خانه وارونه مشهد
خانه وارونه مشهد

خانه وارونه الماس ، خانه ای هیجان انگیز در مشهد

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

خانه وارونه مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با خانه وارونه مشهد ، خانه ای هیجان انگیز و دیدنی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

چند سالی است که در کشور های مختلف مانند ترکیه، چین، انگلیس، روسیه، مالزی، لهستان، آمریکا و … خانه هایی با معماری عجیب با مضمون خانه وارونه (upside down House) برای جذب توریست ساخته می شوند. در این خانه ها تمامی وسایل بصورت وارونه نصب شده اند و فضایی خیالی را برای گردشگران رقم میزنند که انگار روی سقف و دیوار ها حرکت میکنند، خصوصا در فیلم و عکس.

خانه وارونه مشهد

حال چنین مجموعه ای در ایران و در شهر مشهد که سالانه بیش از سی میلیون زائر وارد آن میشود ساخته شده است. این مجموعه در مجتمع گردشگری الماس شرق که نگین گردشگری ایران هست ساخته شده است که خود مجتمع الماس شرق در منطقه گردشگری تفریحی سپاد، یکی از بزرگترین مناطق گردشگری خاورمیانه ساخته شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این فضاها با سبک جدیدی از معماری و چیدمان، این احساس را در بازدیدکننده برمی‌انگیزند که در خانه‌ای وارونه واقع شده است. خانه وارونه الماس یکی از این نمونه‌ها است که در مجتمع الماس شرق مشهد قرار دارد.

خانه وارونه مشهد

شاید در نگاه اول تصور کنید ، این امکان وجود ندارند که بتوانید وارد ساختمان وارونه شوید ، اما نه تنها این امکان دارد حتی می توانید در این خانه های وارونه قدم بردارید ، عکاسی کنید و اسباب و اثاثیه آن را لمس کنید.

علاوه بر بازدید، عکاسی یکی از مهم‌ترین تفریحاتی است که می‌توان در خانه وارونه تجربه کرد و عکس‌هایی هیجان‌انگیز را به ثبت رسانید. این خانه وارونه یکی از مکان های دیدنی مشهد است که بازدید از آن را نباید از دست بدهید.

جاذبه های گردشگری منطقه سپاد (شهربازی قهرمانان، پارک آبی ساحلی آفتاب، کارتینگ، شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب، باغ پرندگان، سیرک، سینما ماشین، سینما 5 بعدی، و چندین بازار بزرگ و بین المللی، تونل باد صبا، خانه وارونه).

خانه وارونه مشهد

دسترسی

مشهد – انتهای خیام شمالی – مجتمع الماس شرق – ورودی 2 – طبقه منفی یک – شماره تماس:9156895619



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)