مرکز خرید وصال مشهد
مرکز خرید وصال مشهد

مرکز خرید وصال مشهد ، مجتمع تجاری و گردشگری

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید وصال مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید وصال مشهد ، مجتمع تجاری و گردشگری آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مجتمع تجاری و گردشگری وصال (Vesal) در منطقه نمونه گردشگری سپاد و در مجاورت مجتمع تجاری الماس شرق قرار گرفته است و یکی از بزرگترین و معروف ترین مراکز خرید در شهر مشهد می باشد. این مجموعه از نظر معماری یکی از زیباترین و از لحاظ وسعت در زمره بزرگترین مجتمع‌های تجاری قرار دارد. مجموعه فوق در دو رسته مبلمان و پوشاک فعالیت می‌کند، که طبقات اول تا چهارم آن به انواع مبلمان اختصاص دارد.

مرکز خرید وصال مشهد

همچنین برترین و باکیفیت‌ترین انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی، عطر و ادکلن، خشکبار، لوازم سرگرمی و کادویی، عینک و … را نیز می‌توانید از این مجموعه تهیه کنید. از دیگر جاذبه‌های این مجتمع می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران به همراه غذاهای خانگی، آبنمای موزیکال، شهربازی کودکان، پارک علمی پرفسور بازیما و هایپر مارکت اشاره کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


ساختمان مرکز خرید زیبای وصال در ۶ طبقه و زمینی به مساحت بیش از 11 هزار متر بنا شده است که از این زمین، ۴۸ هزار متر مربع آن زیربنای بنای اصلی است، در این ۶ طبقه ۴۰۰ واحد تجاری گنجانده شده که شامل برندهای مختلف در دسته بندی های متفاوت و همچنین چندین رستوران، مجموعه تفریحی، هایپرمارکت و … است، پارکینگ بسیار بزرگی نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده که به راحتی جوابگوی مراجعه کنندگان خواهد بود.

مرکز خرید وصال مشهد

از دیگر امکانات این مجموعه می توان به رستوران اطلسیه، رستوران وصال، فست فود وصال، آبنمای موزیکال، شهربازی، هایپر مارکت سون، کلبه وحشت، ماشین حمل کودک، پارک بازی، گیم نت و … اشاره کرد.

مراکز تفریحی در این زمینه مرکز خرید وصال واقعا خوش می درخشد. اولین جایی که حتما به همراه نوجوانان باید به آن مراجعه کنید پارک علمی پروفسور بازیما است. جایی که سعی شده با دکور جذاب، مسائل علمی را در قالب بازی های مفرح ارائه کند تا بچه ها در کنار بازی به یادگیری نیز بپردازند.

در همین زمینه باشگاه هوانوردی ایکات نیز در این مکان وجود دارد که بیشتر به درد جوانان و بزرگسالان میخود، در این مکان نیز شما با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا از جمله واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، به بازی در محیطهای شبیه سازی شده صنعت هوا و فضا خواهید پرداخت. فارغ از تمام چیزهایی که یاد خواهید گرفت، این مرکز واقعا خاطرات مفرحی از زمان حضور شما در مرکز خرید وصال برایتان رقم می زند.

مرکز خرید وصال مشهد

آدرس و ساعت کاری

ساعت کاری مجتمع: ساعت کاری مجتمع وصال در ایام خاص سال و روزهای متفاوت تغییر می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساعات فعالیت این مجتمع تجاری می‌توانید با شماره 05137115555 تماس بگیرید.

آدرس مجتمع وصال: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد، بلوار بهارستان، بهارستان6، مجتمع تجاری و گردشگری وصال



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)