جاهای لاکچری شیراز

معروف ترین جاهای لاکچری شیراز را بشناسید!

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاهای لاکچری شیراز ؛ تجربه ای سراسر هیجان و لذت

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با جاهای لاکچری شیراز آشنا خواهیم کرد. برای شناخت جاهای لوکس در شیراز در ادامه با ما باشید.

شیراز با آب و هوای دلچسب خود یکی از بهترین مقصدها برای مسافرت و گشت و گذار محسوب می‌شود. جاذبه‌های گردشگری شیراز بسیار فراوان و متنوع هستند و برخی از آنها به‌عنوان مکان‌های لوکس و جذاب به شمار می‌روند. امروزه بیشتر گردشگران به‌خصوص جوانان به دنبال گذراندن وقت در مکان‌های لوکس هستند اما نمی‌دانند در سفر خود به شیراز کجا باید بروند.

معرفی جاهای لاکچری شیراز

در این مقاله با معرفی جاهای لاکچری شیراز به شما کمک خواهیم کرد سفر به یاد ماندنی داشته باشید:

باغ نارنجستان قوام

در سال 1352 هجری قمری و مصادف با حکمرانی قوام السلطنه در استان فارس مجموعه‌ای به نام باغ نارنجستان به دستور وی در محل سکونتش ساخته شد. قوام السلطنه از ثروتمندان قاجار بود و دستور داد باغی وسیع از درخت‌های نارنج و پوشش گیاهی متنوع ساخته شود. باغ نارنجستان قوام از زیباترین و لوکس‌ترین مکان‌های دیدنی شیراز محسوب می‌شود و گردشگران از داخل و خارج از کشور برای دیدن آن به شهر شیراز سفر می‌کنند. این باغ در انتهای خیابان لطفعلی خان زند قرار دارد و توسط شهرداری اداره می‌شود. درون باغ یک عمارت بسیار زیبا و لاکچری قرار دارد که معماری آن ‌چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. از بخش‌های مختلف این باغ می‌توان به حسینیه قوام، دیوانخانه قوام، اندرونی قوام، مکتب‌خانه قوام و حمام اختصاصی قوام اشاره کرد. با قدم زدن در این باغ عطر درختان نارنج شما را مدهوش خواهند کرد و خاطرات خوشی را برایتان به ارمغان خواهند آورد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


باغ نارنجستان قوام

ارگ کریم‌خان

یکی از زیباترین جاهای لاکچری شیراز ارگ کریم‌خان است که به‌عنوان کهن‌ترین و بزرگترین بنای تاریخی این شهر شناخته می‌شود. این ارگ به دستور کریم‌خان زند حاکم وقت فارس در سال‌های ۱۷۶۶ و ۱۷۶۷ میلادی ساخته شد. این ارگ محل زندگی کریم‌خان بود و یکی از لاکچری‌ترین بناهای زمان خود به شمار می‌رفت. در حال حاضر این بنا به یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های گردشگری شیراز تبدیل شده و سراسر آن چراغ‌های بلند و زیبا نصب شده‌اند. این بنا در خیابان کریم‌خان زند قرار دارد و به سایر جاذبه‌های توریستی شهر نزدیک است.

باغ ارم

شیراز شهر باغ‌ها است و فضاهای سبز و باغ‌ها بخش مهمی از جاذبه‌های توریستی این شهر را به خود اختصاص می‌دهند. باغ ارم از دیگر جاهای لاکچری شیراز است که علاوه بر فضای سبز چند بنای تاریخی باشکوه در آن قرار دارد. قدمت این باغ به دوران سلجوقیان برمی‌گردد و کریم‌خان زند اقدامات زیادی برای بهسازی آن انجام داد. مساحت باغ به حدود ۱۱۰ هزار مترمربع می‌رسد و در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. در باغ ارم یک عمارت بسیار باشکوه وجود دارد که در دوران قاجار ساخته شده و به‌عنوان هسته مرکزی باغ به شمار می‌رود. با این که این عمارت توسط قاجار ساخته شده؛ اما از معماری زندیه برای ساخت آن الهام گرفته‌اند و یکی از زیباترین شاهکارهای این دوران شناخته می‌شود. همچنین برای ساخت ستون‌های بالای عمارت از تخت جمشید الهام گرفته شده است. در این باغ زیبا یک خیابان طویل وجود دارد که توسط درختان مرکبات احاطه شده است. باغ ارم در نزدیکی میدان ارم قرار دارد.

باغ ارم شیراز

عمارت شاپوری

یکی از زیباترین و جذاب‌ترین ابنیه تاریخی شیراز عمارت شاپوری بوده که توسط عبدالصاحب شاپوری از تاجران ثروتمند پهلوی ساخته شده است. این عمارت در خیابان انوری قرار دارد و چشم‌انداز بسیار زیبایی به شهر بخشیده است. عمارت شاپوری به دوران پهلوی اول تعلق دارد و در ساخت آن از معماری ایرانی و اروپایی استفاده شده است. این باغ زیبا ۴۶۳۵ مترمربع وسعت دارد که ۸۴۰ مترمربع آن متعلق به زیربنای عمارت است. همچنین حیاط باصفای عمارت شاپوری با نورپردازی‌های بسیار زیبا و حرفه‌ای به یکی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری شیراز تبدیل شده است. این مکان تماشایی از جاهای لاکچری شیراز به حساب می‌آید و با وجود رستوران و کافی‌شاپ گردشگران زیادی را در خود جای می‌دهد. در اطراف عمارت درختان بسیار متنوع مانند نارنج، خرما، افرا، سرو، انجیر و چنار به همراه گل‌های رنگارنگ کاشته شده‌اند. حتماً در سفر به شیراز از این عمارت تماشایی دیدن کنید.

باغ تاریخی عفیف‌آباد

باغ عفیف‌آباد یا باغ گلشن یکی از زیباترین شاهکارهای دوران صفویه در شیراز است. این باغ با مساحت ۱۲۷ هزار مترمربع به دستور میرزامحمد خان قوام الملک ساخته شد و در انتهای خیابان عفیف‌آباد قرار دارد. باغ عفیف‌آباد هم اکنون به ارتش واگذار شده و به‌عنوان بزرگترین موزه اسلحه‌شناسی خاورمیانه شناخته می‌شود. در این باغ زیبا می‌توانید هنر گل‌کاری ایرانی را به راحتی مشاهده کنید. در این باغ یک عمارت بسیار زیبا وجود دارد که در دوران قاجار ساخته شده و صاحب آن عفیفه خانم خواهرزاده قوام الملک بود. به همین دلیل آن را از باغ گلشن به باغ عفیف‌آباد تغییر نام دادند. از جمله بخش‌های مختلف این باغ می‌توان به کاخ سلطنتی اصلی، موزه نظامی، موزه عبرت، باغ ایرانی، حمام سنتی، قهوه‌خانه و انواع امکانات رفاهی اشاره کرد. باغ عفیف‌آباد از دیدنی‌ترین جاهای لاکچری شیراز محسوب می‌شود و با در اختیار گذاشتن انواع امکانات و خدمات رفاهی در دسترس عموم قرار گرفته است.

جاهای لاکچری شیراز

مسجد نصیرالملک

از زیباترین مساجد ایران و دنیا به مسجد نصیرالملک در خیابان لطف علی خان زند شیراز می‌توان اشاره کرد. این مسجد زیبا توسط میرزاحسن علی خان ملقب به نصیرالملک از ثروتمندان دوران قاجار در سال ۱۳۰۵ هجری قمری ساخته شد. معماری مسجد بسیار خیره‌کننده و جذاب است و برای همین در لیست جاهای لاکچری شیراز قرار می‌گیرد. استفاده از شیشه‌های رنگی در ساخت مسجد باعث شده به آن لقب مسجد صورتی داده شود. این مسجد به دلیل معماری بسیار زیبا و منحصربه‌فردی که دارد در بین گردشگران ایرانی و خارجی بسیار محبوب است و افراد در آن به گرفتن عکس‌های یادگاری می‌پردازند.

پارک کوهستانی دراک

یکی از لوکس‌ترین مناطق گردشگری و تفریحی شیراز پارک کوهستانی دراک است. این پارک در بین جاهای لاکچری شیراز قرار می‌گیرد و در ارتفاعات کوه دراک واقع شده است. وسعت پارک دراک به ۵۸۰ هکتار می‌رسد و از امکانات گوناگونی مانند رستوران، فست‌فود، شهربازی، تله‌کابین، باغ پرندگان، زیپ‌لاین، ایستگاه حیوانات و… برخوردار است. این پارک آب و هوای بسیار تمیز و دلچسبی دارد و از بهترین مناطق شهر برای استراحت و پیک‌نیک محسوب می‌شود. در سراسر پارک آلاچیق‌هایی وجود دارند که با نورپردازی شبانه چشم‌انداز بسیار زیبایی به وجود می‌آورند.

پارک کوهستانی دراک

مجموعه پاسارگاد

جاذبه گردشگری و تاریخی پاسارگاد یکی از زیباترین و لوکس‌ترین مکان‌ها در شیراز است. این مجموعه که از قدیمی‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود یادگاری از دوران هخامنشیان به شمار می‌رود. مجموعه پاسارگاد از قسمت‌های مختلفی شامل مقبره کوروش، برج سنگی، کاخ‌های سلطنتی، تل تخت، باغ شاهی، آبراهه‌ها، مسجد اتابکی، محوطه مقدس و کاروانسرای مظفری تشکیل شده است. در واقع گردشگران با بازدید از پاسارگاد به مجموعه کاملی از ابنیه تاریخی در دوران هخامنشی پی خواهند برد. مجموعه پاسارگاد ۱۶۰ هکتار مساحت دارد و در فهرست آثار ملی کشور و میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این مکان زیبا در بین جاهای لاکچری شیراز قرار می‌گیرد و طرفداران زیادی در بین گردشگران داخلی و خارجی دارد.

مجتمع تجاری خلیج فارس

ایرانلند یا مجتمع تجاری خلیج فارس از بزرگترین مجموعه‌های تجاری و تفریحی شیراز به شمار می‌آید. وسعت این مجموعه به ۲۸۸۰۰ مترمربع می‌رسد و از بهترین مکان‌ها برای تفریح و خوشگذرانی شناخته می‌شود. در این مجموعه بیش از ۱۰۰ بازی متنوع و هیجان‌انگیز وجود دارد که برای تمام افراد از رده‌های سنی مختلف مناسب هستند. این مجموعه بزرگترین سالن سرپوشیده بیلیارد کشور را به خود اختصاص داده است. در این سالن ۲۵ میز بازی و یک سالن مختص به بانوان قرار دارد. همچنین دارای بزرگترین سالن بولینگ با ۱۶ خط است. علاوه بر تفریحات متنوعی که دارد از رستوران و فروشگاه‌های لوکس و زیبا برخوردار است.

مجتمع تجاری خلیج فارس

باشگاه کارتینگ شیراز

از جاهای لاکچری شیراز به باشگاه کارتینگ می‌توان اشاره کرد. در این باشگاه تفریحات و بخش‌های متفاوتی وجود دارند که مهمترین آن پیست کارتینگ با ۱۴۰۰ متر طول است. این باشگاه در نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی شیراز و بیرون از شهر قرار دارد. علاوه بر تفریح می‌توانید دریفت کردن را زیر نظر بهترین مربیان آموزش ببینید و از انجام این تفریح هیجان‌انگیز لذت ببرید. این مکان تفریحی دارای امکانات گوناگون مانند رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ و سرویس بهداشتی است. اگر تمایل دارید در طول سفر به شیراز هیجان خود را تخلیه کنید حتماً به باشگاه کارتینگ سر بزنید.

پارک آبی کوثر

از دیگر مکان‌های دیدنی شهر شیراز پارک آبی کوثر است که با ارائه ورزش‌های آبی، تفریحات لوکس و جذابی در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می‌دهد. از جمله تفریحات و خدمات این پارک می‌توان به دو سونای خشک، دو جکوزی بزرگ، استخر، حمام ترکی، سالن ماساژ، سونای بخار، سرسره‌های متنوع و هیجان‌انگیز، بوفه، سرویس بهداشتی، رختکن و… اشاره کرد. این مجموعه تفریحی لحظات شاد و پرهیجانی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد و افراد از گروه‌های سنی مختلف می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. علاوه بر ورزش‌های آبی انواع رشته‌های ورزشی شامل ژیمناستیک، بیلیارد، کاراته، پرورش اندام، ووشو، کیک‌بوکسینگ و… در این مجموعه لوکس آموزش داده می‌شوند.

پارک آبی کوثر شیراز

آرامگاه حافظ

حافظیه یکی از زیباترین، آرام‌بخش‌ترین و در عین حال لوکس‌ترین مکان‌های دیدنی شیراز است. این مکان متعلق به یکی از بزرگترین شاعران کشور به نام حافظ شیرازی است. حافظیه از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی این شهر محسوب می‌شود و علاوه بر آرامگاه حافظ از بخش‌های مختلفی مانند فضای سبز و دیگر بناهای تاریخی برخوردار است. این مکان دیدنی از بخش‌های صحن جنوبی، تالار حافظیه، آرامگاه قوام، صحن شمالی، مقبره‌های مشاهیر و حیاط شرقی تشکیل شده است. حافظیه دارای دو هکتار مساحت است كه بخش‌های مختلف آن در ادوار گوناگون ساخته شده‌اند. حافظیه بهترین مکان برای رهایی از مادیات است که حس نایابی وجودتان را فرا می‌گیرد.

سعدیه

سعدی از دیگر شاعران نامی کشور است که آرامگاه آن در شیراز و مکان سعدیه قرار دارد. این مکان از جاهای لاکچری شیراز محسوب می‌شود و بنای بسیار جذاب و منحصربه‌فردی دارد. معماری آرامگاه سعدی هر کسی را انگشت به دهان می‌گذارد. ستون‌های برافراشته و استفاده از کاشی‌های لاجوردی در ساخت آرامگاه سعدی قابل تحسین هستند. این مکان دیدنی در انتهای خیابان بوستان و شمال شرق شیراز واقع شده است. همچنین سعدیه از بهترین مکان‌ها برای علاقمندان به شعر و ادب به شمار می‌رود. محوطه آن از انواع درختان بلندقامت و گل‌های رنگارنگ پوشیده شده است و هوای بی‌نظیری دارد.

سعدیه شیراز

باشگاه پینت بال شهید چمران

پینت بال از دیگر ورزش‌های لاکچری و هیجان‌انگیز است که علاقمندان زیادی دارد. باشگاه پینت بال شهید چمران در بین جاهای لاکچری شیراز قرار می‌گیرد و اوج هیجان را برای شرکت‌کنندگان به دنبال دارد. این مجموعه در پارک جنگلی شهید چمران واقع شده و محیط بسیار لاکچری و زیبایی دارد. همچنین دارای امکانات مدرن و ویژه شامل ماسک ایمنی، لباس‌های ضربه‌گیر و فضای شبیه‌ساز شده جنگل است که در این فضا با وجود موانع طبیعی به بازی خواهید پرداخت. همچنین آموزش به بازیکنان نیز در این مکان امکان‌پذیر است. شرکت‌کنندگان باید گروه‌های ۶ تا حداکثر ۱۴ نفره تشکیل ‌دهند و مقابل یکدیگر بازی کنند.

لونا پارک

از پارک‌های منحصربه‌فرد و لوکس شیراز لونا پارک را می‌توان نام برد که یکی از بهترین پارک‌های کشور محسوب می‌شود. این پارک از محیطی کاملا امن و مناسب برخوردار بوده و تفریحات جذابی برای گروه‌های سنی مختلف فراهم نموده است. لونا پارک مجهز به وسایل بازی استاندارد و امن است که با خیال راحت می‌توانید به بازی و تفریح بپردازید. این مجموعه در نزدیکی دروازه قرآن واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های شهر نزدیک است.

لونا پارک شیراز

رصدخانه ابوریحان بیرونی

از بهترین مکان‌ها در شیراز برای علاقمندان به علم نجوم رصدخانه ابوریحان بیرونی است. این مکان جذاب و دیدنی در بین جاهای لاکچری شیراز قرار می‌گیرد و در تپه چمران واقع در شمال شرقی شیراز قرار دارد. این مجموعه از ساختمان سه طبقه و وسعت ۴۰۰ مترمربع با شکل شش ضلعی تشکیل شده است. امکانات و وسایل موجود در این مکان شامل انواع تلسکوپ، دوربین دی اس آی، دوربین سی سی دی، دوربین اشمیت، کره سماوی نمایشی، ساعت خورشیدی، میز گرانش و سکستانت هستند. جالب است بدانید که پروفسور گاینن از ستاره‌شناسان مشهور مدتی در این رصدخانه مشغول فعالیت بود. این شخصیت برجسته اعتقاد داشت ستاره‌شناسی ایران از این رصدخانه آغاز شده است.

تخت جمشید

تخت جمشید بنای تاریخی ارزشمندی بوده و به‌عنوان نماد ایران باستان به شمار می‌رود و سرمایه ملی کشور است. این اثر ۲۵۰۰ ساله به دوره هخامنشیان تعلق دارد و هم اکنون از جاهای لاکچری شیراز محسوب می‌شود. تخت جمشید از سنگ‌های تراشیده و منحصربه‌فردی برخوردار بوده که توجه بسیاری از مهندسان ایرانی و خارجی را به خود جلب کرده است. مهمترین قسمت این بنا کاخ‌های شاهانه و بسیار مجلل هستند که در دوره داریوش اول ساخته شده‌اند. همچنین از این مجموعه تاریخی می‌توان کوه‌های مرودشت و جلگه‌های سرسبز اطراف را مشاهده نمود. این بنای دیدنی به دلیل نزدیکی به کوه‌های مرودشت از آب و هوای معتدل و خنکی بهره‌مند بوده و در تمام فصول سال می‌توان از آن بازدید کنید. تخت جمشید علاوه بر یک اثر ملی در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده و شهرت جهانی دارد.

تخت جمشید

خانه زینت الملک

از دیگر جاذبه‌های لاکچری شیراز خانه زینت الملک قوام را می‌توان نام برد. این عمارت زیبا متعلق به اندرونی نارنجستان قوام است و در دوره قاجار بنا شده است. این عمارت جذاب ۲۷۰۰ مترمربع وسعت دارد و توسط تونل زیرزمینی به عمارت قوام متصل می‌شود. در ساخت این بنا از تزیینات زیبا مانند معرق‌کاری و مشبک‌کاری استفاده شده است و اطراف آن حوض سنگی و باغچه‌ای بسیار زیبا به چشم می‌خورد. در زیرزمین این خانه یک موزه تاریخی وجود دارد که مجسمه‌های مشاهیر و مفاخر ایران در ادوار مختلف تاریخ را به نمایش می‌گذارد.

حمام وکیل

حمام وکیل از شاهکارهای معماری دوره زندیه محسوب می‌شود و دکوراسیون بسیار لوکسی دارد. حمام وکیل از دیگر جاهای لاکچری شیراز به شمار می‌آید که در دوران خود یکی از لوکس‌ترین بناها شناخته می‌شد. این حمام تنها برای شست‌وشو به کار نمی‌رفت و مراسم‌های مختلفی در آن برگزار می‌شد. نقش و نگارها و نقوش تزیینی حمام منحصربه‌فرد هستند و نظیر آن را نمی‌توانید در جای دیگری ببینید. حمام وکیل با ۱۱ هزار مترمربع مساحت از بزرگترین حمام‌های ایران محسوب می‌شود. حمام وکیل در حال حاضر به موزه تبدیل شده و مجسمه‌هایی از مردمان گذشته در حال استحمام به نمایش گذاشته شده‌اند. این حمام به دستور کریم‌خان زند ساخته شد و از دیگر بناهای معروف ساخته شده توسط او می‌توان به بازار وکیل و مسجد وکیل اشاره کرد.

حمام وکیل

باغ دلگشا

باغ دلگشا از جاهای لاکچری شیراز متعلق به دوره ساسانیان، صفویان و قاجاریان است. این باغ به شکلی منحصربه‌فرد طراحی شده و مهم‌ترین ویژگی‌های آن شامل دیوارهای بلند، عمارت تابستانی و عبور جوی آب از وسط باغ است. این باغ ایرانی در بین گردشگران اروپایی بسیار مورد توجه قرار گرفته و ارزش زیادی برای آن قائل هستند. این باغ زیبا و لاکچری در نزدیکی آرامگاه سعدی قرار دارد و همزمان می‌توانید از تماشای این جاذبه گردشگری نیز بهره‌مند شوید. باغ دلگشا بیش از ۷ هکتار مساحت دارد و عمده فضای سبز آن را درختان نارنج تشکیل می‌دهند. بازدید از باغ دلگشا در فصل بهار و نفس کشیدن عطر نارنج لحظات به یاد ماندنی برای گردشگران می‌سازد.

مرکز خرید سلطانیه

شیراز مراکز خرید بسیار لوکس و زیبایی دارد که یکی از آنها متعلق به مرکز خرید سلطانیه است. این مجتمع تجاری ۹ طبقه در خیابان مطهری واقع شده و بهترین برندهای ایرانی و داخلی را عرضه می‌کند. این مجموعه دارای ۸۰ فروشگاه پوشاک، کیف و کفش، جواهرات، ساعت، عینک، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم دیجیتال و… است که اجناس آن گران‌قیمت و لوکس هستند. علاوه بر فروشگاه دارای امکانات رفاهی و تفریحی مانند کافه، رستوران، فودکورت، استخر، باشگاه ورزشی و پارکینگ است. اگر به دنبال اجناس خاص و گرانبها هستید پیشنهاد می‌شود از مجتمع تجاری سلطانیه دیدن کنید.

مرکز خرید سلطانیه

مجتمع تجاری نگین فارس

مرکز خرید نگین فارس از جاهای لاکچری شیراز است و اجناس بسیار باکیفیتی ارائه می‌دهد. این مجتمع دارای ۲۳۰ واحد تجاری بوده و به فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، زیورآلات، لوازم کودک، لوازم دیجیتال و… می‌پردازد. این مجتمع تجاری در محله معالی آباد یکی از بهترین مناطق خوش آب و هوای شیراز قرار دارد و همه‌روزه گردشگران زیادی در آن مشغول خرید و تفریح هستند. انواع امکانات مجتمع تجاری نگین خلیج فارس شامل رستوران، کافی‌شاپ، فودکورت، هایپرمارکت، شهربازی، سالن بیلیارد و سالن بولینگ هستند.

مجتمع تجاری ستاره فارس

از دیگر مراکز خرید لوکس و بزرگ شیراز مجتمع تجاری ستاره فارس در منطقه عفیف‌آباد است. این مجموعه در ۹ طبقه اجناس منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد که از بازارهای آزاد تامین می‌شوند. برخلاف محیط بسیار لوکسی که دارد قیمت بسیاری از اجناس شامل پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهرات، عطر و ادکلن و لوازم الکترونیک بسیار مناسب هستند. مهمترین امکانات این مجموعه شامل پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بیش از ۵۰۰ خودرو، رستوران، کافی‌شاپ روباز، فودکورت، شهربازی سرپوشیده، سالن بولینگ و سالن بیلیارد هستند. مجتمع تجاری نگین فارس به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و امکانات شهری نزدیک است و مکان مناسبی برای خرید و گردش در شهر شیراز به شمار می‌آید.

مجتمع تجاری ستاره فارس

رستوران بین‌المللی هفت خوان

از زیباترین رستوران‌های شیراز رستوران بین‌المللی هفت خوان را می‌توان نام برد که فضای بسیار لوکس و زیبایی دارد. دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار خیره‌کننده بوده و به‌صورت تجملی طراحی شده است. این مکان با ۷ طبقه از بزرگترین رستوران‌های شیراز به شمار می‌رود که ۵ طبقه آن به رستوران‌های مختلف و دو طبقه به کافی‌شاپ تعلق دارد. در این رستوران هر غذایی که بخواهید را می‌توانید سفارش دهید. سفره‌های رنگین، کیفیت و حجم بالای غذاها و پرسنل مودب و بااخلاق از مهمترین ویژگی‌های این رستوران هستند. امکان برگزاری جشن و مراسم در این رستوران وجود دارد و اگر به دنبال برگزاری یک جشن لاکچری در شهر شیراز هستید پیشنهاد می‌شود رستوران هفت خوان را انتخاب کنید.

کافه و رستوران گرتا

در منطقه لاکچری معالی آباد یکی از بهترین رستوران‌های شیراز به نام کافه و رستوران گرتا قرار دارد. این مکان فوق‌العاده زیبا فضای لوکس و زیبایی دارد و به‌خاطر ازدحام جمعیت در دو طبقه ساخته شده است. انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی مانند پاستا، پیتزا، سالاد و نوشیدنی‌های سرد و گرم با بهترین کیفیت در این رستوران ارائه می‌شوند. یکی از نکات جالب درباره این رستوران پذیرایی از مهمانان با نوشیدنی در بدو ورود است که از نظر مشتریان بسیار خوشایند به نظر می‌رسد.

کافه و رستوران گرتا

سخن پایانی

گشت و گذار و لاکچری گردی در شیراز از بهترین گزینه‌ها برای گردشگران است. در این مقاله جاهای لاکچری شیراز اعم از باغ‌های سرسبز، بناهای تاریخی، مراکز خرید و رستوران‌ها معرفی شد. اکنون که با این مکان‌های لوکس و منحصربه‌فرد آشنا شدید امیدواریم به تصمیم درستی برای برنامه‌ریزی جهت سفر و گردش در شیراز دست پیدا کرده باشید.



 الی گشت    

                تور کیش