چشمه آبگرم نورآباد ممسنی ، استان فارس | Nourabad

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

چشمه آبگرم نورآباد ممسنی

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با چشمه آبگرم نورآباد ممسنی در استان فارس آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این چشمه آب معدنی در ادامه با ما همراه باشید.

چشمه آبگرم نورآباد ممسنی در جاده شیراز-اهواز و در فاصله سه کیلومتری شهر نورآباد استان فارس، در ارتفاع 960 متری از سطح دریا واقع شده است. این چشمه آب گرم با آبدهی 40 لیتر در ثانیه و درجه حرارت 31 درجه سانتیگراد از خواص درمانی بسیاری برخوردار است.

آب این چشمه با ترکیبات شیمیایی کلرور سدیم، سولفات کلسیم و گوگرد برای مصارف درمانی به ویژه بیماری های پوستی، تنفسی، عصبی، رماتیسم و همچنین مداوای درد های عضلانی کاربرد دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


آب چشمه به رنگ سبز کم رنگ بوده و دارای بوی هیدروژن سولفوره و مزه آن تلخ میباشد. با توجه به اینکه این چشمه آّب گرم معدنی در مسیر گردشگری جاذبه های طبیعی دشت ارژن، تالاب پریشان، آبشار مارگون و همچنین آثار تاریخی بیشاپور کازرون و سراب بهرام ممسنی واقع شده خود می تواند گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب نماید.

چشمه آبگرم نورآباد ممسنی
چشمه آبگرم نورآباد ممسنی

هم اکنون برای استفاده بازدیدکنندگان حمام چشمه آّب گرم در زمینی به مساحت 250 متر مربع و 500 متر زیربنا ساخته شده و تاسیسات آن دارای حوضچه و دوش آب گرم می باشد.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨