تور مجازی کیپ تاون
تور مجازی کیپ تاون

تور مجازی کیپ تاون ، آفریقای جنوبی | Cape Town

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی کیپ تاون

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی کیپ تاون آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشده اید به آفریقای جنوبی سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به کیپ تاون با ما همراه باشید.

تور مجازی کیپ تاون
تور مجازی کیپ تاون

کیپ تاون پایتخت آفریقای جنوبی  است و به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان شناخته می شود . کیپ تاون به این دلیل بسیار زیبا است که در نقطه‌ تلاقی اقیانوس هند و اقیانوس اطلس قرار گرفته و همین موضوع این شهر را منحصر به فرد کرده است ، هر آنچه را که برای یک سفر تمام عیار نیاز دارید در این شهر می توانید بیابید ، طبیعت وحش و زیبایی‌ هایی که کیپ تاون دارد در دیگر نقاط دنیا به ندرت پیدا و دیده می شود ، مکان ‌های زیبای ساحلی و کوهستانی و همچنین پوشش گیاهی متنوع باعث هرچه زیباتر شدن این شهر شگفت انگیز در آفریقای جنوبی شده اند ، لازم به ذکر است کیپ تاون را با نام ” شهر مادر ” هم می شناسند ، کوه مشهور تیبل هم در این شهر است که در اطراف آن جاذبه های طبیعی بی نظیری وجود دارد .

             

بهترین زمان برای سفر به کیپ تاون از اواخر ژانویه تا اوایل آوریل است. تقریبا زمانی که تابستان‌ ها گرم و خشک شهر پایان می ‌یابد و اگر دوست دارید در طول سفر خود تماشای نهنگ‌ها را تجربه کنید ، بهترین زمان برای سفر شما به پیک تاون از جولای تا سپتامبر است وقتی که نهنگ ‌های مهاجر جنوبی به مناطق ساحل کیپ تاون می ‌رسند و گل‌ های وحشی رشد می‌ کنند و در ساحل غربی هوا نسبتا گرم است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


امیدواریم که از تور مجازی کیپ تاون لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره کیپ تاون با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)