مرکز خرید مگامال
مرکز خرید مگامال

مگامال ☀️ مرکز خریدی در اکباتان تهران

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید مگامال

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید مگامال اکباتان تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مگامال (Mega Mall) مکانی بی نظیر برای خرید و تفریح است که در غرب شهر تهران و شهرک اکباتان واقع شده است. این پروژه عظیم اولین بازار بزرگ ایرانی است که بر پایه استانداردهای جهانی ساخته شده و تمام امکانات رفاهی را شامل می‌شود.

مجتمع تجاری مگامال در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار و ۲۰۰ هزار متر مربع زیربنای تجاری در شهرک اکباتان ساخته شده است و در پنج طبقه آن ۲۰۰ واحد تجاری فعالیت می‌کنند. طراحی معماری مگامال اکباتان به‌شکل خلاقانه‌ای صورت گرفته و برای مثال معماران مگامال شبیه به راسته‌های بازار‌های ایرانی چندین مغازه از یک صنف را در کنار هم قرار داده‌اند.

مرکز خرید مگامال

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این شکل از طراحی باعث راحتی خرید برای مشتریان می‌شود. از نظر امنیت و کیفیت ساخت هم مگامال اکباتان از مراکز خرید سطح بالا به حساب می‌آید و توانایی تحمل زلزله به مقیاس ۹ ریشتر را دارد. حضور بانک ملت، ایران‌زمین و بانک شهر در این مجتمع هم برای خریداران و هم برای فروشندگان سهولت زیادی برای خرید و فروش فراهم آورده است.

فروشگاه‌ها و برندهای موجود در مگامال 

فروشگاه‌های کیف و کفش، صنایع دستی، زیورآلات، لوازم آشپزخانه و خانه، دکوراسیون، شال و روسری، چرم، محصولات آرایشی بهداشتی، لوازم ورزشی و… همگی در بهترین برند و کیفیت می‌درخشند.

برندهای مگامال از تنوع زیادی برخوردار هستند. از برندهای حاضر در مگامال اکباتان می‌توان به نمایندگی زارا در مگامال، برند جین وست مگامال اکباتان، نوین چرم شعبه مگامال یا برندهای ورزشی در مرکز خرید اکباتان مثل ریباک، فیلا و پوما اشاره کرد. قیمت‌های مگامال از متوسط تا گران را شامل می‌شود.

مهم‌ترین نکته مرکز خرید مگا مال اکباتان امکانات تفریحی متنوع در این محل باشد. تقریبا پانزده درصد این مرکز خرید بزرگ کاربرد تجاری دارد و باقی هشتاد و پنج درصد آن را فضای تفریحی و خانوادگی به خود اختصاص داده است.

مرکز خرید مگامال

فود کورت مگامال

فود کورت مگامال در فضایی به بزرگی ۲,۴۰۰ متر مربع در طبقه دوم قرار دارد. علاوه بر فود کورت، رستوران‌های بین‌المللی نیز در طبقه سوم و در مجاورت شهربازی و سينما و همین طور تعدادی کافه تريا در طبقه همکف دوم کنار پارک مگامال فعالیت می‌کنند. در طبقه اول مجتمع، یک رستوران بین‌المللی دیگر قرار گرفته است که می‌توانید از بین این گزینه‌ها‌ دست به انتخاب بزنید.

مرکز خرید مگامال

پردیس سینمایی

فیلم‌های داغ روز از دست ندهید. همچنان که کودک‌تان مشغول بازی است، می‌توانید سری به جدیدترین فیلم‌های پردیس سینمایی مگامال بزنید. هفت سالن با ظرفیت فوق العاده که امکان نمایش مستقل و همزمان فیلم را در سالن‌ها فراهم کرده است. سالن سه بعدی هم دارد. در کنار پردیس سینمایی چشم‌تان به سالن کنفرانس، سالن موسیقی، شهر کتاب و… نیز می‌خورد که از فعالیت‌های فرهنگی این مرکز خرید بزرگ، حکایت دارد.

آی تی لند

آی تی لند یا همان دنیای فناوری با مساحتی بالغ بر ۳,۵۰۰ متر مربع در طبقه چهارم مگامال قرار گرفته است و به ارائه لوازم جانبی و الکتریکی اختصاص دارد. برند‌های معروف فناوری اطلاعات، کامپیوتر، موبایل، بازی‌های کامپیوتری و لوازم جانبی همچون پاناسونیک، سونی، فراسو، مادیران و لاجیک در این مجموعه فعالیت می‌کنند که سرويس‌های خاص و امکانات مطلوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

مرکز خرید مگامال

پارکینگ 

پارکینگ طبقاتی مگامال در مساحتی به بزرگی ۳۶ هزار متر مربع ساخته شده و دارای سه طبقه با ظرفیت ۲,۸۰۰ خودرو است. با استفاده از آسانسور موجود در پارکینگ می‌توانید خود را به سایر بخش‌های مجموعه برسانید. این‌طور به نظر می‌رسد که پیش‌تر استفاده از این پارکینگ رایگان بود؛ اما اکنون باید مبلغی برای ورودی بپردازید که به‌ازای هر ساعت استفاده، مبلغی به آن اضافه می‌شود.

دسترسی

  • آدرس مگامال: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی
  • تلفن مگامال: ۴۴۶۹۴۴۷۱-021
  • وب‌سایت: www.megamall.ir



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)