کافه خانه پاپریکا ، کافه ای زیبا و دنج در تهران | Tehran

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کافه خانه پاپریکا

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با کافه خانه پاپریکا آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این کافه زیبا و قدیمی در تهران با ما همراه باشید.

تهران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران است و یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری ایران به حساب می‌آید. این شهر دارای مجموعه‌ای از جاذبه‌ های گردشگری است که شامل کاخ‌ها، موزه‌ها و باغ ها و بوستان ها، کافه ها، رستوران ها و عمارت هاست. اگر از علاقه مندان به خانه های تاریخی و قدیمی هستید، باید بدانید که تهران شمار زیادی کافه و رستوران در فضاهای تاریخی و نوستالژیک دارد که شما را به قلب تاریخ می برند.

خانه پاپریکا (Paprika House) یکی از کافه رستوران های قدیمی شهر تهران است که محیطی بسیار جذاب و دوست داشتنی دارد و در یک ساختمان قدیمی و تاریخی واقع شده است. این کافه که زمانی سفارت اسپانیا بوده در خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی (ویلا) تهران واقع شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


کافه پاپریکا دارای فضای باز و بسته است که فضای باز آن دو بخش یکی در جلو و یکی هم پشت عمارت است که میز بزرگی دارد و مناسب دورهمی های خانوادگی است. سرتاسر دیوارهای بیرونی و داخلی رستوران تابلوهایی از عکس های قدیمی و تاریخچه پاپریکاست که دیدن آنها بسیار جالب است.

این کافه در واقع کافه رستوران می باشد و شما می توانید برای تمام وعده های غذایی به آنجا بروید. همچنین می توانید با توجه به ساعت کاری مجموعه در هر زمان بین صبحانه و نهار برای خوردن یک برانچ سبک و نوشیدنی به این کافه جذاب بروید.

کافه خانه پاپریکا
کافه خانه پاپریکا

منوی خانه پاپریکا بسیار متنوع است و از انواع نوشیدنی های سرد و گرم گرفته تا صبحانه و سالاد و انواع پاستا، سالاد و ساندویچ را شامل می شود. فتوچینی با مرغ و سس پستو و همچنین سبزیجات و سیب زمینی های پاپریکا انتخابی بسیار عالیست.

این کافه رستوران طبق نظرات افراد مختلف، جو و محیط بسیار خوبی دارد و همچنین منو و برخورد کارکنان آن نیز بسیار مورد رضایت بوده است. البته خانه پاپریکا روزهای تعطیل معمولا شلوغ میشود چون میزهای آن محدود است.

این کافه جزو کافه های روباز تهران و همچنین از کافه هایی است که در ساختمانی تاریخی افتتاح شده است. تمام این عوامل دست به دست هم داده است تا محیط کافه برای مراجعان بسیار جذاب باشد.

در خانه‌ پاپریکا می‌توانید علاوه بر معاشرت با دوستان و خوردن غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه، کنار هم جمع شوید و بازی کنید. این کافه کلی بازی رومیزی هیجان انگیز دارد که توصیه می‌کنیم حتما امتحان کنید.

کافه خانه پاپریکا
کافه خانه پاپریکا

چطور به این کافه رستوران برویم ؟

کافه خانه پاپریکا در محله ولیعصر تهران و خیابان نجات الهی (ویلا) واقع شده است. با توجه به نزدیکی این کافی‌شاپ به ایستگاه مترو فردوسی، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به آنجا استفاده کنید.

  • آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی، کوچه محمدی، نبش کوچه افشار، پلاک ۹
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 09:00 تا 22:00
  • شماره تماس: 88808871
  • صفحه اینستاگرام: paprika__house

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨