق و اهداف درست در این راه قدم بردارید.

زمانی که به مهاجرت فکر می کنیم اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که کجا و کدام کشورها برای مهاجرت بهتر هستند، ما لیستی از بهترین کشورها برای مهاجرت را برای شما فراهم کرده ایم. البته که این لیست طبق بررسی های همه جانبه سازمان های مورد نظر تهیه شده و تمامی معیارها در انتخاب آنها در نظر گرفته شده است و شما باید با توجه به هدف خود برای مهاجرت، بهترین مقصد را انتخاب کنید و در این زمینه تحقیقات کافی را انجام دهید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


Australia – استرالیا

استرالیا مقصدی دوست داشتنی برای بریتانیایی ها است که به دنبال رفتن به خارج از کشور هستند، اما همچنین مهاجران بسیاری از کشورهای دیگر به خاطر آب و هوای فوق العاده خود، سبک زندگی لذت بخش و کیفیت عالی زندگی ، به خود جذب می کند. جای تعجب نیست که سه شهر بزرگ استرالیا – پرت، آدلاید و ملبورن – به عنوان بعضی از سرزنده ترین شهرهای جهان شناخته می شوند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

Mexico – مکزیک

مکزیک یک مقصد مورد علاقه در بین بازدید کنندگان و مهاجران است، و به نظر می رسد که برای مدت ها همینطور باقی مانده است. بعد از همه این ها، هزینه پایین زندگی و آب و هوای گرم (بسته به جایی که شما زندگی می کنید، البته) باعث می شود که کنار گذاشتن آن سخت شود. به علاوه فرهنگ صلح آمیز مکزیک را به یکی از بهترین مکان های جهان برای ایجاد یک خانواده تبدیل می کند. مکزیک یکی از مقرون به صرفه ترین مکان ها برای زندگی است.

Iceland – ایسلند

ایسلند فقط دارای لحظه های ناب برای Instagram ، با جذابیت های طبیعی فوق العاده و چشم اندازهای تصویری کامل، نیست بلکه با توجه به شاخص جهانی صلح 2017، ایسلند یک مکان فوق العاده مسالمت آمیز برای زندگی است . در حقیقت، خطرات امنیتی در ایسلند “غیر قابل توجه” در نظر گرفته می شوند (همانطور که در بسیاری از کشورهای دیگر اروپای شمالی نیز چنین است مانند فنلاند).

بهترین کشورها برای مهاجرت

Canada – کانادا

برای کسانی که میخواهند به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنند و راحتی و امنیت از همه چیز مهم تر باشد، کانادا جای مناسبی است. همانند ایسلند، کانادا به عنوان یکی از مسالمت آمیز ترین کشورهای جهان شناخته شده است و علاوه بر این، دارای سه شهر است که به عنوان سرزنده ترین شهرهای جهان شناخته می شوند و  عبارتند از کلگری، تورنتو و ونکوور. ونکوور یکی از شهرهای فوق العاده سرزنده است.

Finland – فنلاند

اگر آرامش و صلح در کانادا و ایسلند برای شما کافی نیست و شما در مورد امنیت شخصی خودتان نگران هستید! نمیتوانید جایی بهتر از فنلاند پیدا کنید. فنلاند، امن ترین کشور در جهان است ! همچنین فنلاند دارای یکی از شهرهای پرطرفدار و سرزنده دنیا در پایتخت خود است، هلسینکی.

بهترین کشورها برای مهاجرت

Norway – نروژ

نگران نباشید، ورودی های نوردیک خیلی زود پر خواهند شد (برای کسانی که آب و هوای سرد را دوست ندارند)، اما نروژ بسیار سرزنده، امن و شهوت انگیز است. بله، نروژ، به همان اندازه ای که امن است، شهوت انگیزترین کشور جهان نیز است!

Germany – آلمان

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت آلمان است اما آلمان مراحل بسیار سخت برای اقامت دائم، با شهر پایتخت مدرن، و مقصد های شگفت انگیز خود، دارد. هامبورگ، در بخش شمالی کشور، یکی از پرطرفدارترین و سرزنده ترین شهرهای جهان محسوب می شود و معماری شهر مونیخ نفس گیر است.

بهترین کشورها برای مهاجرت

New Zealand – نیوزیلند

اگر شما به اروپا فکر نمی کنید، نظرتان در مورد یک کشور در طرف دیگر جهان چیست ؟ محیط زیست طبیعی نیوزیلند بی نظیر است و میراث پروردگار حلقه ها برای برخی افراد به اندازه کافی جذاب است.

Malaysia – مالزی

برای مهاجران مسلمان که به دنبال مکان ایده آل برای زندگی هستند، مالزی باید در لیست کوتاه قرار گیرد، چرا که به عنوان بهترین مقصد مسافران مسلمان شناخته شده است. این به این معنی است که 60 درصد جمعیت به عنوان مسلمان شناخته می شوند. علاوه بر این فوق العاده زیبا است و غذاهای زیادی از گزینه های حلال دارد! چه چیز آن را نمی توان دوست داشت؟

بهترین کشورها برای مهاجرت

Namibia – نامیبیا

برای تغییر گام های خود و تغییر قاره، چرا نامیبیا (کشوری در جنوب آفریقا) را در نظر نمی گیرید؟ به طور خاص، شهر ویندهوک، یکی از ارزان ترین شهرها در جهان انتخاب شده است. به علاوه، Namibia دارای چشم اندازهای بیابانی جادویی و حیات وحش متنوع است که برخی ممکن است بگویند برای خانواده سلطنتی مناسب است! نامیبیا زیبایی های طبیعی خیره کننده ای دارد.

Costa Rica – کاستاریکا

در نهایت ،کاستاریکا ، شادترین کشور در جهان است. کاستاریکا به عنوان یکی از کشورهای دوستدار محیط زیست جهان یکی از کشورهای مورد علاقه مهاجران دوستدار طبیعت است. همچنین به خاطر هیچ رفتار تبعیض آمیز با بچه ها عالی است، و در کنار مکزیک به عنوان یکی از مکان های برتر در جهان برای ایجاد یک خانواده رتبه بندی شده است.

بهترین کشورها برای مهاجرت

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

ترجمه: الناز سعادتی



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨