هزینه تحصیل در کانادا

هزینه تحصیل در کانادا در مقطع فوق لیسانس 2019

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

در هر دو سال 2018 و 2019 ، کانادا توسط US  News & World Report  به عنوان سومین کشور جهان انتخاب شد. علت این امر تا حد زیادی به دسترسی آن به آموزش ، امید به زندگی بالا (کانادا دارای یک سیستم مراقبت جهانی بهداشت است) و پایین بودن میزان جرم و خشونت است. جای تعجب نیست که بیشتر دانشجویان المللی تصمیم به تحصیل در این کشور و سپس اقدام به اخذ اقامت کانادا می کنند. هزینه تحصیل در کانادا در مقطع فوق لیسانس به دانشگاه انتخابی شما بستگی دارد و می تواند متفاوت باشد. دلایل زیادی برای محبوبیت کانادا بین دانشجوییان بین المللی در تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد. علاوه بر این که دانشگاه های این کشور در بین بهترین دانشگاه های بین المللی قرار دارند، هزینه تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا نیز بسیار ارزان تر از بسیاری از کشور های انگلیسی زبان است.

هزینه تحصیل در کانادا

هزینه های کارشناسی ارشد برای دانشجویان کانادایی

به عنوان یک شهروند کانادایی شما از سرمایه گذاری قابل توجه دولت در آموزش عالی بهره مند خواهید شد. این موضوع هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی را پایین خواهد آورد و تقریبا برابر نصف هزینه تحصیلی است که دانشجویان بین المللی پرداخت می کنند. در سال تحصیلی 2018-19 ، میانگین هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا 7،086 دلار کانادا بود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


دانشگاه شما معمولا این مبلغ را بر اساس شهریه های پرداخت شده برای هر ترم و همچنین هزینه های اداری محاسبه می کند. به این نکته توجه داشته باشید که هر دانشگاه هزینه های خود را تعیین می کند و در دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد. برای مثال متوسط هزینه رشته MBA اجرایی 49,498 دلار کانادا است. بیشتر دوره های کارشناسی ارشد یک یا دوساله هستند. اگر مدت زمان تحصیل کانادا  بیشتر طول بکشد شاید نیاز باشد هزینه اضافی برای تمدید دوره تحصیل خود پرداخت کنید که این هزینه عمولاً کمتر از 1000 دلار کانادا (750 دلار) است. ممکن است دانشگاه هزینه های اضافی را برای خدمات دریافت کند. هزینه ثبت نام و خدمات دانشچویی کاملا متداول است. معمولاً کمتر از 100 دلار کانادا (75 دلار) هزینه دارد. هزینه های دیگر احتمالاً به رشته شما بستگی دارد و می تواند شامل هزینه های استفاده از آزمایشگاه ها و امکانات ورزشی باشد.

دانشگاه های کبک کمی متفاوت تر از سایر مناطق کانادا می باشند و تخفیفی برای شهروندان کبک ارائه می دهند. بدین معنا که دانشگاه های آن دارای سه رده هزینه تحصیلی هستند که دانشجویان بین المللی بیشترین هزینه را پرداخت می کنند. به دنبال آن نرخ پایین تری برای شهروندان کانادایی و تخفیف بیشتر برای ساکنان کبک ارائه می شود.

هزینه های کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی در کانادا

کانادا کشوری است با فرهنگ های چندگانه که از دانشجوییان از سراسر دنیا استقبال می کند. هزینه های کارشناسی ارشد بین المللی در کانادا نسبت به دانشجویان داخلی بیشتر است. به طور متوسط دانشجویان بین المللی دو برابر دانتشجویان داخلی شهریه پرداخت می کنند و با هزینه های معمولی بین 13،000 دلار کانادا و 20،500 دلار کانادا است. گاهی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا شامل هزینه های اضافی نیز می شود. که این موارد شامل هزینه های اجباری برای خدمات اداری و دانشجویی و همچنین هزینه های مربوط به دوره می باشد. هزینه ها معمولاً برای دانشجویان بین المللی بیشتر نخواهد بود. شما بسته به رشته خود ، بین 100 تا 500 دلار کانادا باید پرداخت کنید.

هزینه زندگی در کانادا

هزینه کامل یک دوره کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی شامل هزینه های زندگی و اقامت نیز می شود. اگر قصد تحصیل در یک کشور خارجی را دارید حتما از بودجه کافی خود برای تحصیل و زندگی در آن کشور اطمینان حاصل کنید. به عنوان یک راهنمایی می توان گفت شما باید در حدود 20،000-30،000 دلار کانادا در سال (برای شهریه و هزینه های زندگی در تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا داشته باشید.

بودجه کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی در کانادا

به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا ، شما مجاز به دریافت همان بودجه عمومی دانشجویان داخلی مقطع کارشناسی ارشد نیستید. این بدان معناست که شما به طور عادی قادر به درخواست وام یا کمک هزینه نخواهید بود (گرچه ممکن است برخی از بودجه های شورای تحقیقات برای شما در دسترس باشد). اما نگران نباشید بودجه زیادی برای دانشجویان کارشناسی ارشد بین المللی در کانادا در دسترس است. در حقیقت ، چندین برنامه بورس تحصیلی صرفاً برای جذب و حمایت از تحصیلات تکمیلی از خارج کشور در دانشگاه های کانادا وجود دارد.

بهترین روش مهاجرتی برای شما چیست؟

موسسه مهاجرتی یوکن ثبت شده در کانادا ، تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا آمادگی برنامه ریزی ، ارائه راه حل در خصوص ایجاد شرایط برنامه های اقامتی کانادا ، ارائه خدمات اخذ پذیرش تحصیل ، ویزای تحصیلی، ویزای توریستی و مهاجرتی کانادا می باشد . همچنین این مجموعه نمایندگی مدارس ،کالج و دانشگاه های کانادا می باشد. از آنجایی که مهاجرت فرایند پیچیده ای داشته و قوانین مهاجرتی روز به روزتغییر می نماید این مجموعه همواره تلاش می نماید مناسب ترین راه را برای متقاضیان انتخاب و آن ها را با تمامی جوانب و آثار آن آشنا سازد تا بر این اساس بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند. برای مشاوره مهاجرت کانادا موسسه مهاجرتی یوکن و اطلاعات بیشتر به آدرس https://ucanemigrate.com مراجعه نمایید.



 الی گشت    

                تور کیش