زیباترین پیاده روی جهان در کیپ تاون ، آفریقای جنوبی | Cape Town

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

زیباترین پیاده روی جهان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با زیباترین پیاده روی جهان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این پیاده راه زیبا بر فراز جنگل در ادامه با ما باشید.

آفریقای جنوبی، جنوبی ترین کشور در قاره آفریقا است. این کشور بسیار توریست پذیر بوده زیرا دارای طبیعتی بکر و غنی، بسیار زیبا و شگفت انگیز است. این کشور از تمامی جوانب با سایر کشور های آفریقایی تفاوت دارد، برای همین هم است که دارای جاذبه های بسیاری است و برای سفر انتخای بسیاری از توریست ها از سرتاسر جهان است. همچنین به دلیل داشتن توریست از تمامی نقاط دنیا درآمد این کشور بر این اساس است پس خوب است بدانید سفر به آفریقای جنوبی و تماشای جاهای دیدنی آن می تواند برایتان پر هزینه باشد.

مسیر پیاده روی بومسلنگ (Boomslang Canopy Trail) پیاده راهی زیبا و هیجان انگیز در باغ گیاه شناسی ملی کریستن بوش (Kirstenbosch National Botanical Garden) در شهر زیبای کیپ تاون است که به عنوان یکی از زیباترین مسیرهای پیاده روی در جهان شناخته می شود. این پل این فرصت را برای بازدیدکنندگان به وجود می‌آورد تا از زاویه‌ی دید پرندگان به چشم‌انداز زیبای باغ و دورنمای تماشایی کوه تیبل دسترسی داشته باشند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


همه ما حتما تجربه پیاده روی در میان درخت های جنگلی را داشته ایم اما راه رفتن در بالای درخت ها و تماشای منظره کلی جنگل در زیر پا، شاید تجربه کمتر کسی باشد. پلی فوق العاده هیجان انگیز در باغ گیاه شناسی شهر کیپ تاون که به شما اجازه میدهد تا از بالا به همه چیز نگاه کنید.

Photo: Adam Harrower
Photo: Adam Harrower

باغ گیاه شناسی کیپ تاون حدود 5 هزار نوع گیاه را در خود جای داده است و یکی از بزرگ ترین موزه های گیاه شناسی دنیا به شمار می رود. وجود طیف گسترده ای از گونه های گیاهی شهرتی جهانی به این باغ بخشیده اند و آن را به عنوان یکی از جذاب ترین و بهترین باغ های گیاه شناسی در جهان معروف کرده است.

زیباترین پیاده روی جهان
زیباترین پیاده روی جهان

در ماه می سال 2014 به مناسبت 100 ساله شدن باغ گیاه شناسی کریستن بوش، این پل عظیم و مرتفع بر بالای درختان این باغ احداث شد. این مسیر رویایی حداکثر ۱۲ متر از زمین ارتفاع می گیرد و تنها دوبار با زمین برخورد می کند. این پیاده راه ۱۳۰ متر طول دارد. این پل منحنی با الگو برداری از بدن مار، با استفاده از فولاد و چوب ساخته شده است.

بومسلنگ، نام ماری زهرآگین به معنی «مار درخت» است و به این مسئله اشاره دارد که این مار ترجیح می‌دهد میان درختان زندگی کند. البته جای نگرانی نیست؛ زیرا هیچ ماری در باغ کریستن بوش وجود ندارد و در واقع نام اصلی این پل، «گذرگاه سایبان جنگل صد ساله» (Centenary Tree Canopy Walkway) می‌باشد که میان مردم محلی به بومسلنگ شهرت پیدا کرده است.

زیباترین پیاده روی جهان
زیباترین پیاده روی جهان

اگر قصد سفر به آفریقای جنوی و کیپ تاون را دارید، این پل به راستی شبیه یک مسیر جادویی در داستان های افسانه ای است و شما باید حداقل یک بار برای دیدن آن به این منطقه بروید. برای قدم زدن روی این پل نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نیست.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨