کافه آبی شیراز

کافه آبی شیراز ☀️ (مرکز فرهنگی آبی)

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کافه آبی شیراز

در این بخش از معرفی جاهای دیدنی شیراز در مجله گردشگری تاپ توریست تصمیم گرفتیم تا شما را با کافه آبی این شهر زیبا و دوست داشتنی  آشنا کنیم. پس اگر در شهر زیبای شیراز به دنبال مکانی دنج و آرامش بخش میگردید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شیراز (Shiraz) یکی از شهرهای زیبا و کلان ایران و مرکز استان فارس می باشد که واسطه تاریخ پر فراز و نشیبش دارای مکان های دیدنی و تاریخی و فرهنگی زیادی که آوازه جهانی دارد می باشد. شیراز سالانه پذیرای گردشگران خارجی و داخلی زیادی است.

کافه آبی یکی از متفاوت ترین کافه های شیراز با تم آبی رنگ و طراحی ساختمان بسیار جالب است. این کافه مکانی بسیار آرامش بخش و راحت برای مطالعه و کتاب خواندن است و همچنین یکی از کامل ترین مجموعه های کتاب شهر شیراز می باشد. بخش کتاب های سینما و  تاریخ شناسی و مجموعه های دیگر بسیار بي نظير هست.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


کافه آبی شیراز

مجموعه ی آبی یکی از بهترین مکان ها برای کتاب خوانی و خلوت کردن در بین کافه های شیراز است ، دکور خاص و زیبای  اینکافه باعث می شود که دلتان بخواهد ساعت ها در آنجا بشینید و کتاب بخوانید.

کیفیت کار کافه بسیار خوب می باشد و یک تیم عالی و خوش برخورد در آنجا مشغول به کار هستند. بخش لوازم تحریر این مجموعه پر از رنگ است و حس خوبی را به شما منتقل می کند.

کافه آبی شیراز

شرایط و لیست کتابخانه ی عمومی

مرکز فرهنگی ابی هر روز یک جلد کتاب تازه را در استوری اینستاگرام معرفی می کند و آن را بین ساعت 10 تا 12 روز بعد به امانت می دهد. شما می توانید با مراجعه به مرکز آبی شیراز کتاب را به مدت یک ماه به امانت بگیرید یا در لیست رزرو کتاب امانتی ثبت نام کنید.

کافه آبی شیراز

دسترسی به مرکز فرهنگی

  • آدرس: استان فارس، شیراز، شهید قدوسی غربی، بین قدوسی 16 و 18
  •  تلفن تماس+987136300555


 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)