معرفی بهترین بوتیک هتل های تهران ☀️

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین بوتیک هتل های تهران

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین بوتیک هتل های تهران آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این هتل ها تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یکی از اقامتگاه‌های جالب و زیبایی که به تازگی در بیشتر کلانشهرها ایجاد شده‌ است؛ بوتیک هتل‌ها هستند. بوتیک هتل‌های تهران برای داشتن اقامتی به یادماندنی گزینه‌های مناسبی به شمار می‌روند.

بهترین بوتیک هتل‌های تهران گزینه خوبی برای مقصد گردشگری خواهند بود و نحوه طراحی و تم آن‌ها، معمولا براساس فرهنگ و تاریخ غنی ایران باستان است. در ادامه تعدادی از بوتیک هتل های تهران را به شما معرفی می کنیم.

بوتیک هتل نظامیه
بوتیک هتل نظامیه

آشنایی بیشتر با بوتیک هتل ها

بوتیک هتل‌ها جزء آن دسته از هتل‌های منحصربه‌فردی هستند که یک طراحی ویژه و خاص دارند. به‌طور کلی فضای داخلی این دسته از هتل‌ها به این‌گونه بوده که میزان وسعت آن‌ها نسبت به دیگر هتل‌ها کمتر است. همچنین این هتل‌ها، اتاق‌های محدود و کمی دارند. البته یک ویژگی مشترک در بین هتل‌های دیگر و بوتیک هتل‌ها، رده‌بندی موجود در بین آن‌هاست. بوتیک هتل‌ها دارای 3 تا 5 ستاره هستند که بدون شک اقامت در آن‌ها تجربه‌ای خاص خواهد بود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


معمولا بوتیک هتل‌ها، شناسنامه‌ای از فرهنگ و هویت ایرانی به شمار می‌روند. آن‌ها به سبکی متفاوت و خاص طراحی می‌شوند. مبلمان، پرده و دیگر المان‌های موجود در بوتیک هتل‌ها معمولا به سبک سنتی طراحی شده‌اند. نکته جالب در رابطه با بوتیک هتل‌ها این است که غذاهای سنتی که در این هتل‌ها سرو می‌شوند نشانه‌ای از، غذاهای محلی آن منطقه هستند؛ البته فضا و تم همه بوتیک هتل‌ها سنتی نیستند. برخی از آن‌ها از فرهنگ دیگر کشورها نیز در دکوراسیون خود استفاده کرده‌اند.

بوتیک هتل شمشک، بوتیک هتلی زیبا در تهران

معماری منحصربه‌فرد، داستان هر دیوار هتل، مبلمان زیبا در کنار تمامی تجهیزات مدرن و… همگی از جمله فاکتورهایی هستند که سبب گردیده‌اند تا بوتیک هتل شمشک تهران، به بهترین و معروف‌ترین بوتیک هتل تهران تبدیل شود. در منطقه شمشک و دقیقا روبه‌روی ساختمان شهرداری شمشک، بوتیک هتل زیبایی با تاریخچه فوق‌العاده به چشم می‌خورد.

در زمان رضا شاه پهلوی و در سال 1305، بوتیک هتل زیبای شمشک در این منطقه ساخته شد. در آن زمان منطقه شمشک محل استخراج ذغال سنگ بوده که کار استخراج را آلمانی‌ها انجام می‌دادند. در این زمان برای اقامت کارگران و مهندسان آلمانی و همچنین محلی برای تولید، این مکان بنا گردید. بعدها با پیشرفت کشور در زمینه تولید سوخت و انرژی، تمامی بناها و ساختمان ساخته شده دیگر کارایی نداشتند. در زمان پهلوی دوم، نیروگاهی که برای تولید برق احداث شده بود باتوجه به ایجاد پیست اسکی شمشک، تبدیل به محل اقامت برای گردشگران شد.

بهترین بوتیک هتل های تهران
بهترین بوتیک هتل های تهران

هتل ایجاد شده در آن زمان سالیان متمادی بعد از پیروزی انقلاب به کار خود ادامه داد. در اوایل دهه 80 هتل به علل مختلفی تعطیل شد و در سال 1397 بخش خصوصی در این هتل سرمایه‌گذاری خود را آغاز کرد. با سرمایه‌گذاری‌های متعدد، هتل زیبا و نوستالژیک شمشک با بهره‌گیری از بهترین استانداردهای جهانی مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمانی که در گذشته به عنوان خوابگاه شناخته می‌شد به عنوان رستوران، به‌کار گرفته شد. بهترین زمان رفتن به بوتیک هتل شمشک، فصل زمستان است. در این فصل در کنار اقامتی به یادماندنی می‌توانید از تفریحات جذاب زمستانی نیز لذت ببرید.

بوتیک هتل حنا تهران

یکی از بوتیک هتل‌های جذاب و خاص تهران، بوتیک هتل حنا نام دارد. در لابه‌لای خیابان نوفل نوشاتو و در کوچه پس کوچه‌های لولاگر، بوتیک هتل حنا به چشم می‌خورد. کوچه لولاگر یکی از معروف‌ترین و لاکچری‌ترین کوچه‌های تهران بوده که تصویر آن در فضای مجازی دست به دست می‌شود. در کوچه لولاگر 6 خانه با قدمتی 93 ساله قرار دارند. در سال 1309 برادران لولاگر به بهترین بنّای شهر یعنی استاد حسن، سفارش طراحی و ساخت این ساختمان‌ها را داده بودند.

خانه‌های کوچه لولاگر به نحوی زیبا و خاص طراحی شده‌اند و همه آن‌ها به‌صورت قرینه قرار گرفته‌اند. پلاک 2 کوچه لولاگر در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. این ساختمان بعد از مرمت و برخی از عملیات‌های ساخت‌وساز مجددا سرپا شد. بوتیک هتل حنا در عین مدرن بودن، توانسته بسیار ماهرانه خاطرات خوش دوران قدیم را تداعی کند. بدون شک اقامت در بوتیک هتل حنا شبی به یادماندنی و خاص را برای شما رقم خواهد زد.

بهترین بوتیک هتل های تهران
بهترین بوتیک هتل های تهران

خدمات بی‌نظیر بوتیک هتل حنا عبارتند از:

  • غذاهای خاص و خوشمزه اصیل ایرانی و بین‌المللی
  • زیر پا گذاشتن تمام پایتخت با موتور اسپا
  • شرکت در بهترین روادید عمومی موجود در پلتفرم و بام هتل حنا
  • امکان رزرو پلتفرم و همچنین بام هتل حنا برای برگزاری جشن‌ها
  • شرکت در دیگر روادید هنری و نمایشگاه‌های خاص
  • امکان خرید انواع آثار هنری

بوتیک هتل حنا، امکان دسترسی آسان به تمامی امکانات گردشگری تهران را فراهم کرده است. کاخ گلستان، عمارت مسعودیه، بازار بزرگ تهران، تئاتر شهر و موزه جواهرات از نمونه اماکن نزدیک به هتل حنا به شمار می‌روند.

بوتیک هتل نظامیه

بوتیک هتل نظامیه تهران، جزء یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران است. این بوتیک هتل اشرافی قدمتی 100 ساله دارد. دکوراسیون و زیبایی فضای داخلی هتل نظامیه، شما را به گذشته‌های دور می‌برد.

بهترین بوتیک هتل های تهران
بهترین بوتیک هتل های تهران

بدون شک می‌توان گفت هتل نظامیه یکی از بهترین هتل‌های تهران بوده که اقامت در آن هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد. اگر ساکن تهران هستید حتما سری به رستوران و کافه بوتیک هتل نظامیه بهارستان بزنید و از غذاها و نوشیدنی‌های بی‌نظیر آن امتحان کنید.

بوتیک هتل طوبی

برخی از ما گمان می‌کنیم هتل‌های 3 ستاره از امکانات خوبی برخوردار نیستند؛ اما این تصور اشتباه است. بدون شک با دیدن بوتیک هتل طوبی در خیابان ناصری عقیده شما تغییر خواهد کرد.

بهترین بوتیک هتل های تهران
بهترین بوتیک هتل های تهران

این هتل 3 ستاره در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا قرار دارد و شمامل امکانات خوبی مانند سالن‌های چند منظوره، رستوران بام، امکان اجاره خودرو بدون راننده و همراه با راننده، سونا و جکوزی، سالن باشگاه پیشرفته، کافه و صرافی می‌شود.

بوتیک هتل پهلوان رزاز

بدون شک پلاک 38 کوچه جاویدی، بهارستان بهترین بوتیک هتل تهران است. بوتیک هتل پهلوان رزاز با قدمتی 150 ساله، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های پایتخت به حساب می‌آید. در گذشته‌های دور پهلوان رزاز در این خانه اقامت داشته و بعدها خانه او بازسازی و به یکی از بوتیک هتل‌های معروف تهران تبدیل شد.

پیش از شیوع کرونا بوتیک هتل رزاز به عنوان هاستل در کوچه جاویدی مشغول به کار بود. پس از همه‌گیری کرونا این هتل با انجام برخی از تغییرات به بوتیک هتل تبدیل گردید. بوتیک هتل قدیمی پهلوان رزاز 22 اتاق، 2 حیاط مجزا، 3 ایوان زیبا و چند سالن پذیرایی دارد.

بهترین بوتیک هتل های تهران
بهترین بوتیک هتل های تهران

از جمله خدماتی که در این هتل ارائه می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اقامت
  • صبحانه
  • امکان عکاسی در محیط
  • برگزاری مراسم تولد و دورهمی
  • برگزاری مراسم عقد و عروسی
  • برگزاری جشن سالگرد ازدواج

لازم به ذکر است که باتوجه به تاریخی بودن این بوتیک هتل، بازدید از آن برای عموم آزاد نبوده و اگر قصد بازدید از این هتل را دارید باید یکی از خدمات متنوع آن را برگزینید.

بوتیک هتل نیلو

یکی از بوتیک هتل‌های لوکس 4 ستاره تهران، هتل نیلو در خیابان شمس لاهیجانی است. بوتیک هتل نیلو برای اولین بار در سال 1380 بازگشایی شد. بعدها و در سال 1394 به علت برخی از مشکلات به‌وجود آمده در هتل، برای بازسازی آن اقدام شد. در نزدیکی میدان ونک به‌راحتی می‌توانید این بوتیک هتل را بیابید. امکانات بوتیک هتل نیلو به قدری کامل هستند که فکر می‌کنید در یک بوتیک هتل 5 ستاره قرار دارید. برای دکوراسیون داخلی این هتل از باکیفیت‌ترین دیوارپوش‌ها، انواع خاتم‌کاری‌های زیبا، صنایع دستی اصیل ایرانی، کاشی‌کاری‌های زیبا و تابلوهای نقاشی بی‌نظیر استفاده شده است.

در طراحی دکوراسیون این هتل به قدری ظرافت و دقت به‌کار گرفته شده که زیبایی آن بسیار چشمگیر است. در تمام تهران کمتر هتلی را می توان یافت که به انداره بوتیک هتل نیلو رنگارنگ و زیبا باشد. این بوتیک هتل 4 ستاره، 6 طبقه با اتاق‌هایی تک تخته، 4 تخته و سوییت‌های دو خواب و 4 خوابه دارد. در تمامی اتاق‌های بوتیک هتل نیلو رنگ‌های زیبایی به‌کار برده شده‌اند و تابلوهای نفیس سنتی اصیل نیز به چشم می‌خورند.

بهترین بوتیک هتل های تهران
بهترین بوتیک هتل های تهران

امکانات بی‌نظیری مانند سالن جداگانه سرو صبحانه، یک رستوران ایتالیایی، کافه شبانه‌روزی، پارکینگ، سالن جلسان و کنفرانس، پارک آبی، استخر، سونا، جکوزی و اسپا در بوتیک هتل نیلو برای مهمانان تعبیه شده‌اند. سوییت‌های هتل نیلو دارای امکاناتی مانند آشپزخانه با تمامی لوازم مورد نیاز هستند. این بوتیک هتل به‌راحتی به مرکز شهر، فرودگاه و راه آهن دسترسی دارد.

سخن پایانی

یکی از سبک‌های جدید هتل، بوتیک هتل‌ها هستند که از دهه 80 در ایران باب شده‌اند. البته اولین بار بوتیک هتل در کشورهایی مانند آمریکا و انگلستان مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اولین بوتیک هتل ایران، بوتیک هتل لاله کندوان نام دارد. تهران بهترین بوتیک هتل‌های کشور را در خود جای داده است.

بوتیک هتل‌ها از 3 ستاره تا 5 ستاره درجه‌بندی می‌شوند؛ البته 3 ستاره بودن این بوتیک هتل‌ها به معنای بی‌کیفیت بودن آن‌ها نیست. بوتیک هتل طوبی با 3 ستاره، یکی از بهترین بوتیک هتل‌های تهران به شمار می‌رود. هتل شمشک نیز از لوکس‌ترین و بهترین بوتیک هتل‌های پایتخت بوده که در آن می‌توانید از انواع امکانات خوب و منحصربه‌فرد استفاده کنید. خیابان بهارستان هم بوتیک هتل‌های خوبی مانند پهلوان رزاز و نظامیه را در خود جای داد.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨