مجتمع تجاری الماس شرق

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد ☀️ ، مرکز تجاری و تفریحی

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مجتمع تجاری الماس شرق

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مجتمع تجاری الماس شرق مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مجتمع تجاری الماس شرق (Almas Shargh) از مناسب‌ترین جاهای دیدنی مشهد برای دوست‌داران خرید به شمار می‌رود. این مرکز در منطقه‌ی تجاری گردشگری سپاد خراسان در مساحت 25000 متر مربعی ساخته شده است. این مجتمع در ۶ طبقه، دارای ۱۲۳۸ واحد تجاری می باشد.

مرکز خرید الماس شرق مشهد با تلفیقی از ساختار معماری سنتی و مدرن با هندسه منحصر به فرد و گنبدی که به شکل الماس تراشیده شده طراحی گردید.

مجتمع تجاری الماس شرق

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


آبنمای جامپیگ الماس شرق

آبنمای جذابی که درست در وسط مجتمع قرار گرفته است موجب شده تا فضای گرم و دلنشینی در سطح پاساژ پیدید بیاید و کسانی که از خرید خسته شدند و زمان زیادی را در پاساژ مشغول گشت و گذار بودند تا استراحت در کنار این ابنمای جذاب که هارمونی های شگفت انگیزی را با رنگ های متفاوت در آب پدید می آورد، انتخاب کنند.

مجتمع تجاری الماس شرق

امکانات مجتمع الماس شرق مشهد

امکانات و خدمات رفاهی غرفه‌ داران و مشتریان از دیگر خدمات این مجتمع است. از جمله امکاناتی که مجتمع الماس شرق برای بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد می‌توان به پارکینگ طبقاتی اشاره نمود. رستوران، آکواریوم، بازار چند منظوره، شهربازی سرزمین عجایب، مرکز فوریت‌های پزشکی، مراکز بانکی و اطلاع‌رسانی در این مجتمع در دسترس است.

در هر طبقه از این مجتمع فروشندگان لوازم صوتی تصویر، لوازم خانگی، چینی و بلور، تلفن همراه و رایانه، به ارائه خدمات می‌پردازند. همچنین مرکز خرید وصال هم از طریق یک راه زیر زمینی به الماس شرق متصل می شود.

مجتمع تجاری الماس شرق

معماری و مشخصات سازهای مجتمع

معماری مجتمع الماس شرق، تلفیقی از معماری مدرن و سنتی است. در قسمت بالا این مجتمع، الماسی بزرگ به قطر 50 متر طراحی شده است. همین معماری خاص مجتمع باعث شده که الماس شرق یکی از خاص‌ترین مراکز خرید مشهد باشد. نقشه مجتمع به این صورت است که یک وید مرکزی تمام طبقات را به هم ارتباط می‌دهد.

راهرو حلقوی این مجتمع طوری طراحی شده که شما بدون گذر از پله‌های زیاد به طبقه بعد می‌رسید. استفاده از شیب 3% برای راهرو میانی این مجتمع باعث شده که با راه رفتن در سالن، رسیدن به طبقه های بالایی را احساس نکنید (اصلاً خسته نمی‌شوید). طراحی و ساخت مجتمع الماس شرق توسط خلیل سهرابیان، از سال 1380 شروع شد و در سال 1384 به بهره برداری رسید.

مجتمع تجاری الماس شرق

ساعت کاری

پاساژ الماس شرق مشهد به عنوان یکی از مهم ترین مراکز خرید مشهد همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب آماده خدمت رسانی و میزبانی از عزیزانی است که برای خرید خود این مجتمع تجاری را انتخاب کرده اند.

مرکز خرید الماس شرق مشهد کجاست؟

مشهد ـ انتهای بلوار خیام شمالی ـ میدان بهارستان

شماره تلفن الماس شرق مشهد: 37113111



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)