تصویر لابی هتل لوکس اسپیناس پالاس- منبع: هتل یار
تصویر لابی هتل لوکس اسپیناس پالاس- منبع: هتل یار

تصاویر لابی هتل های ۵ ستاره تهران

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اولین چیزی که در هنگام ورود به یک هتل، نظرتان را به خود جلب می کند چیست؟ به نظرتان چه مکانی در بدو ورود به ساختمان هتل می تواند یک هتل مجلل یا معمولی را در ذهنمان تداعی کند؟ بدون شک یک لابی لوکس می تواند تداعی گر یک هتل لوکس و مجلل باشد.

فضای منحصر به فرد لابی، سالن پذیرایی و مبلمان مجلل، سقف های بلند و تزئینات داخلی یک لابی لوکس در نگاه اول می تواند نظر هر مسافری را به خود جلب کند. پس می توان لابی هتل را مرکز و قلب تپنده آن دانست. مکانی پر رفت و آمد که هر روزه مسافران بسیاری در حال ورود و خروج از آن هستند. مسافرانی که چند روزی را میهمان هتل هستند و گاه بی توجه از این همه آرامش و زیبایی گذر می کنند.

حال اگر دوست دارید تا با لابی 5 هتل لوکس و مجلل تهران بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

لابی هتل آزادی تهران

شاید بتوان از لابی هتل آزادی به عنوان شیک ترین لابی هتل های تهران نام برد. لابی ای مجلل و مدرن که با فضای بزرگ و مبله خود، برای انواع قرارهای دوستانه و کاری شما در زمان اقامت در هتل آزادی مناسب باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


راه دسترسی به مراکز تفریحی و ورزشی، بیزنس سنتر، کافه قنادی و رستوران های هتل آزادی از طریق این لابی مجلل است. در این لابی، مراکز خرید و فروشگاه های لوکس برای خرید سوغاتی و کالاهای مورد نیازتان وجود دارد. فراموش نکنید که در لابی هتل آزادی یک کانسیرژ (راهنمای میهمان) وجود دارد تا علاوه بر راهنمایی شما، تمام درخواست و نیازهای شما را همانند حمل و نقل و … برطرف سازند.

لابی هتل 5 ستاره استقلال تهران

با گذر از درب ورودی هتل استقلال و استقبال گرم نگهبان، وارد لابی بزرگ و مجلل این هتل خواهید شد. لابی ای زیبا و سرشار از امکانات رفاهی که هر آنچه در زمان اقامتتان در هتل 5 ستاره استقلال نیاز خواهید داشت، در اختیارتان می گذارد. کانتر پذیرش یک طرف و امکانات رفاهی متنوع در بخش های دیگر لابی قرار گرفته اند.

کافی شاپ و فضای مبله که هم برای قرارهای کاری و هم قرارهای دوستانه بسیار مناسب است. وجود صرافی، برای مسافران خارجی که فرصت تبدیل پول به ریال یا بالعکس را نداشته اند. دستگاه ATM و شعبه بانک سینا و ملت که برای انجام کارهای بانکی و رفاه حال میهمانان وجود دارد.

وجود مراکز تجاری لوکس که شامل فروشگاه های فرش دستباف، طلا و جواهر و عتیقه جات، فروشگاه کت و شلوار، سیگار برگ، فروشگاه های سوغاتی، نمایشگاه و فروشگاه تابلو نقاشی، صنایع دستی … می شوند. در آخر هم آرایشگاه مردانه و اینترنت وای فای رایگان که در تمامی هتل های لوکس تهران وجود دارند؛ همه و همه تداعی گر لابی ای فول امکانات و منحصر به فرد هستند.

جدای از امکانات و دکوراسیون مجلل و شیک لابی هتل استقلال، پخش موسیقی زنده با پیانو و وجود نقاش حرفه ای برای نگارگری تصاویر دلخواه میهمانان، از جذابیت های این لابی به شمار می رود.

تصویر لابی هتل 5 ستاره استقلال تهران- منبع: هتل یار
تصویر لابی هتل 5 ستاره استقلال تهران- منبع: هتل یار

لابی هتل اسپیناس پالاس

بدون شک نام هتل مجلل اسپیناس پالاس تهران ب گوشتان خورده است. هتلی 5 ستاره که لابی آن نیز همانند دیگر بخش ها دارای فضایی مجلل و خاص است. این لابی علاوه بر دکوراسیون و مبلمان مجلل خود، امکانات رفاهی بی نظیری را درون خود جای داده است.

کافی شاپی مجهز و دلنشین که اجرای موسیقی زنده، جذابیت های آن را دو چندان کرده است. وجود فضای مبله در بخش های مختلف لابی که برای استراحت و برگزاری قرارهای دوستانه و کاری شما بسیار مناسب است. ستون های مرمری و تابلوهای نفیس لابی هتل اسپیناس پالاس که تداعی گر فضایی لوکس و مجلل است. اما در کنار این همه جذابیت و شکوه، دیواری که تصاویر مدیران هتل اسپیناس پالاس و میهمانان برجسته آن را به تصویر می کشد، از خاص تر بخش های لابی به شمار می رود.

در این لابی انواع مراکز خرید لوکس همانند فرشکده، فروشگاه های پوشاک و … قرار دارد که برای خرید سوغاتی بسیار مناسب هستند. این لابی بخشی به نام بیزنس سنتر دارد که امکانات رفاهی مورد نیاز شما اعم از خدمات چاپ و کپی، دسترسی به PC و … را فراهم می کند.

تصویر لابی هتل لاله تهران- منبع: هتل یار
تصویر لابی هتل لاله تهران- منبع: هتل یار

لابی هتل لاله تهران

یک لابی فول امکانات و بزرگ می تواند محل مناسبی برای گذراندن ساعاتی لذت بخش و قرارهای کاری باشد. لابی هتل 5 ستاره لاله تهران با برخورداری از امکانات رفاهی مجهز، اینترنت پر سرعت و فضای مبله در بخش های مختلف خود می تواند نیازهای شما را در زمان اقامت، بر طرف کند.

در لابی هتل لاله علاوه بر کانتر پذیرش، لوسترهای مجلل و مبلمان شیک، شاهد مراکز خرید متنوعی چون فروشگاه پوشاک، زیورآلات، فرش و … هستید که می توانند انتخاب خوبی برای خرید سوغاتی در شهر تهران باشند.

تصویر لابی هتل لاله تهران- منبع: هتل یار
تصویر لابی هتل لاله تهران- منبع: هتل یار

لابی هتل اسپیناس بلوار کشاورز

با ورود به لابی هتل اسپیناس بلوار تهران شاهد فضایی مجلل و نورپردازی بی نظیری در بخش های مختلف آن خواهید بود. دکوراسیون لوکس در کنار فضای مبله در بخش های مختلف لابی، محیطی مناسب را برای قرارهای شخصی میهمانان هتل رقم زده است.

آسانسور شیشه ای و راه پله مرمری و مجللی در روبرو کانتر پذیرش لابی هتل اسپیناس قرار گرفته اند. دکوراسیون لابی این هتل با فرش های ایرانی در مسیر سنگ فرش های مرمری و وجود تابلوهای ارزشمند در آن، زیبایی های لابی هتل اسپیناس بلوار کشاورز را دو چندان کرده است. همچنین، در لابی دستگاه ATM برای رفاه حال میهمانان قرار گرفته است.

پرسنل حرفه ای و مجرب این هتل با پذیرایی گرم و صمیمانه از میهمانان، فضایی بس دل نشین تری را به وجود آورده اند. لازم به ذکر است که لابی هتل اسپیناس بلوار کشاورز دارای ظرفیتی برابر با 200 نفر می باشد.

به نظر شما کدام یک از هتل های شهر تهران لابی زیباتر و مجهزتری دارند؟

منبع: هتل یار



 الی گشت    

                تور کیش