جاهای لاکچری تهران

لاکچری ترین مکان های تهران کدامند؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاهای لاکچری تهران و گردشی کامل در پایتخت

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با جاهای لاکچری تهران آشنا خواهیم کرد. برای شناخت جاهای لوکس در تهران در ادامه با ما باشید.

همه می‌دانیم که جاذبه‌های گردشگری تهران بسیار متنوع هستند و همه سلیقه‌ها را در بر می‌گیرند. بسیاری از افراد علاقمند به تفریح و گشت و گذار در مکان‌های لوکس و لاکچری هستند. در پایتخت مکان‌های لوکس و بسیار خاصی وجود دارد که از دیدن آنها شگفت‌زده خواهید شد. اگر علاقمند به آشنایی با جاهای لاکچری تهران هستید و در سفر خود به پایتخت نمی‌دانید به کجا بروید تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

معرفی جاهای لاکچری تهران

در ادامه قصد معرفی مکان‌های لاکچری تهران را داریم تا با اطلاع از آن‌ها بتوانید سفری لذت‌بخش داشته باشید:

برج میلاد

از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری پایتخت برج میلاد است که همه در ایران آن را می‌شناسند. برج میلاد دارای ۱۳ هزار مترمربع زیربنا و ۴۳۵ متر ارتفاع است که علاوه بر بلندترین برج کشور به‌عنوان ششمین برج بلند مخابراتی جهان شناخته می‌شود. این برج بلندبالا از نقاط مختلف تهران قابل مشاهده است و تماشای آن در شب با نورپردازی‌های حرفه‌ای هر کسی را به وجد می‌آورد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


برج میلاد مجموعه‌ای تفریحی و گردشگری است که از بخش‌های بسیار مختلفی مانند رستوران، کافه‌تریا، فروشگاه، موزه و… تشکیل شده است. از خاص‌ترین بخش‌های این برج می‌توان موزه مشاهیر را نام برد که در طبقات بالا قرار دارد. در این موزه مجسمه‌هایی از مشاهیر ایران قرار دارند.همچنین موزه سکه از بخش‌های جالب برج میلاد است و بازدید از آن برایتان خالی از لطف نخواهد بود. اگر می‌خواهید تهران را زیر پاهای خود ببینید به برج سکو در طبقه هفتم بروید.

بخش دیگری از برج میلاد نیز متعلق به گنبد آسمان است که از سقف شیشه‌ای و دیوارهایی با اشکال هندسی ساخته شده است. در گنبد آسمان انواع تفریحات شامل زیپ‌لاین، اتاق فرار، لیزریوم پیاده‌روی روی پل معلق، کاربازیا، دلفیناریوم سینمای برج و سینما گیم وجود دارند. این مکان دارای رستوران‌های لاکچری بوده که رستوران گردان معروف‌ترین آن است. رستوران گردان در ارتفاع ۲۷۶ متری واقع شده و محیطی کاملاً لوکس و مجلل دارد. مشخصات برج میلاد عبارتند از:

  • آدرس: تهران، بزرگراه حکیم، بعد از بزرگراه چمران، ورودی اختصاصی برج
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۵۸۵
  • ساعات بازدید: همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۳

جاهای لاکچری تهران

ایران مال

از جاهای لاکچری تهران و بزرگترین مراکز خرید جهان ایران مال است. ایران مال در غرب تهران واقع شده و مجتمع چندمنظوره با کاربری تفریحی، تجاری، فرهنگی و ورزشی محسوب می‌شود. ایران مال دارای ۲۷ هکتار مساحت است و بزرگترین مرکز خرید ایران شناخته می‌شود. با ورود به این مجموعه از مشاهده تلفیق معماری سنتی و مدرن لذت خواهید برد. گشت و گذار و بازدید از این مکان لاکچری کاملاً رایگان بوده و هزینه‌ای برایتان نخواهد داشت. تنوع بخش‌های این مرکز خرید بسیار بالا است که یکی از زیباترین آنها باغ ایرانی نام دارد.

در باغ ایرانی که برای ساخت آن از باغ شاهزاده ماهان کرمان الهام گرفته شده فضای سبز بسیار جذابی وجود دارد. در این باغ می‌توانید با مراجعه به غرفه‌ها و رستوران‌ها خوراکی خریداری کنید و بر روی نیمکت‌های باغ بنشینید و از خوردن آنها و تماشای فضای سبز لذت ببرید. مسجد ایران مال با ۱۱۰ سالن نمازخانه از باشکوه‌ترین بخش‌های این مجموعه به شمار می‌رود که در طراحی آن از مسجدالنبی الهام گرفته شده است. علاقه‌مندان به کتابخوانی با مراجعه به کتابخانه ایران مال در محیطی فوق‌العاده باشکوه می‌توانند به آشنایی و مطالعه انواع کتاب‌ها روی آورند.

از دیگر بخش‌های این مرکز خرید لاکچری بازار سنتی را می‌توان نام برد. در این بازار انواع صنایع دستی و محصولات ایرانی مانند فرش و خشکبار عرضه می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های این مجموعه باغ رستوران ملل است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مطابق انواع سلیقه‌ها و با بهترین کیفیت سرو می‌شوند. تالار ایرانی از لوکس‌ترین بخش‌های ایران مال است که شما را یاد کاخ‌ها می‌اندازد. آبنمای موزیکال، پردیس سینمایی، هایپرمارکت، فودکورت، پارکینگ، فضاهای تفریحی و… از دیگر بخش‌های این مجموعه هستند. مشخصات ایران مال عبارتند از:

  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید خرازی غرب به شرق، شهدای خلیج فارس
  • ساعات بازدید: ۱۰ الی ۲۳

ایران مال

مرکز خرید پالادیوم

یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی تهران مرکز خرید پالادیوم است. این مرکز خرید علاوه بر شهروندان در بین گردشگران بسیار محبوب بوده و از جاهای لاکچری تهران به شمار می‌رود. مرکز خرید پالادیوم در زعفرانیه و شمال پایتخت واقع شده و از فروشگاه‌های بسیار لوکس و شیکی برخوردار است. همچنین نمایندگی انواع برندهای داخلی و خارجی در این شعبه وجود دارند و اجناس خود را با بهترین کیفیت عرضه می‌کنند. اجناسی مانند کیف و کفش، پوشاک، ساعت و اکسسوری، طلا و جواهرات، اسباب‌بازی، لوازم دکوراسیون منزل و… در این مجموعه به فروش می‌رسند.

ناگفته نماند قیمت‌ها در مجتمع تجاری پالادیوم گران هستند. علاوه بر فروشگاه‌های متنوع ۲۵ رستوران، کافی‌شاپ و فودکورت در این مجتمع وجود دارند که پس از خرید می‌توانید در آنجا از خود پذیرایی کنید. پارکینگ اختصاصی، کتابخانه، استخر، سالن‌های ورزشی، خانه کودک و… از دیگر بخش‌های این مجموعه هستند. اگر به دنبال اجناس برند و خاص هستید حتماً به مجتمع تجاری پالادیوم سر بزنید. مشخصات مرکز خرید پالادیوم عبارتند از:

  • آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، پس از میدان الف، جنب کوچه عروضی
  • ساعات بازدید: همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۳

مرکز خرید پالادیوم

سام سنتر

در لیست جاهای لاکچری تهران حتماً سام سنتر را مشاهده خواهید کرد. سام سنتر از مراکز خرید لوکس پایتخت به شمار می‌رود و لقب جزیره لاکچری برندها را به آن داده‌اند. این مجتمع تجاری از ۹ طبقه تشکیل شده و گران‌ترین و مدرن‌ترین برندهای داخلی و خارجی را در خود جای داده است. فروشگاه‌های سام سنتر بسیار جذاب و منحصربه‌فرد هستند و به فروش پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهرات، ساعت، اکسسوری، لوازم مد، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، عینک و… می‌پردازند.

تنوع در این مجموعه بسیار زیاد است و همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. از برندهای مشهور در این مجموعه می‌توان به برند مون‌بلان، شوپارد، بولگاری و چروتی اشاره کرد. طبقه اول و دوم به فروشگاه‌ها و طبقه سوم تا هفتم سام سنتر به پارکینگ اختصاص دارد. همچنین در طبقه نهم رستوران‌های لاکچری سام سنتر قرار گرفته‌اند و به ارائه بهترین غذاهای ایرانی و خارجی می‌پردازند. مشخصات مجموعه سام سنتر عبارتند از:

  • آدرس: تهران، خیابان فرشته
  • ساعات بازدید: همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۳

جاهای لاکچری تهران

دریاچه چیتگر و بام لند

بام لند یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های توریستی تهران است و همه‌روزه توسط پایتخت‌نشینان و گردشگران شلوغ می‌شود. بام لند کنار دریاچه چیتگر واقع شده و یک مجموعه بسیار زیبا را پیش چشم گردشگران نمایش می‌دهد. این مجموعه با ۶۰ هزار مترمربع مساحت از جاهای لاکچری تهران شناخته می‌شود که ۱۳ هزار مترمربع آن به واحدهای تجاری اختصاص یافته است. خرید و شکم گردی از تفریحات رایج در بام لند هستند. علاوه بر آن مجموعه از امکانات تفریحی بسیار مدرن و متنوعی مانند پیست پرش در آسمان، سرسره سقوط آزاد، سافاری پارک وحشت و زیپ‌لاین برخوردار است.

مرکز خرید بام لند با فضای کاملا لوکس و مجلل از ۱۲ ساختمان دو طبقه تشکیل شده و برترین برندهای ایرانی و خارجی در آن عرضه می‌شوند. تلفیق معماری سنتی و مدرن نمای بسیار لوکسی به این مجموعه بخشیده تا جایی که در سال ۲۰۱۸ موفق به دریافت جایزه معماری در مسابقه بین‌المللی طراحی خارجی شد. گشت و گذار در بام لند و دریاچه چیتگر کاملاً رایگان بوده و می‌توانید یک روز خود را در کنار خانواده و دوستان در این مجموعه بگذرانید. مشخصات مجموعه بام لند عبارتند از:

  • آدرس: تهران، اتوبان شهید خرازی، دریاچه چیتگر
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۷۷۹۹۳
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۴، پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ۱۲ الی ۲۴

دریاچه چیتگر و بام لند

ارگ سنتر سعدآباد

از دیگر جاهای لاکچری تهران ارگ سنتر سعدآباد است که خرید متفاوت و خاصی را برایتان به ارمغان می‌آورد. این مکان لوکس اطراف میدان تجریش واقع شده و به عرضه انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم منزل از بهترین برندها می‌پردازد. ارگ سنتر بخش‌های بسیار مختلفی دارد که شامل شهر کتاب، کافی‌شاپ، فودکورت، پارکینگ اختصاصی، زمین بازی کودکان، شهربازی و… هستند. علاقه‌مندان به پرورش گل و گیاه می‌توانند به روف گاردن در بام ارگ سنتر مراجعه کنند و پس از تازه کردن نفس در باغچه آن انواع گل و گیاه‌های زینتی را تهیه کنند. این مکان برای سخت‌پسندان بسیار مناسب است و تفریح جذابی به شمار می‌رود. مشخصات ارگ سنتر سعدآباد عبارتند از:

  • آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان سعدآباد
  • ساعات بازدید: همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۳

مجموعه گلف و تنیس انقلاب

گلف و تنیس از ورزش‌های لوکس و لاکچری شناخته می‌شوند که در تهران می‌توانید با مراجعه به باشگاه انقلاب از این تفریح لذت ببرید. مجموعه گلف و تنیس انقلاب با وسعت یک میلیون مترمربع از جاهای لاکچری تهران شناخته می‌شود و مکان فوق‌العاده‌ای برای دوستداران ورزش به شمار می‌رود. این مکان قدمت دیرینه دارد و در سال ۱۳۳۷ با عنوان کلوپ شاهنشاهی در یکی از بهترین مناطق خوش آب و هوای تهران افتتاح شد. نیمی از این مجموعه وسیع به فضای سبز تعلق دارد که با گشت و گذار در آن نفس تازه خواهید کرد. نیم دیگر مجموعه به فضاهای ورزشی تعلق دارد که از دو بخش سرپوشیده و روباز تشکیل می‌شوند.

زمین گل با یک زمین رنج و ۱۳ میدان در ضلع غربی مجموعه واقع شده و به‌عنوان تنها زمین گلف استاندارد کشور شناخته می‌شود. همچنین باشگاه گلف و تنیس انقلاب دارای بزرگترین مجموعه تنیس خاورمیانه است. این مجموعه از ۳۰ زمین خاکی روباز و ۷ استادیوم تشکیل شده و مجهز به بهترین امکانات ورزشی است. ورزش‌های این مجموعه تنها به گلف و تنیس خلاصه نمی‌شود و بخش‌های دیگر نیز مانند چمن مصنوعی فوتبال، جاده تندرستی، استخر شنا ویژه آقایان و بانوان، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، سالن بولینگ و… برای علاقه‌مندان به سایر رشته‌های ورزشی ایجاد شده‌اند. مشخصات مجموعه تنیس و گلف انقلاب عبارتند از:

  • آدرس: تهران، میدان ولیعصر، بزرگراه نیایش
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۲۳

مجموعه گلف و تنیس انقلاب

دهکده آبی پارس

در پایتخت کشور تفریحات لاکچری و بسیار جذابی ایجاد شده‌اند که یکی از آنها ورزش‌های آبی است. دهکده آبی پارس با ارائه هیجان‌انگیزترین تفریحات و ورزش‌های آبی به‌عنوان یکی از جاهای لاکچری تهران به شمار می‌رود. در این مکان دوست‌داشتنی امکانات تفریحی فراوانی مانند رودخانه وحشی، دریاچه مواج، استخر کودکان، استخر ویژه بانوان و آقایان، سرسره‌های پیچ‌درپیچ، چاله فضایی و… فراهم شده‌اند و اوج هیجان و لذت را در دهکده پارس تهران تجربه خواهید کرد.

این مجموعه برای راحتی بازدیدکنندگان انواع امکانات رفاهی مانند رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه و پارکینگ نیز تدارک دیده است و نیازی نیست برای استراحت و صرف غذا به خارج از دهکده مراجعه کنید. با تهیه کارت و افزایش اعتبار آن می‌توانید از انواع امکانات تفریحی و رفاهی مجموعه به‌صورت شارژی بهره‌مند شوید. همچنین در برخی از روزهای سال تخفیف‌هایی ارائه می‌شوند. اگر در پایتخت هستید و هوس آبتنی کردید به همراه دوستان خود به دهکده آبی پارس بروید. مشخصات دهکده آبی پارس عبارتند از:

  • آدرس: کیلومتر ۲۲ اتوبان تهران به کرج، مقابل ایستگاه مترو گرمدره، خیابان شهدا
  • ساعات بازدید: همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۲ بامداد

دهکده آبی پارس

باشگاه‌های سوارکاری تهران

بدون شک باشگاه‌های سوارکاری پایتخت از جاهای لاکچری تهران محسوب می‌شوند. سوارکاری از ورزش‌ها و تفریحات لوکس و جذابی است که در نقاط مختلف تهران و مراجعه به باشگاه‌های سوارکاری می‌توانید از این تفریح هیجان‌انگیز برخوردار شوید. سوارکاری از تفریحات پر هزینه محسوب می‌شود که طی سال‌های اخیر با استقبال خوبی مواجه شده است. بهترین باشگاه‌های سوارکاری تهران عبارتند از:

باشگاه سوارکاری میلاد

بهترین و بزرگترین باشگاه اسب‌سواری در پایتخت باشگاه میلاد است که ۲۷ هزار مترمربع مساحت دارد. این باشگاه دارای حرفه‌ای‌ترین مربیان است که در سطوح مختلف مبتدی تا پیشرفته علاقه‌مندان را آموزش می‌دهند. این مجموعه در پارک چیتگر واقع شده و امکاناتی مانند پارکینگ، بوفه، مانژ، دوش و… ارائه می‌دهد.

باشگاه سوارکاری آزمون

از دیگر باشگاه‌های لاکچری تهران با ۴۰ هزار مترمربع مساحت باشگاه اسب‌سواری آزمون است که در ضلع شرقی استادیوم آزادی قرار دارد. افراد از تمام رده‌های سنی می‌توانند در این باشگاه به آموزش رشته سوارکاری مشغول شوند. برخی از امکانات این باشگاه شامل پارکینگ با ظرفیت ۳۰۰ خودرو، جایگاه ۸۰۰ نفره تماشاگر، پانسیون اسب، مانژ روباز و مسابقات، فروشگاه لوازم سوارکاری، رستوران و داروخانه هستند. باشگاه سوارکاری رخش صبا، چیتگر، دنیای فلز، بام، کوهک، شبنم و ایران زمین از دیگر باشگاه‌های سوارکاری در پایتخت هستند و خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهند.

باشگاه‌های سوارکاری تهران

مجموعه تفریحی توچال

اسکی از تفریحات جذاب و لوکس است که علاوه بر پایتخت‌نشینان بسیاری از گردشگران به آن علاقمند هستند. این مجموعه تفریحی با ارتفاع ۳۹۶۲ متر بر فراز بام تهران واقع شده و می‌توانید پایتخت را از زاویه دیگر مشاهده کنید. این مجموعه دارای امکانات بسیار متنوع مانند تله‌کابین، تله سیژ، پیست اسکی، اسنوموبیل، زیپ‌لاین، لیزرتگ، سورتمه، باشگاه تیراندازی با کمان، باشگاه بگ جامپ، بانجی جامپینگ، پرش آزاد، سالن بیلیارد، سنگ‌نوردی، باشگاه تنیس و فودکورت است. علاوه بر اسکی می‌توانید از تفریحات کوهنوردی، پیاده‌روی در بام تهران و پیک‌نیک در این مکان بی‌نظیر بهره‌مند شوید. مشخصات مجموعه تفریحی توچال عبارتند از:

  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران
  • ساعات بازدید: شبانه‌روز
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۴۸۷۵۰۰۰

مجموعه تفریحی توچال

پارک آبی اوپارک

از دیگر مجموعه‌های لوکس تفریحی پایتخت پارک آبی اوپارک است. این مجموعه از مدرن‌ترین و مجهزترین جاهای لاکچری تهران است و برای اوقات فراغت به‌ویژه در تابستان انتخاب فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود. مجموعه اوپارک ۵۰ هزار مترمربع مساحت دارد و از امکانات تفریحی گوناگون مانند سرسره مارپیچ، سرسره بومرنگ، سرسره ابر شیب، سرسره ابیس، سرسره اوپیچ، سرسره‌های اورنگ، سرسره آکوالوپ، سرسره گوگولیا، گردالوپ، جزیره الوپیا، رودخانه درخشان و جکوزی هستند.

همچنین امکانات رفاهی آن شامل صندوق امانات، سیستم تصفیه آب، سیستم هوشمند میکروب‌زدایی از آب، اتاق کودک و کادر، رختکن، نمازخانه، سرویس بهداشتی، فروشگاه لوازم ورزشی و تجهیزات شنا، پارکینگ اختصاصی، سالن ماساژ، میز فوتبال دستی و… هستند. در این مجموعه می‌توانید یکی از لاکچری‌ترین تفریحات را تجربه کنید. مشخصات پارک آبی اوپارک عبارتند از:

  • آدرس: تهران، اتوبان کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، انتهای خیابان شمیم
  • شماره تماس: ۰۲۱۴۴۷۶۲۴۱۱
  • ساعات بازدید: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۲۲ و پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۲۲

رستوران کوبابا جردن

یکی از جاهای لاکچری تهران برای علاقمندان به غذاهای بین‌المللی و مدیترانه‌ای رستوران کوبابا جردن است. این رستوران دکوراسیون مدرن و منحصربه‌فردی دارد که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. منوی رستوران کوبابا جردن بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای لبنانی، ایرانی، ایتالیایی و ترکی متناسب با انواع ذائقه‌ها در آن ارائه می‌شوند. این رستوران از شلوغ‌ترین رستوران‌های لوکس تهران محسوب می‌شود که می‌تواند همه مشتریان را راضی نگه دارد. این مکان دارای دو فضای سرپوشیده و روباز است که پیشنهاد می‌شود در فضای باز غذای خود را میل کنید.

از مهمترین ویژگی‌های این رستوران می‌توان به کیفیت بالا و حجم زیاد غذا، پرسنل حرفه‌ای و بااخلاق، وجود سرآشپز ماهر و فضای لوکس و مدرن اشاره کرد. این رستوران برای انواع قرارهای دوستانه، کاری و خانوادگی مناسب است. محبوب‌ترین غذای این رستوران شاورمای گوشت کوبابا بوده و برای دسر می‌توانید چای و کنوفه را نیز انتخاب کنید. صبحانه‌های کوبابا جردن بسیار خوشمزه و پرطرفدار هستند و در منوی آن انواع نیمرو، املت، پنکیک، سالاد میوه، بیکن و سوسیس و نوشیدنی‌های گرم و سرد ارائه می‌شوند. مشخصات رستوران کوبابا جردن عبارتند از:

  • آدرس: تهران، محله جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۲۳

رستوران کوبابا جردن

مرکز خرید اطلس نیاوران

از بهترین جاهای لاکچری تهران که مدت زیادی از افتتاح آن نگذشته مرکز خرید اطلس در محله نیاوران است. این مرکز خرید به‌صورت تمام شیشه‌ای ساخته شده که هنگام مشاهده آن با سازه بسیار عظیمی مواجه خواهید شد. این مجتمع تجاری و اداری از ۱۹ طبقه تشکیل شده که ۶ طبقه آن به پارکینگ اختصاصی تعلق دارد. انواع فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و… از بهترین برندهای ایرانی و داخلی در این مجموعه وجود دارند. تنوع محصولات بسیار بالا بوده و هر کس می‌تواند جنس مدنظر خود را به راحتی پیدا کند.

این مرکز خرید لوکس همچنین دارای امکانات رفاهی متعدد مانند رستوران و کافی‌شاپ است که بعد از یک خرید لذت‌بخش می‌توانید با مراجعه به آنها گرسنگی و خستگی خود را برطرف کنید. رستوران و کافی‌شاپ مجموعه در تراس قرار دارند و نمای جذاب پارک نیاوران را مقابل چشم مشتریان قرار می‌دهند. شهربازی، گیم سنتر، محل ویژه نگهداری کودکان، سرویس بهداشتی و نمازخانه از دیگر امکانات این مجتمع تجاری هستند. مشخصات مرکز خرید اطلس نیاوران عبارتند از:

  • آدرس: تهران، خیابان پاسداران، ضلع جنوبی پارک نیاوران
  • ساعات بازدید: ۷:۳۰ الی ۱۷:۳۰

مرکز خرید اطلس نیاوران

کاخ نیاوران

از زیباترین مکان‌های دیدنی در پایتخت کاخ نیاوران را می‌توان نام برد. این کاخ در منطقه شمیرانات واقع شده و از جاهای لاکچری تهران به شمار می‌رود. کاخ نیاوران در باغی با مساحت ۱۱ هکتار واقع شده و آب و هوای بسیار مطبوع و دلچسبی دارد. این کاخ که در دوران پهلوی ساخته شده اکنون به موزه تاریخی تبدیل شده و عموم مردم می‌توانند از آن بازدید کنند. تزیینات بسیار زیبا مانند آینه‌کاری، کاشی‌کاری‌های برجسته و گچبری‌ها در سراسر کاخ به چشم می‌خورند.

همچنین اشیای باارزش و گران‌قیمت مانند وسایل تزیینی گرانبها، فرش‌های دستباف و تابلوهای نقاشی نفیس توسط هنرمندان داخلی و خارجی در این کاخ نگهداری می‌شوند. از بخش‌های مختلف کاخ اختصاصی نیاوران می‌توان به سالن سینمای اختصاصی، اتاق پذیرایی، کاخ صاحبقرانیه، موزه حوضخانه، کوشک احمدشاهی، موزه جهان نما، موزه کتابخانه اختصاصی، موزه خودروهای اختصاصی و باغ‌موزه کتیبه‌ها اشاره کرد. مشخصات کاخ نیاوران عبارتند از:

  • آدرس: تهران، ضلع شرقی میدان شهید باهنر، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران
  • ساعات بازدید: نیمه اول سال ۹ الی ۱۹ و نیمه دوم سال ۸ الی ۱۷

کاخ نیاوران

مگا مال

از جاهای لاکچری تهران در غرب مرکز خرید مگا مال است. این مجموعه تجاری شیک و لوکس جنب ایستگاه متروی اکباتان قرار گرفته و یکی از پر رفت و آمدترین مراکز خرید پایتخت به شمار می‌رود. بهترین برندهای داخلی و خارجی پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی، زیورآلات، ساعت و… در این مجموعه گرد هم جمع شده‌اند. در مگا مال علاوه بر فروشگاه‌های لوکس و زیبا امکاناتی مانند خانه کودک، پارکینگ اختصاصی، کافی‌شاپ، رستوران و هایپرمارکت وجود دارند. از پرطرفدارترین بخش‌های مگا مال سالن‌های سینما هستند که به‌روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات سینمایی در آنها قرار گرفته‌اند و می‌توانید فیلم‌های روز را تماشا کنید. اتاق فرار از امکانات تفریحی این مجموعه بوده که اوج هیجان را برای جوانان به دنبال دارد. مشخصات مرکز خرید مگا مال عبارتند از:

  • آدرس: تهران، بزرگراه ستاری، شهرک اکباتان، جنب ایستگاه مترو اکباتان
  • ساعات بازدید: همه‌روزه از ساعت ۸:۳۰ الی ۲۴

مگا مال تهران

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم بهترین و معروف‌ترین جاهای لاکچری تهران را برایتان معرفی کنیم و امیدواریم به برنامه‌ریزی در سفرتان کمک کند. تهران‌گردی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات در کشور است که شما می‌توانید از لوکس‌ترین مراکز خرید، مجموعه‌های تفریحی و رستوران‌ها بهره‌مند شوید. بسیاری از مراکز معرفی شده نیازی به پرداخت هزینه بالا ندارند و کافی است از تماشای فضاهای زیبا و گشت و گذار در آنها لذت ببرید.



 الی گشت    

                تور کیش