شهربازی قهرمانان مشهد

شهربازی قهرمانان مشهد ☀️ یکی از بزرگترین شهربازی های مشهد

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

شهربازی قهرمانان مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با شهربازی قهرمانان مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مشهد به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای گردشگر پذیر ایران شناخته می‌شود که سالانه تعداد زیادی از مسافران و گردشگران را در خود جای می‌دهد. هر چند اولین دلیل همه افراد برای سفر به مشهد، زیارت حرم امام رضا (ع) است اما زائران و مسافران مشهد برای لذت بردن از تعطیلات و اوقات فراغت خود نیز به دنبال مراکز تفریحی و گردشگری می‌گردند.

شهربازی های مشهد، پارک های آبی مشهد، استخرهای مشهد و…. هر کدام به نوبه خود می‌توانند اوقات خوش و مفرحی را برای شما به وجود بیاورند. در ادامه همراه ما باشید تا با یکی از شهربازی های پرطرفدار در مشهد بیشتر آشنا شوید.

شهربازی قهرمانان مشهد (ghahramanan Amusement) جزء بزرگترین شهربازی های مشهد می باشد. این شهربازی یکی از مقاصد مهم گردشگران و زائرانی است که از شهرهای مختلف وارد مشهد می شوند. شهربازی قهرمانان دارای امکانات بسیار مختلفی می باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


شهربازی قهرمانان مشهد

امکانات شهربازی قهرمانان مشهد

شهربازی سپاد مشهد با قهرمانان مشهد، یکی از شهربازی های مشهد  بوده که دارای امکانات مختلف تفریحی، سرگرمی و رفاهی می باشد. از نمادهای برجسته این شهربازی، مجسمه مربوط به رستم، اسطوره شاهنامه فردوسی، در ورودی آن می باشد. این مجسمه از جنس فایبرگلاس بوده که 17 متر ارتفاع دارد.

بازی های موجود در شهربازی قهرمانان مشهد در دسته های مختلفی می باشد. این دسته ها شامل VR کلوپ، بازی های هیجانی، بازی های خانوادگی، بازی های کودک و کلوپ کودک می باشد. در ادامه به برخی از بازی های این پارک اشاره شده است.

VR پارک 

در بازی های این دسته شما می توانید وارد بازی شده و خودتان قهرمان بازی باشید. اگر با اسلحه مبارزه می کنید، ضربه های اسلحه را حس می کنید، اگر شمشیر دارید می توانید آن را لمس کنید. VR پارک بر اساس واقعیت مجازی ایجاد شده است. در بازی های این مجموعه می توانید با بازی آدم پرنده ، پرواز را تجربه کنید. پیاده روی فضایی برای دوستداران فضا و کهکشان، بازی مهیج زندان برای دوستداران بازی های جنگی، شبیه ساز پرواز، موتور و ماشین مسابقه و سینمای VR از دیگر بازی های VR پارک می باشد.

بازی های مختلف هیجان انگیز در فضای باز این شهربازی قرار گرفته است. این بازی های شامل سورتمه سواری، سالتو 40 نفره، ترن هوایی، ژیروسکوپ، پرواز در آسمان، اسکیت یو، خانه وحشت و گاو وحشی می باشد.

شهربازی قهرمانان مشهد

ترن هوایی

یکی از وسایل بازی هیجان انگیز که می توانید در شهربازی سپاد مشهد تجربه کنید، ترن هوایی می باشد. این ترن هوایی دارای مسیر پر پیچ و خم می باشد و در طول مسیر عکس های ناگهانی از شما گرفته می شود تا چهره خودتان را لحظات مختلف تماشا کنید.

شهربازی قهرمانان مشهد

بازی های خانوادگی 

بازی های خانوادگی متعددی در این شهر قرار دارد که شامل چرخ و فلک، قطار خانواده، کشتی صبا، تاب بزرگسالان، بانجی جامپینگ، فوتبال دستی، سینما 7 بعدی، اتاق آیینه و آمفی تئاتر می باشد.

چرخ و فلک شهربازی قهرمانان مشهد

چرخ و فلک فقط یک وسیله تفریحی نیست بلکه نوعی جاذبه گردشگری می باشد. این چرخ و فلک ها برای بزرگسالان یادآور چرخ و فلک های قدیمی در سطح شهر بود که حدود 3 متر ارتفاع داشت. استفاده از چرخ و فلک شهربازی قهرمانان مشهد فرصت مناسبی برای مشاهده نمای کلی شهر مشهد می باشد.

شهربازی قهرمانان مشهد

امکانات رفاهی شهربازی

شهربازی قهرمانان مشهد علاوه بر وسایل بازی متنوع دارای رستوران و کافی شاپ های مختلف نیز می باشد. رستوران های این مجموعه شامل کنتاکی بزرگمهر، ساندویچ و کباب ترکی، سفره خانه سنتی الماس و به وقت سیب زمینی اشاره کرد. همچنین غرفه نوشیدنی با انواع آیس پک، آبمیوه و نوشیدنی های گرم نیز در این مجموعه واقع شده است. از امکانات دیگر آن می توان به سرویس بهداشتی ویژه معلولین، اتاق تعویض کودک، مسجد و پارکینگ با ظرفیت 1000 خودرو اشاره کرد.

دسترسی

شهربازی قهرمانان مشهد که نام دیگر آن شهربازی سرزمین خورشید و شهربازی سپاد است در بلوار خیام شمالی و در حاشیه میدان خیام وقع شده است.

فعالیت این شهربازی از ساعت 17 شروع شده و تا ساعت 24 ادامه دارد. مدت زمان بازدید از این مجموعه متفاوت بوده ولی حداقل دو ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

منبع مقاله : gardeshro.com



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)