رویا پارک تهران ، اولین پارک جادویی ایران | Tehran

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

رویا پارک تهران

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با رویا پارک تهران آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با اولین پارک جادویی ایران در تهران با ما همراه باشید.

به رویا پارک (Roya Park) تهران می رویم؛ اولین موزه خطای دید ایران که به شما امکان می‌دهد در سرزمین رویاها سفر کنید. این مجموعه که در موزه حیات وحش دارآباد قرار دارد دارای امکانات خوبی است و از پاتوق‌های خوشگذرانی محسوب می‌شود. رویا پارک اولین موزه خطای دید ایران و یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های خطای دید در خاورمیانه است. در این تم پارک تصاویر جذابی را در فضاهای چندبعدی آن می‌توانید ثبت کنید.

در این پارک که ساختمانی سه ‌طبقه است بیش از 80 اثر جذاب و هیجان‌انگیز را می‌بینید؛ هر کدام از این آثار که چیدمان آنها حدود 7 ماه به طول انجامید با شیوه‌ای خاص و منحصر‌ به‌ فرد، حواس پنجگانه انسان به ویژه بینایی را درگیر می‌کنند. این مجموعه در سال 1398 در کنار دو مجموعه هیومن پارک و دکترلند تهران، افتتاح شد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از حمله کوسه تا قایق‌سواری در ونیز!

اتاق‌های رویا پارک هرکدام تم و ویژگی‌های مخصوص‌به‌خودشان را دارند. اولین اتاقی که شما با آن مواجه می‌شوید اتاق خیال است. این اتاق شگفت‌انگیز دارای گزینه‌های بسیار جالبی است.

رویا پارک تهران
رویا پارک تهران

ازجمله این گزینه‌ها، حمله‌کردن یک کوسه، قایق‌سوارشدن در شهر ونیز، موتورسواری در پاریس و بسیاری گزینه‌های جذاب دیگر است. از اتاق‌های شگفت‌انگیز و خلاقانه این مجموعه که با استقبال تاریخ‌ و ادبیات‌دوستان روبه‌رو می‌شود، اتاقی ‌است که شما در آن می‌توانید با افراد بزرگ تاریخ مانند آرش ‌کمان گیر و ابن سینا عکسی یادگاری بگیرید!

بخش‌های مختلف رویا پارک

بخش‌های مختلف رویا پارک طوری طراحی شده است تا به صورت انتزاعی شما را تحت تأثیر قرار داده و باعث شود شما دچار خطای دید شوید. در واقع در این پارک و در بخش‌های مختلف آن هر بار مغز شما با ترفند خاصی دچار اشتباه شده و دید شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

  • بخش سه بعدی
  • بخش بی نهایت

  • بخش پرسپکتیو
  • بخش جاذبه
رویا پارک تهران
رویا پارک تهران
  • بخش ترفند

  • بخش تاریک

امکانات رویا پارک

از جمله امکانات این مجموعه می توان عکاسی حرفه‌ای از بازدیدکنندگان با هزینه جداگانه، چاپ عکس بر روی لیوان، تی‌شرت و یا پیکسل با هزینه جداگانه، فروشگاه خرید هدیه، سرویس بهداشتی، نمازخانه، کافه و رستوران، بوفه تنقلات، فضای سبز و نیمکت، پارکینگ  و سالن انتظار را نام برد.

دسترسی

علاوه‌بر خودروی شخصی، شما می‌توانید از طریق ایستگاه‌های متروی نوبنیاد و تجریش و بعد از آن با استفاده از تاکسی‌های دربست به این موزه برسید. استفاده از خودروی شخصی به‌دلیل سخت‌پیداشدن جای پارک توصیه نمی‌شود.

رویا پارک تهران
رویا پارک تهران

آدرس ورودی شمالی: تهران، خیابان باهنر، خیابان دارآباد، انتهای خیابان موزه، مجموعه موزه حیات وحش دارآباد، هیومن پارک، ضلع جنوبی مجموعه ساختمان کروی آجری

آدرس ورودی جنوبی: تهران، خیابان سباری (آجودانیه)، کوچه ابرار

ساعت بازدید: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 09:00 الی 19:30 – پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل از ساعت 10:00 الی 22:00

هزینه بازدید: بلیت این مجموعه 35،000 تومان است. (محدودیت سنی برای افراد 3 سال به بالا)

رویا پارک تهران از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هرکدام موضوع جداگانه‌ای دارد. اما در مجموع برای بازدید همه آن‌ها تنها یک ورودی نیاز است و بخش‌های مختلف آن ورودی جداگانه ندارند.

مقالات بیشتر درباره تهران بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨