خرید تور اروپا
خرید تور اروپا

برای خرید تور اروپا به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

نکات مهم در خرید تور اروپا

در این مقاله از مقالات آموزشی وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره نکات مهم در هنگام خرید تور اروپا سخن خواهیم گفت . پس اگر قصد سفر به اروپا را دارید با ما همراه باشید تا نکات لازم برای رزرو تور اروپا را بدانید

متقاضیان خرید تور اروپا همیشه دغدغه‌هایی مثل هزینه‌های گزاف اقامت، شرایط اخذ ویزا، گروهی و یا انفرادی بودن تور، ضمانت نامه‌های بانکی و نامناسب بودن هتل محل اقامت را دارند. ما در این مطلب نکاتی را به شما گوشزد می‌کنیم که با خواندن آن یکبار برای همیشه از شر این دغدغه‌ها خلاص می‌شوید. برای خرید تور اروپا نکات زیر را در نظر داشته باشید

خرید تور اروپا
خرید تور اروپا

1- شرایط اخذ ویزا ؛ به دنبال خرید تور گروهی باشید!

 

قبل از هرچیز، این نکته را در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان مقصد اول خودتان به اروپا را به هیچ عنوان کشورهای فرانسه، آلمان، اتریش و هلند قرار ندهید! این کشورها در حال حاضر سخت ترین شرایط ویزایی ممکن را برای متقاضیان ایرانی دارند. اگر قصد سفر به این کشورها را دارید، بهتر است این تورها را به صورت گروهی خرید کنید! در تورهای گروهی، ویزا به صورت گروهی اقدام می‌شود و شرایط اخذ ویزا به صورت گروهی بهتر از شرایط اخذ ویزا به صورت انفرادی می‌باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


2- تور گروهی بخریم بهتر است و یا تور انفرادی؟

در این یک مورد، همه چیز به شما بستگی دارد! شما در تورهای گروهی، تور لیدر دارید. تور لیدر وظایف جابجایی در شهر، برگزاری گشت‌های شهری و آپشنال، کمک در پرداخت هزینه‌ها و شناخت اماکن تفریحی و توریستی اشاره کرد. در تورهای گروهی شانس اخذ ویزا حدودا 20% بیشتر از تورهای انفرادی است و لزومی به آشنا بودن زبان کشور مقصد نیست. از پر طرفدارین تورهای گروهی اروپا می‌توان به تور سوئیس، تورمجاستان، تور ایتالیا و تور اسپانیا اشاره کرد.

3- خرید تور ارزان اروپا غیر ممکن نیست!

برای خرید تور اروپا ارزان، باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. زمان سفر شما به کشورهای اروپایی در قیمت آن تاثیرگزار است. به طور مثال اگر قصد دارید در کریسمس به ایتالیا سفر کنید، باید 1500 یورو برای خرید تور هزینه کنید در صورتی که اگر بخواهید در تابستان به این کشور سفر کنید، شاید فقط 600 یورو هزینه کنید! از دیگر نکات مهم خرید تور ارزان اروپا، منطقه هتل محل اقامت شما می‌باشد. هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه کمتری باید به هتل پرداخت کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که لزومی به اقامت در هتل‌های 5 ستاره نیست و شما برای یک سفر اقتصادی بهتر است در هتل‌های 3 ستاره اقامت داشته باشید.

خرید تور اروپا
خرید تور اروپا

4- بهترین زمان سفر به اروپا را باید بدانید

بهترین زمان سفر به اروپا به شما کمک می‌کند که سفر کم هزینه و به صرفه‌ای داشته باشید. شما باید بهترین زمان سفر به کشور مقصدتان را از نظر آب و هوا، هزینه‌ها، خرید و فستیوال و جشنواره‌ها را بدانید. به طور مثال، بهترین زمان سفر به ایتالیا از نظر آب و هوا بهار و پائیز می‌باشد. همچنین در بهار و پائیز در ایتالیا شما هزینه‌ای کمتری برای اقامت خواهید داشت. چرا که در این بازه ‌زمانی توریست کمی به ایتالیا سفر می‌کند.

5- ضمانت نامه‌های بانکی تورهای اروپا ؛ نگران نباشید!

ضمانت نامه بانکی تورهای اروپا از طرف آژانس‌های مسافرتی دریافت می‌شود. علت دریافت ضمانت نامه بانکی برای سفر به اروپا، فقط اعتماد به بازگشت متقاضیان می‌باشد. مبلغ ضمانت نامه‌های بانکی تورهای اروپایی از 60 تا 100 میلیون تومان متغییر می‌باشد و مبلغ دقیق آن براساس شرایط متقاضی تعیین می‌شود. توجه داشته باشید که تاریخ ضمانت نامه بانکی باید برای 2 روز پس از بازگشت از سفر باشد.

خرید تور اروپا
خرید تور اروپا

قبل از خرید تور اروپا، از هرکسی که می‌توانید اطلاعات کسب کنید اما فقط به یک نفر اعتماد کنید! اطلاعاتی که از کارگزاران و آژانس های مسافرتی دریافت می‌کنید، کاملا بررسی کنید و بی گدار به آب نزنید. تعداد کارکنان و محل دفتر آژانس های مسافرتی به هیچ عنوانی تاثیری در اخذ ویزا ندارد. خدمات تور انتخابی تان را بررسی کنید تا در کشور مقصد با مشکلی مواجه نشوید. به هیچ عنوان به دنبال پناهندگی در کشور مقصد نباشید. پناهندگی فقط شرایط را برای مسافران بعدی سخت‌تر خواهد کرد و شما هم به نتیجه‌ای نمی‌رسید! نهال گشت تنها آژانس هواپیمایی در کرج می‌باشد که به صورت تخصصی در زمینه تورهای اروپایی فعالیت می‌کند. در صورتی که تمایل دارید به باشگاه مشتریان 45 هزار نفری نهال گشت بپیوندید، به سایت NahalGasht.com مراجعه کرده و یا با شماره 02633143 تماس بگیرید.

 



 الی گشت    

                تور کیش